رفع ارور NEXUS TOO SMALL و Error E1201

حل پیغام خطای NEXUS TOO SMALL و Error E1201 در بازی زولا

پس از آخرین آپدیت زولا با نام فصل سرگرمی بدون توقف، پیغام خطای NEXUS TOO SMALL و Error E1201 برای بعضی از پلیرها دردسرساز شده است.

پیغام خطای NEXUS TOO SMALL

مجله اینترنتی پارسی گو: پس از آخرین آپدیت زولا با نام فصل سرگرمی بدون توقف، پیغام خطای NEXUS TOO SMALL و Error E1201 برای بعضی از پلیرها دردسرساز شده است. در این مطلب راهکار رفع این ارور را ارائه کرده ایم. با ما همراه باشید:

آپدیت جدید زولا: فصل سرگرمی بدون توقف

اخیرا آخرین آپدیت بازی زولا با نام فصل سرگرمی بدون توقف ارائه شده است. صفحه رسمی زولا در اینستاگرام پس از رونمایی از آپدیت فصل سرگرمی می نویسد: «آماده یک سرگرمی بدون توقف باشید. با دریافت و نصب آخرین به‌روزرسانی زولا، جوایز و ماموریت های ویژه این فصل و دسته کارت های جذاب و جدید را تجربه کنید. منتظر اتفاقات هیجان انگیز دیگر زولا باشید.»

البته این بروزرسانی نیز مانند بروزرسانی های قبل برای برخی از پلیرها مشکل ساز شده است. در واقع پیغام خطای NEXUS TOO SMALL و Error E1201 پس از این آپدیت اجازه ورود به بازی را به برخی از کاربران نمی دهد.

آپدیت جدید زولا فصل سرگرمی بدون توقف

آپدیت جدید زولا فصل سرگرمی بدون توقف

رفع ارور NEXUS TOO SMALL و Error E1201 در بازی زولا

برای رفع ارور nexus.dll در گوگل عبارت NEXUS.DLL download را جستجو کنید. پس از آن به سایت دی ال ال فایل به آدرس dll-files.com یا سایتی دیگر وارد شده و با توجه به نسخه ویندوز خود، فایل NEXUS.DLL را دانلود نمایید:

نسخه 32 و 64 بیتی NEXUS

نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی NEXUS

دقت کنید که اگر ویندوز شما ۶۴ یا ۳۲ بیت است حتما همان ورژن NEXUS.DLL را دانلود نمایید. در تصویر فوق هر دو ورژن NEXUS.DLL قابل مشاهده است.

پس از دانلود فایل NEXUS آنرا در پوشه C:\Windows\System32 بریزید تا مشکل مرتفع شود.

دقت داشته باشید که برای انجام زولا باید آخرین ورژن از نرم افزار Directx دایرکت ایکس و نیز NET Framework روی ویندوز شما نصب باشد. بنابراین آخرین ورژن این دو نرم افزار را نیز نصب کرده و درایور کارت گرافیک خود را به روز نمایید.

نکته مهم: اگر پس از طی مراحل فوق مشکل پیغام خطای NEXUS TOO SMALL حل نشد از طریق سایت زولا (zula.ir) به تیم پشتیبانی بازی تیکت ارسال کنید. ارور NEXUS TOO SMALL پس از آخرین آپدیت بازی برای تعداد کمی از پلیرها مشکل ساز شده است و تیم پشتیبانی بازی پیگیر حل آن خواهد بود.

تهیه و تنظیم: گروه سرگرمی.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *