ماجرای باشگاه بدنسازی گرانقیمت در تهران چیست؟

همه چیز درباره باشگاه میلیاردرها و کلاب اشرافی + تصاویر

افتتاح باشگاه میلیاردرها یا باشگاه نجومی با حضور لوتار ماتئوس، مارکوس مرک، آندریاس برمه و پیر لوییجی کولینا در ایران حسابی خبرساز شده است.

باشگاه میلیاردرها یا باشگاه بدنسازی لاکچری در تهران

مجله اینترنتی پارسی گو: ماجرای باشگاه میلیاردرها یا کلاب اشرافی از چند روز قبل به شدت خبرساز شده است. چراکه مراسم گرانقیمتی برای افتتاحیه این باشگاه برگزار شد که چهره های سرشناس ورزش جهان همچون لوتار ماتئوس، مارکوس مرک، آندریاس برمه و پیر لوییجی کولینا در آن حضور داشتند. از سوی دیگر شهریه سالانه این باشگاه لاکچری که به باشگاه میلیاردرها شهرت یافته نجومی است و برای یک سال به صورت VIP مبلغ ۳۲۰ میلیون تومان و به صورت عادی مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان دریافت می شود! با ما همراه باشید:

همه چیز درباره باشگاه بدنسازی لاکچری خبرساز

جمعه گذشته مراسم افتتاحیه باشگاه بدنسازی متا در مجتمع سام سنتر برگزار شد، باشگاهی در منطقه فرشته و نه یک مجموعه معمولی، بلکه برای افراد خاص. به نوشته طرفداری، حضور لوتار ماتئوس، مارکوس مرک، آندریاس برمه و پیر لوییجی کولینا در ایران حسابی خبرساز شد اما حضور آن ها نه به خاطر فیلمی که لوتار ماتئوس برای یافتن علی دایی منتشر کرده بود بلکه برای مراسم افتتاحیه یک باشگاه بدنسازی سوپرلاکچری در طبقه نهم مجتمع سام سنتر فرشته بود.

از سوی دیگر، کانال واتساپی رصد اخبار درباره باشگاه میلیاردرها یا کلاب اشرافی نوشت:

  • دو مالک باشگاه بدنسازی لاکچری خبرساز برای راه‌اندازی و تجهیز آن مبلغی در حدود ۲۵ میلیارد تومان هزینه کرده‌اند.
  • این باشگاه بدنسازی دارای ۱۵۰۰ متر مساحت است.
  • در رستوران این مجموعه، غذاهایی مثل خاویار، انواع استیک‌ها و … سرو می‌شود.
  • ثبت‌نام در این باشگاه به دو صورت VIP به مبلغ ۳۲۰ میلیون در سال و عادی به مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان در سال انجام می‌شود.
  • گنجایش این باشگاه بدنسازی ۲۰۰ نفر است.
  • تمامی تجهیزات این باشگاه بدنسازی نیز از یک برند مطرح ایتالیایی تهیه شده که به صورت مستقیم وارد ایران شده‌ است.
  • محمد محمدی – مربی ارشد این باشگاه گفت‌: مالکیت باشگاه بر عهده دو نفر است که برخلاف شایعات عنوان شده، سیاسی و آقازاده نیستند و صرفا بیزینس من هستند.
  • کلیه مجوزهای قانونی این باشگاه پیش از افتتاح اخذ شده است و هیچ مشکلی در فعالیت آن وجود ندارد.
  • اینکه گفته شده برخی مربیان این باشگاه اروپایی هستند، اصلا صحت ندارد.
  • باشگاه از ساعت ۶ صبح کار خود را آغاز و تا ساعت ۲۳ به فعالیت ادامه می‌دهد و در حال حاضر فقط مختص آقایان است.

عکس: حضور کولینا ماتئوس مارکوس مرگ و آندریاس برمه در ایران

همانطور که ذکر شد، لوتار ماتئوس، مارکوس مرک، آندریاس برمه و پیر لوییجی کولینا در ایران و در مراسم افتتاح باشگاه میلیاردرها حضور پیدا کردند. تصویر زیر این چهره های سرشناس را در یک قاب نشان می دهد:

حضور کولینا و لوتار ماتئوس و مارکوس مرگ و آندریاس برمه در باشگاه بدنسازی در تهران

حضور کولینا و لوتار ماتئوس و مارکوس مرگ و آندریاس برمه در باشگاه بدنسازی در تهران

استقبال منفی از باشگاه میلیاردرها/ گزیده‌ای از واکنش‌های تند – توییتر علیه کلاب اشرافی

سروصدای افتتاحیه یک باشگاه بدنسازی در تهران حالا ابعادی فراتر از ذهن سرمایه گذاران این مجموعه پیدا کرده است. به نوشته ورزش سه چند ساعتی بعد از انتشار و ویدیوهای مربوط به افتتاحیه یک باشگاه بدنسازی در منطقه فرشته تهران و آغاز گمانه زنی‌ها در خصوص این باشگاه ورزشی، صحبت‌های بسیار متفاوت و مختلفی در این‌باره در شبکه‌های اجتماعی در جریان است. سوژه اصلی اشتراک سالیانه این باشگاه ورزشی به مبلغ ۳۲۰ میلیون تومان(بیش از ۲۶ میلیون در ماه) است که بیشترین توجه را به خود جلب کرده است.

در حال حاضر افراد مختلف با دیدگاه‌های متفاوت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در حال اظهارنظر درباره میزان شهریه درخواستی برای عضویت این باشگاه ورزشی هستند و اگرچه اعداد ادعایی کمی با واقعیت در تضاد بوده، اما در هر صورت این مساله توجه بیش از حدی را به خود برانگیخته است.

به جز این باشگاه تنها یک باشگاه دیگر در تهران حق عضویتی در همین حدود را برای دوره یک ساله خود معین کرده و خدمات متنوعی را به مشتریانش می‌دهد؛ از خدمات زیبایی و پوستی و مسائل پزشکی تا مربی اختصاصی، غذای رژیمی، استفاده از استخر و سونا و خیلی بیشتر از هر چیزی که در یک باشگاه ورزشی به آن نیاز داریم.

بحث‌های مقایسه‌ای نیز مطرح شده و مثلا یکی از کاربران ایرانی مقیم انگلیس در توییتر با اشاره به نام یک باشگاه ورزشی در لندن حداکثر هزینه پرداختی برای حضور در این باشگاه بدنسازی مجهز را سالیانه ۳۵ میلیون تومان برآورده کرده؛ مبلغی که نزدیک به یک دهم عددی است که این باشگاه تازه تاسیس تهرانی از مشتریانش دریافت خواهد کرد.

چند روز می تونید باشگاه میلیاردرها یا کلاب اشرافی ثبت نام کنید

چند روز می تونید باشگاه میلیاردرها یا کلاب اشرافی ثبت نام کنید

همچنین در این مقایسه تصاویر مختلفی از باشگاه‌های ورزشی تهران با امکانات مناسب منتشر کرده که نشان می‌دهد اگر بخواهید صرفا به ورزش بپردازید؛ نیازی به پرداخت هزینه عجیب و غریبی ندارید.

در بحث‌های مطرح شده کار به اظهارنظر و بحث درباره مسائلی مثل اختلاف طبقاتی و همچنین دسترسی عده‌ای خاص به امکانات ورزشی و فراورزشی مطرح شده. همچنین یک فعال بخش خصوصی با اشاره به طبقه افرادی که در این باشگاه حضور پیدا می‌کنند، ادعا کرده که دادن پولی در این حد چندان هم عجیب نیست؛ چرا که می‌توانید در این باشگاه با افرادی دم خور شوید که شاید بعدها در بیزینس این هزینه را برایتان جبران کنند.

نباید از یاد برد که حق عضویت باشگاه‌های معروف بدنسازی تهران که اغلب در شمال شهر واقع شده‌اند، بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان در ماه هستند که البته افراد زیادی نیز از سرویس‌های VIP این باشگاه‌ها استفاده نمی‌کنند. در شهرستان‌ها هم شیک‌ترین و لاکچری‌ترین باشگاه‌ها هم بیش از ۲ تا ۳ میلیون برای علاقه مندان هزینه در بر نخواهد داشت. با این اختلاف قیمت باید دید که سرمایه گذاران این باشگاه ورزشی چه در سر داشته‌اند که دست به چنین اقدام و ریسکی زده‌اند.

جالب اینکه هیچ مقام مسئولی از فدراسیون بدنسازی یا وزارت ورزش در مراسم افتتاحیه این باشگاه حضور نداشت و همین باعث شده تا انتقادها به سوی مسئولان ورزشی نرود. با این حال گویا اداره کل ورزش و جوانان استان تهران که طبق قانون متولی صدور مجوز باشگاه‌های ورزشی در این استان است، به این موضوع ورود کرده است.

واکنش طنز به شهریه نجومی باشگاه میلیاردرها یا کلاب اشرافی

واکنش طنز به شهریه نجومی باشگاه میلیاردرها یا کلاب اشرافی

رضا خرم، رئیس گروه اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در واکنش به این مساله به ایرنا، گفت: «این باشگاه ورزشی به تازگی درخواست خود را به این نهاد ورزشی ارائه کرده است. فعالیت این مجموعه ورزشی نیازمند مجوز قانونی بوده که این باشگاه بدنسازی فاقد آن است. این موضوع در حال بررسی است چرا که تعرفه قانونی از طریق سایت این نهاد در معرض عموم قرار دارد. میزان تعرفه‌های قانونی باشگاه‌های ورزشی سالانه طبق درجه‌بندی توسط نمایندگان اداره کل ورزش استان تهران، تعزیرات، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و سازمان صمت اعمال می‌شود و قیمت‌هایی که در سایر صفحات مجازی مطرح می شود فاقد ارزش لازم است. باشگاه مذکور باید در مرحله نخست مجوز قانونی خود را دریافت کند. سپس اگر این مجموعه خدمات متفاوتی را ارائه می‌دهد باید مورد بررسی قرار گیرد. هرگونه اعلام تعرفه‌ بایدتابع دستور العمل‌ها این اداره کل باشد.»

اگر به‌خاطر داشته باشید سال‌ها پیش خبری پرسروصدا مبنی بر سرو یک بستنی لاکچری با روکش طلا در برج میلاد منتشر شد که بلافاصله با برخورد مسئولان و نهادهای مختلف همراه شد تا آن بستنی خاص و خبرش به موزه خاطرات برود. ممکن است حواشی مربوط به انتشار این خبر منجر به رخدادی شود که در ابتدا در ذهن سرمایه گذاران این باشگاه ورزشی نبوده است.

تهیه و تنظیم: گروه سرگرمی.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *