ارور در بروز رسانی بازی زولا zula!

آموزش رفع مشکل بروز رسانی بازی زولا zula + تصاویر!

به احتمال بسیار زیاد مشکل بروز رسانی بازی زولا zula مربوط به اتصال بازی به اینترنت است. بنابراین کافیست مطمئن شوید سیستم شما و در نهایت بازی به اینترنت اتصال پیدا کرده است.

بازی زولا zula

مجله خبری تحلیلی پارسی گو: در این مقاله قصد داریم برای رفع مشکل بروز رسانی بازی زولا zula آموزشی ارائه دهیم. به این منظور ابتدا به بررسی مشکلات کلی در بازی زولا zula می پردازیم و سپس اشکالات بروز رسانی بازی zula را بررسی می کنیم.

رفع ارورها و مشکلات بازی زولا zula!

در این بخش قصد داریم (به نقل از سایت سرگرمی) توضیحات لازم را برای رفع مشکلات شما در ورود به بازی زولا را مطرح کنیم و راه حل های مناسب برای رفع مشکل در ورود به بازی زولا را خدمت شما ارائه دهیم.

لطفا نکات زیر را یک به یک مطالعه کنید و انجام دهید و در هر مرحله بازی را اجرا کنید تا ببینید در کدام بخش مشکل شما برطرف می شود.

اگر مشکل برطرف شد نیاز به بررسی بخش های دیگر نخواهد بود:

اگر تازه در بازی ثبت نام کرده اید و هنوز ایمیل خود را تایید نکرده اید، لطفا قبل از ورود به بازی زولا، مطمئن شوید که لینک فعال سازی اکانت را در ایمیل ارسالی از سمت ما کلیک کرده باشید و اکانت خود در داخل بازی زولا را فعال کرده باشید.

استفاده از ابزارهای پراکسی، تغییر آی پی و فیلتر شکن باعث می شود تا بازی زولا اجرا نشود، پس لطفا قبل از اجرای بازی این ابزارها را خاموش کنید و سپس بازی زولا را اجرا کنید.

اگر خطای Get XML file فایل را دریافت می کنید، به مسیر نصب بازی بروید و از پوشه Game فایل Zula.exe را یکبار اجرا کنید، سپس به پوشه اصلی برگردید و دوباره برنامه Zula_launcher.exe را اجرا کنید تا بازی بتوانید دوباره سرور های بازی زولا دسترسی پیدا کند.

برنامه Internet explorer را اجرا کنید و منتظر بمانید تا صفحه ای را باز کند، سپس نسبت به اجرای بازی اقدام کنید
از منوی سمت راست برنامه Internet Explorer بر روی علامت چرخ دنده کلیک کنید و بر روی گزینه Internet option کلیک کنید (این گزینه را می توانید از طریق کنترل پنل ویندوز نیز پیدا کنید) سپس به سربرگ Connections بروید و بر روی گزینه LAN settings کلیک کنید. در صفحه ظاهر شده بخش پایین پنجره، گزینه Proxy server نباید تیک خورده باشد، لطفا اگر این گزینه تیک دارد، آن را بردارید و بر روی گزینه OK کلیک کنید و بازی زولا را اجرا کنید.

اگر در انتها باز برای شما بازی اجرا نشد، به مسیر نصب بازی بروید و فایل zula_files.xml را پیدا کنید و حذف کنید، و سپس دوباره بازی را اجرا کنید، و منتظر باشید تا برنامه لانچر نسخه جدید این فایل را از سرور دریافت کند.

کاربران محترم شرکت مخابرات و شرکت ایرانسل، به دلیل محدودیت های ایجاد شده توسط این دو شرکت برای کاربران شان، مجبور هستند در بعضی از روزها یا ساعت به دلیل مسائل نا معلوم برای ورود به بازی (لاگین کردن) از ابزارهای تغییر آی پی و فیلتر شکن استفاده کنند، متاسفانه این موضوع حل شدنی نیست و هر موقع شما امکان ورود به بازی را نداشتید از این ابزارها استفاده کنید و وقتی وارد لابی (صفحه انتخاب اتاق ها و سرورها ) شدید، می توانید برنامه تغییر آی پی یا فیلتر شکن را خاموش کنید تا سرعت اینترنت شما داخل بازی تحت تاثیر آن ابزارها نباشد.

تذکر مهم: کاربرانی که از ابزارهای چیت استفاده می کنند، به صورت خودکار و دستی جریمه هایی از سیستم دریافت خواهند کرد، بعضی از این جریمه به این صورت است که بازیکن عملا نمی تواند وارد بازی شود، لطفا مراقب باشید و از دیگران ابزارهای مختلف دریافت نکنید، چون استفاده از این ابزارهای غیر مجاز باعث خراب شدن و جریمه شدن اکانت شما خواهد شد.

اگر شما داخل بازی زولا، خطاهایی شبیه این مشاهده می کنید، ابتدا بازی را ببندید، سپس متناسب با نسخه سیستم عامل خود، برنامه Net Framework 3.5. را دانلود کنید و سپس بر روی سیستم خود نصب کنید، در انتها سیستم را ریست نمایید. و بازی را اجرا کنید.

بازی زولا zula انتشار نسخه جدید

بازی زولا zula انتشار نسخه جدید

رفع ارورها و مشکلات در بروز رسانی بازی زولا zula!

می دانیم هر چند وقت یکبار، بازی زولا آپدیت جدیدی ارائه می دهد. برخی از بازیکنان، پس از ارائۀ آپدیت جدید در نصب و ورود به زولا دچار مشکل می شوند.

عمدۀ مشکلات بروز رسانی بازی زولا zula شامل دو دسته است:

  1. افرادی که موفق به دانلود آپدیت جدید نمی شوند.
  2. افرادی که پس از دانلود آپدیت جدید موفق به ورود به بازی نمی شوند.
بازی زولا zula در حال دانلود لیست آپدیت ها

بازی زولا zula در حال دانلود لیست آپدیت ها

ممکن است شما هم جزو بازیکنانی باشید که در صفحه «درحال دانلود لیست آپدیت» متوقف شده اند! (مانند تصویر فوق) اگر اینطور است چند راه برای شما وجود دارد:

  1. ابتدا بازی را به طور کامل ببندید و سیستم خود را ریستارت (یا مودم را خاموش و روشن کنید) کنید. با شروع مجدد ویندوز و تلاش برای ورود به بازی احتمالا مشکل شما حل خواهد شد. هدف از اینکار تغییر آی پی شماست. بنابراین اگر راه دیگری برای تغییر آی پی می شناسید، می توانید آنرا امتحان کنید.
  2. اگر پس از تغییر آی پی و ریست کردن ویندوز مشکل حل نشد، در فواصل زمانی مختلف برای ورود به بازی تلاش کنید. پیشنهاد می کنیم حداقل یک ساعت پس از تلاش ناموفق، مجددا برای ورود به بازی zula تلاش کنید. احتمالا نتیجه خواهید گرفت.

به احتمال بسیار زیاد مشکل بروز رسانی بازی زولا zula مربوط به اتصال بازی به اینترنت است. بنابراین نیازی نیست در تنظیمات ویندوز، دایرکس و… تغییری ایجاد کنید و کافیست مطمئن شوید سیستم شما و در نهایت بازی به اینترنت اتصال پیدا کرده است.

این مطلب برای رفع ارور بروز رسانی بازی زولا zula ارائه شده است و امیدواریم توانسته باشیم مشکل شما را حل کنیم. اگر در قسمت بروز رسانی بازی زولا zula مشکلتان بر طرف نشد، بهترین راه ارسال تیکت به بخش پشتیبانی بازی است.

برای ورود به بخش پشتیبانی بازی زولا جهت رفع مشکل در بروز رسانی بازی زولا zula می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:

لینک پشتیبای بازی زولا zula

منبع: پارسی گو (مأخذ بخش نخست مقاله سایت سرگرمی)

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

138 دیدگاه در “آموزش رفع مشکل بروز رسانی بازی زولا zula + تصاویر!

  1. aboli

    سلام و خسته نباشید خدمت همکرارن زحمت کش و گرامی میخواستم بگم که من برا فرستادن تیکیت هم مشکل دارم و نمیتوانم تیکت بفرستم و با ارورMaximum request length exceeded مواجه میوشم لطفا کمک کنید ممنون از سایت خوبتان.

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. پیغام خطایی که نوشته اید مربوط به انتقال حجم به سرور است و نباید به ارسال تیکت ارتباطی داشته باشد. دلیل اینکه شما با این پیغام خطا مواجه شده اید، به احتمال زیاد به سرورهای بازی ارتباط دارد که یا در حال بروزرسانی است و یا تیم فنی بازی مشغول انجام تغییراتی در آن هستند. به هر حال از لینک http://account.zula.ir/support/tickets می توانید برای ارسال تیکت اقدام کنید. ضمن اینکه برای ارسال تیکت باید وارد اکانت خود شوید. (که لابد شده اید و به لینک هم رفته اید که پیغام خطا را مشاهده کرده اید.) تنها چاره کار صبر است. بنا به گزارش های رسیده سرورهای بازی امروز دچار اشکال بوده اند و همه بازیکنان با مشکل لگ روبرو بوده اند. بنابراین باید صبر کنید تا تغییرات و تعمیرات احتمالی انجام شود. ضمن اینکه مجله اینترنتی پارسی گو ارتباطی با بازی زولا ندارد و صرفا به لحاظ اینکه دوستان محتوای پارسی گو اکانت های مختلفی در بازی دارند، سعی می شود تا تجربیات آنها به مخاطب منتقل شود و احیانا اگر در بحث مشکلات نکته آموزنده ای وجود دارد بیان شود. موفق باشید

      1. مسعود

        با سلام نام کاربری و رمز خود را میزنم وارد بازی میشم ودر ابتدا بازی می‌نویسد نسخه بازی شما بروز نمی‌باشد نسخه بازی خود را به آخرین نسخه بروز کنید می‌نویسد چند بار حذف و دوباره نصب کردم و بروز کردم دوباره میگه نسخه بازی خود را بروز کنید راه حل چیست و باید چیکار کنم؟

      2. امیر محمد

        سلام من بازی زولا رو چند ماهی هست نمیتونم بازی کنم لطفا بهم بگبن باید چیکار کنم همین که میارم زولا رو یه چیز داره دانلود میشه یک بار صبر کردم اما دیدم به وسطاش که رسید از اول شروع میشد یا ارور میداد لطفا بگین چیکار کنم هر چه سریع تر ممنون میشم

        1. پارسی گو نویسنده

          سلام. دوست عزیز. مشکل از نت شماست. در واقع نت شما هنگام دانلود آپدیت بازی قطع می شود. اگر امکانش را دارید از اینترنت دیگری مانند نت تلفن همراه برای آپدیت استفاده کنید. در غیر اینصورت در مواقعی که نت امکان قطعی کمتری دارد برای آپدیت اقدام کنید… موفق باشید

          1. پارسی گو نویسنده

            سلام. دوست عزیز. علت مشکل قطع شدن ارتباط شما با سرور بازی است. بنابراین باید راهی بیابید که این ارتباط قطع نشود تا تمامی فایل ها کامل دانلود شوند… در زمان خلوتی مثلا صبح خیلی زود اقدام به آپدیت نمایید. موفق باشید

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. این پیغام خطا را به راحتی می توانید رفع کنید. کافی است بازی را به طور کامل ببندید و دوباره آنرا باز و اجرا کنید. دقت کنید بازی از طریق تسک منیجر بسته شده باشد (و هیچ فایل اجرایی آن باز نماند) یا سیستم را ری استارت کنید و مجدد وارد شوید. موفق باشید

  2. امیر

    سلام
    من بازی زولا رو نصب کردم و ار ور GETXMNFILEرو داد از جای دیگردی دان کردم و بازی نصب شد و بالا اومد حالا میگه باید آپدیت شه من با مودم خونم که میرم سرعت نتمو میزته ۲kbو زمانی که با نت گوشیم که ۴gهست نقطه دادم به لپ تابم. بازی رو که بالا آوردم نوشت در حال دانلود لیست آمد یا ها
    من باید چه کار کنم لطفا کمک کنید…ممنونم ….

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز، ارتباط بازی شما با نت احتمالا محدود شده است. کنترل کنید بازی توسط آنتی ویروس، فایروال و… محدود نشده باشد. آموزش رفع محدودیت اتصال نرم افزارها (و بازی ها) در نت موجود است. موفق باشید

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز احتمالا فایل دی ال الی که نوشتید توسط آنتی ویروس شما قرنطینه شده و یا به علت دیگری از بین رفته است. از لینک زیر فایل را دریافت و در پوشه نصب بازی کپی کنید. اگر مشکلتان حل نشد با توجه به نسخه ویندوزتان، و از طریق جستجو در گوگل و مطالعه مقالات آموزشی، فایل دانلودی را در پوشه مربوطه بریزید. موفق باشید
      https://www.dll-files.com/lua5.1.dll.html

  3. mehdi

    سلام خسته نباشید من مدت زیادی زولا بازی میکردم ولی یه مذت بازی نکردم الان میخوام وارد شم پس از بررسی اطلاعات کاربر یه فایل ۷۹۵ مگابایتی میاد برا دانلود ولی دانلود نمیشه تیکت هم دادم به پشتیبانی بازی و همه راه هایی که گفتند از جمله تغییر سرویس اینترنت و فیلتر شکن و نصب دوباره بازی همرو چندین بار انجام دادم ولی باز هم مشکل حل نشد آیا راه دیگری هست برای رفع این مشکل؟؟؟؟

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. ابتدا بازی را به طور کامل حذف کنید. منظور از حذف کامل بازی حذف تمامی فایل های آن، از جمله فایل های ریجستری است. برای اینکار از نرم افزارهای تخصصی موجود استفاده کنید. سپس آخرین نسخه بازی را از سایت زولا دریافت و نصب کنید. به احتمال فراوان مشکل شما حل بشود. البته این مشکلی که نوشته اید به ارتباط بازی با اینترنت باز می گردد. اما اگر همه راه هایی که نوشته اید را امتحان کرده اید، راه دیگری جز حذف کامل بازی و نصب مجدد آن در درایو ویندوز نیست. موفق باشید

  4. محمد

    سلام من وقتی با رمز عبور وارد میشم میزنه در حال بارگذاری زولا و بازی بالا نمیاد البته قبلا بازی کردم الان به این مشکل خوردم
    خواهشن راهنمایی کنید

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. برای رفع این مشکل، ابتدا فیلتر شکن خود را فعال کرده و سپس بازی را اجرا کنید. پس از اینکه یوزر و پسورد اکانت خود را وارد کردید، قبل از اینکه روی «اجرای» بازی کلیک کنید، فیلتر شکن خود را غیر فعال کنید. موفق باشید

      1. پارسی گو نویسنده

        سلام. دوست عزیز. درایور کارت گرافیک را نصب یا به روز کنید. اگر نصب است آخرین ورژن دایرکت ایکس را نصب کنید. و اگر نصب است از منوی تنظیمات، مشخصات بازی را تغییر دهید. با ورود به بازی منوی تنظیمات را می بینید و می توانید ابعاد تصویر و… را تغییر دهید. موفق باشید

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. مشکل شما در ارتباط بازی با نت است. بنابراین بررسی کنید فایل های بازی توسط آنتی ویروس، فایروال و… قرنطینه یا محدود نشده باشند. موفق باشید

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. پیشنهاد می کنیم با استفاده از وی پی ان به اکانت خود وارد شوید. اگر مشکل حل شد، پس از ورود به سرورها برای داشتن پینگ مناسب وی پی ان خود را غیر فعال کنید. موفق باشید

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. بازی شما به درستی به نت متصل نمی شود و یا توسط فایر وال، آنتی ویروس و… محدود شده است. کنترل کنید تا در ارتباط کامل بازی با نت مشکلی وجود نداشته باشد. موفق باشید

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. به نظر شما پاسخ داده شد: دوست عزیز. پیشنهاد می کنیم با استفاده از وی پی ان به اکانت خود وارد شوید. اگر مشکل حل شد، پس از ورود به سرورها برای داشتن پینگ مناسب وی پی ان خود را غیر فعال کنید. موفق باشید

  5. محمد مهدی

    باسلام .من در هنگام بروز رسانی بازی یک پیامی که این طوری نقل میشه.(دانلود شما باشکست مواجه شد.لطفا اینترنت خود را بررسی کنید).اگه وقت دارین به این سوال من پاسخ صحیح بدهید.موفق باشید.

  6. محمد جواد

    من زولا رو دانلود کردم یه دونه فایل داشت اونم حجمش ۱.۸گیگ بود منم نوشته درحال دانلود آپدیتها چکارکنم مرو راهنمایی کنید

  7. علی

    سلام خسته نباشید من زولا رو داخل لب تاب ویندوز ۱۰ نصب کردم ولی داخل یک پنجره کوچیک اجرا میشه و تمام صفحه نمیشه
    قبلا روی pc بازی میکردم مشکلی نداشتم

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. بعد از ورود به بازی، وارد بخش تنظیمات بازی شوید. (بالای صفحه سمت چپ) از داخل منوی تنظیمات، گزینه تمام صفحه را انتخاب کرده و یا رزولوشن بازی را تغییر دهید. سپس از بازی خارج شوید. با ورود مجدد به بازی، مشکل شما رفع می شود. موفق باشید

  8. امیر

    سلام . خسته نباشید The filename directory name or volume lable syntax is incorrect میخواستم بدونم این ارور مربوط به چی میشه کلا ایتم روی ویندوز هم پاک شده با تشکر از راهنمایه خوبتون

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. پیغامی که نوشته اید، مربوط به نام محل فایل نصبی است! در حقیقت محل نصب و پوشه ای که بازی یا هر نرم افزاری را در آن نصب کرده اید، دارای کاراکترهایی غیر مجاز است که بازی نمی تواند در آن نصب یا اجرا شود. بنابراین بهتر است برای پوشه و محل نصب خود، یک نام ساده انگلیسی (متشکل از حروف) در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که ممکن است ملحقات بازی دچار مشکل شده باشند. یعنی شما بازی را در محل مناسبی نصب کرده اید، اما فایل ها و ریجستری ها در محلی ذخیره شده اند که نام پوشه آنها به هر دلیلی تغییر کرده است. پس کل بازی و فایل های آنرا کنترل کنید و اگر نیاز است مجددا بازی زولا را نصب کنید. موفق باشید

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. ابتدا فیلتر شکن خود را فعال کنید و بعد برای ورود به بازی تلاش کنید. همچنین بعد از ورود به بازی، می توانید فیلتر شکن خود را غیر فعال کنید تا به پینگ مناسبی دست پیدا کنید. موفق باشید

  9. روزبه

    ببخشید بازی من اپدیت نمیشه وقتی هم که میرم توش مثل همیشه رمز عبورو میخواد تا بره تو بازی رمزو که میزنم یه پیغام میاد نوشته
    دسترسی ازمایشی بسته شده است.لطفا اعلان ها را دنبال کنید برای تاریخ دسترسی های ازمایشی ممنون میشم راهنماییی کنید

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز! اکانت شما موقتا محدود شده است. علت آن احتمالا به استفاده از چیت بر می گردد. اگر از چیت استفاده کرده باشید به سادگی نمی توانید اکانت خود را بازیابی کنید. اما اگر از چیت استفاده نکرده اید، از طریق اکانت خود در سایت بازی، برای تیم پشتیبانی زولا تیکت ارسال کنید تا مشکل شما بررسی شود. موفق باشید

  10. متین

    سلام و خسته نباشید من هم همین مشکل دارم نمیاره سرعت وای فا قوی از سایت های مختلف دانلود کردم بازم بالا نیاورد ویندوزمم تازه عوض کردم وبافیلتر شکن وارد میشم جواب نداد لطفا کمک کنید ممنون میشم

  11. مهدی

    سلام . یه فیلتر شکن رایگان معرفی کنید برای زولا . من نمیدونم چرا میرم تو بازی تو بخش در حال بارگذاری گیر میکنه و بالا نمیاد .

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. متأسفانه مشکلاتی که در اجرای بازی زولا وجود دارد، و البته امیدواریم به زودی حل شود، کاربر را مجبور به استفاده از فیلتر شکن می کند. بهتر است مسئولان بازی فکری به حال این مشکل بکنند. عذر تقصیر ما را در معرفی نکردن فیلتر شکن بپذیرید! اما اگر گوگل جستجو کنید حتما به نتیجه می رسید! موفق باشید

  12. پزشک متخصص قلب عروق

    سلام چیکار کنم این بخش دانلود لیست اپدیت بره ثبت نام کردم بازی به اینترنت اتصال داره فیلتر شکن اخرین نسخه دارم لطفا راهنمایی کنن

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. این مشکل به خاطر عدم ارتباط اینترنت شما با سرورهای بازی است. بنابراین باید با یک فیلتر شکن مطمئن (بدون قطع و وصل) به اینترنت متصل شوید و سپس بازی را اجرا کنید… البته اگر منظورتان را درست متوجه شده باشیم! بنابراین: ۱. فیلتر شکن را فعال کنید. ۲. بازی زولا را اجرا کنید. ۳. وارد اکانت بازی شده و اجرای بازی را بزنید ۴. قبل از ورود به بازی (بعد از کلیک روی گزینه «اجرای بازی») فیلتر شکن را غیر فعال کنید تا پینگ تان در بازی به حالت تعادل برگردد. موفق باشید

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. بازی را از سایت زولا http://www.zula.ir دریافت و نصب کنید. پس از نصب بازی، وارد سایت شده و در قسمت ثبت نام با مشخصات واقعی یا فرضی اکانت بسازید. پس از آن می توانید وارد بازی شوید. دقت کنید که سیستم شما باید به اینترنت متصل باشد. در صورتیکه مراحل فوق را طی کرده اید، برای ورود به بازی از فیلتر شکن استفاده کنید و پس از ورود به بازی آنرا قطع نمایید. موفق باشید

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. بازی را از تسک منیجر ببندید و مجدد اجرا کنید. اگر اکانت شما مشکلی نداشته باشد و از طرف بازی (به دلیل تخلف، چیت و…) محدود نشده باشید، با تلاش مجدد برای ورود به بازی مشکل برطرف می شود. موفق باشید

  13. hadi

    برای من زولا وارد صفحه اصلی میشه بعد وقتی داخل یک اتاق میروم و بازی را شروع می کنم صفحه در حال بار گذاری اتاقم می اید وبعد وقتی می خواهد وارد بازی شود عکس نقشه ی بازی می اید مانند شکل نقشه پرسپولیس وبعد بازی ما را از اتاق بیرون می اندازد

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. در ارتباط بازی شما با سرور مشکلی وجود دارد. بهترین راه برای حل این مشکل استفاده از فیلتر شکن است. ابتدا فیلتر شکن خود را فعال و سپس بازی را اجرا کنید. دقت داشته باشید اگر از فیلترشکنی استفاده می کنید که به تنظیمات دستی بر روی مرورگر و… نیاز دارد، باید کانکشن خود را به صورت دستی تنظیم نمایید. وگرنه فعال کردن فیلتر شکن بدون آنکه بر بازی تأثیر بگذارد بی فایده خواهد بود. موفق باشید

  14. mahmoud

    سلام و خسته نباشید خدمت دوستان بنده مشکل درحال دانلود لیست اپدیت رو دارم هرکاری هم کردم نشد دربازهای زمانی مختلف امتحان کردم و تغییردهنده ی ای پی هم استفاده کردم باز نشد اگر راهی وجود داره ممنون میشم از راهنمایتون سپاس فراوان

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. برای حل این مشکل تنها راه استفاده از فیلتر شکن است. از فیلتر شکنی که بدون نیاز به تنظیم دستی آی پی اتصال شما به نت را تغییر دهد استفاده کنید تا مشکل حل شود و بازی به سرورهای خود متصل شود. در غیر اینصورت، و با استفاده از فیلتر شکن هایی که نیاز به تنظیم دستی دارند، مشکل مرتفع نخواهد شد. موفق باشید

  15. ایلیا کرمی

    سلام . من وقتی می رم تو بازی می نویسه در حال دانلود لیست اپدیت ها بهد سه نقطه روبه روش میاد بعد می مونه اون کار هایی هم که گفتید انجام دادم اینترنتمونم پر سرعته حالا تو را خدا بگید چه کار کنم . تو رو خدا کمکم کنید!!!

  16. ایلیا کرمی

    سلام . من وقتی می رم تو بازی می نویسه در حال دانلود لیست اپدیت ها بهد سه نقطه روبه روش میاد بعد می مونه اون کار هایی هم که گفتید انجام دادم اینترنتمونم پر سرعته حالا تو را خدا بگید چه کار کنم .

  17. ایلیا کرمی

    سلام . من وقتی می رم تو بازی می نویسه در حال دانلود لیست اپدیت ها بهد سه نقطه روبه روش میاد بعد می مونه اون کار هایی هم که گفتید انجام دادم اینترنتمونم پر سرعته حالا تو را خدا بگید چه کار کنم

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. باید از وی پی ان استفاده کنید. وی پی ان را فعال کرده و سپس بازی را اجرا کنید. بعد از ورود به بازی می توانید برای رسیدن به پینگ مناسب وی پی ان را غیر فعال کنید. در نظر داشته باشید که با فیلترشکن هایی که به تنظیمات دستی نیاز دارند مشکل حل نمی شود. موفق باشید

  18. حسین

    سلام. من بازی رو دانلود کردم طبق گفته های شما مودم رو هم ریستارت کردم اما باز هم موفق نشدم با فیلتر شکن هم رفتم ارور داد اصلا نیومد بالا
    الان چیکار کنم یه بار هم ازی رو حذف کردم و دیگه نصب کردم باز هم نشد.

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. شما باید وی پی ان داشته باشید. اگر مشکلتان اینطور که نوشته اید مربوط به «در حال دانلود لیست آپدیت ها» باشد، باید وی پی ان داشته باشید. فیلتر شکن هایی که نیاز به تنظیم دستی دارند کار ساز نیست. از یک وی پی ان اتوماتیک استفاده کنید. موفق باشید

        1. پارسی گو نویسنده

          سلام. دوست عزیز. لانچر بازی را از لینک زیر دریافت کنید و در پوشه بازی بریزید:
          https://www.parsigoo.com/goto/3277/
          اگر باز مشکل مرتفع نشد، باید از وی پی ان استفاده کنید.
          به این شرح که قبل از اجرای بازی وی پی ان را اجرا نمایید و سپس بازی را باز کنید.
          موفق باشید

  19. حامد 00

    من در زولا وقتی وارد اتقاق میشوم و وارد بازی میشود در نمایی دور از کشتی ام بعد از چند ثانیه دوباره برمی گرده تو اتقاق چرا ؟؟؟
    لطفا کمکم کنید .

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. هر بار با این مشکل مواجه شدید از بازی خارج و مجدد وارد شوید. اگر به طور کلی نمی توانید به بازی وارد شوید از وی پی ان کمک بگیرید. آنرا فعال کنید. پس از ورود به بازی، برای اینکه پینگتان اصلاح شود، مجددا آنرا غیر فعال کنید. موفق باشید

      1. احسان

        سلام ببخشید رولا من در حال دانلود لیست اپدیت ها گیر میکنه بعدم بالا نمیاد چیزی بعد با نت ایرانسل میرم اوکیه و برام سخته نت ایرانسل بگیرم و با مودم هم میخوام برم این ارور رو که گفتم رو میده در حال دانلود لیست اپدیت ها

        1. پارسی گو نویسنده

          سلام. دوست عزیز. اگر با یک نت می توانید وارد شوید و با نت دیگر نمی توانید، با پشتیبانی نت خود تماس بگیرید تا اگر «سرویس گیم» (game) دارند نت شما را به سرویس گیم منتقل کنند. با اینکار هم مشکل ورود به بازی حل می شود و هم پینگ شما در بازی کاهش می یابد… موفق باشید

  20. محمدرضا

    من تازه بازی رو نصب کردم. مشکلی که دارم اینه که وقتی بازی رو اجرا میکنم میاد مینویسه در حال دانلود لیست اپدیت ها و هیچ اتفاقی هم نمی افته. اصن نمیره جلوتر. لطفا بگید چکار کنم.

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. لانچر بازی را از لینک زیر دریافت کنید و در پوشه بازی بریزید:
      https://www.parsigoo.com/goto/3277/
      اگر باز مشکل مرتفع نشد، باید از وی پی ان استفاده کنید.
      به این شرح که قبل از اجرای بازی وی پی ان را اجرا نمایید و سپس بازی را باز کنید.
      موفق باشید

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. احتمالا مشکل از نت شما باشد. از وی پی استفاده کنید و یک بار به طور کامل بازی را آغاز کنید. بعد از آن از بازی خارج شده و به صفحه اول بازی برگردید. پس از قطع وی پی ان می توانید بدون مشکل بازی را اجرا نمایید. موفق باشید

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. شما باید آدرس فایل دانلودی را عوض کنید. به همین سادگی! پیغامی که نوشته اید مبنی بر پر بودن درایوی است که زولا می خواهد در آن دانلود و ذخیره شود. کافی است روی لینک دانلود کلیک کرده و سپس آدرس ذخیره سازی آنرا به درایوی که فضا برای دانلود و نصب دارد تغییر دهید. موفق باشید

  21. امیر

    آقا من تازه بازی رو نصب کردم وارد بازی که شدم یه آپدیت ۳۷۶ مگی داد.دانلود که شد موقعی که اومدم بازی رو اجرا کنم ارورcould not find data file رو داد نمیدونم چیکار کنم لطفا جوابمو بدین

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. بازی را در کدام درایو نصب کردید؟ از چه ویندوز و آنتی ویروسی استفاده می کنید؟ پیشنهاد می کنیم بازی در درایوی غیر از درایو ویندوز نصب شود. همچنین اگر از ویندوز ۱۰ و نود استفاده می کنید، بازی را در آنتی ویروس خود ایمن سازی کنید. (آموزش ایمن سازی برنامه و بازی را در گوگل جستجو کنید) برای اجرای بازی هم با همین شرایط از محل نصب شده مجدد امتحان کنید. موفق باشید

      1. پارسی گو نویسنده

        سلام. دوست عزیز. ما که به سیستم شما دسترسی نداریم. شما آدرس ذخیره شدن تصویر در ویندوزتان را ارسال کرده اید! پیغام خطا را مثل دیگر دوستان تایپ کنید و بفرستید. هرچه نوشته شده را تایپ کنید. نظرات دیگر دوستان را مشاهده کنید متوجه خواهید شد. موفق باشید

  22. عباس

    سلام ببخشید من زولام یه جوریه وقتی بازی رو باز میکنی میاره که اپدیت بشه و وقتی که اپدیت میشه بازی رو بالا میاره و وقتی از بازی میای بیرون و دوباره وارد بازی میشی همون تپدیتو میاد که دوباره اپدیت بشه نمیدونم باید چیکار کنم ممنون میشم اگه جواب بدین نمی دونم از خود بازی زولاست یا مشکل از منه

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. مشکل از بازی نیست… پیشنهاد می کنیم بازی را کامل پاک کنید. برای نصب داریوی غیر از درایو ویندوز (در درایو C نصب نکنید) انتخاب کنید. بازی را در آنتی ویروس خود ایمن سازی کنید. پس از نصب کامل و ایمن سازی در آنتی ویروس بازی را آپدیت نمایید… موفق باشید

  23. احسان

    سلام ببخشید در رابطه با بازی زولا می خواستم بگم. من یه دو سه روز زولا داشتم بازی میکردم که یکبار وارد بازی خواستم بشم لانچر اون جاهایش که تبلیغ هست سفید شده بود و نیمیتونستی وارد بازی بشی.

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. اگر پیغام خطای خاصی مشاهده می کنید بنویسید تا بهتر بتوانیم کمک کنیم. به احتمال فراوان با این دو راه حل مشکل شما مرتفع می شود: ۱. سرویس نت خود را عوض کنید. مثلا با نت گوشی یا… به بازی متصل شوید. ۲. از وی پی ان اوتوماتیک استفاده کنید و پس از ورود به بازی آنرا قطع نمایید. موفق باشید

  24. امیر نورابادی

    سلام من وقتی وارد زولا میشم و بازی را اجرا میکنم تا صفحه چرخیدن خشاب هفت تیر میاد و همینجوری میچرخه و نمیره داخل بازی ……… بازی رو دوباره دانلود کردم نشد . بدون فیلتر شکن رفتم نشد . لطفا اگر میشه بگید چجوری حلش کنم . ممنون .

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. احتمالا در ارتباط بازی با نت اخلالی به وجود می آید. برای حل مشکل ابتدا سیتسم خود را ری استارت کرده و مودم را نیز خاموش و روشن کنید و دوباره امتحان کنید. اگر مشکل حل نشد چند دقیقه با وی پی ان یا فیلتر شکن اتوماتیک بازی کنید و سپس وی پی ان را غیر فعال نمایید… موفق باشید

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. به احتمال زیاد فایل های بازی شما دچار اشکال شده است. بهترین راهکار این است: ۱. آنتی ویروس خود را به روز کنید ۲. کل سیستم را اسکن کنید ۳. سیستم را ری استارت کنید ۴. پوشه بازی را در آنتی ویروس ایمن سازی کنید… موفق باشید

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. این خطا نشان میدهد که فایل نمی تواند بصورت کامل دانلود شود. این مشکل عمدتا به دلیل قطعی های کوتاه مدت پینگ اتفاق می افتد. به عبارت دیگر، اینترنت شما هنگام دانلود فایل قطع و وصل می شود. در جریان باشید که ممکن است قطعی پینگ در عمل اتفاق بیافتد، اما برای شما ملموس نباشد. برای رفع این مشکل از یک سرویس اینترنت دیگر استفاده کنید. همچنین می توانید از وی پی ان اتوماتیک استفاده کرده و یا با پشتیبانی اینترنت خود تماس بگیرید تا اگر سرویس game دارند برای شما فعال کنند. با فعال شدن این سرویس پینگ ثابت می شود… موفق باشید

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. برای دانلود، نصب و بروزرسانی بازی زولا، از یک اینترنت بدون قطعی استفاده کنید. مخصوصا در مرحله بروزرسانی (برای ورود به بازی) هر قطعی، حتی کوتاه، به شما امکان و اجازه به روز رسانی را نمی دهد. برای دانلود فایل نصبی بازی هم از نرم افزار idm استفاده نمایید… موفق باشید

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. این ارور مربوط به کارت گرافیک است. درایور کارت گرافیک خود را به روز کنید. همچنین آخرین ورژن نرم افزار دایرکت ایکس و نت فریم ورک را نصب نمایید… موفق باشید

  25. moslem

    باسلام من در اپدیت جدید زولاکه همین امروز اومد موقعی که اکانتمو می زنم با این ارور مواجه می شم که می گه دسترسی ازمایشی بسته است لطفا اعلان ها رادنبال کنید برای تاریخ دسترسی های ازمایشی ممنون می شم بگیر چرا این اتفاق می افته

  26. امید

    سلام من میرم تو بازی قسمت ورودش عکسی نمیاره همش هم زده در حال دانلود لیست اپدیت ها هر کاری بگی کردم بازم درست نشده تروخدا بگو چی کار کنم ممنون از سایتتون

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. از یک سرویس اینترنت دیگر مانند تلفن همراه و… استفاده کنید. قبلا این مشکل با استفاده از وی پی ان اتوماتیک حل می شد. می توانید از این راه حل هم استفاده کنید. ضمن اینکه قبلا در پارسی گو مطالبی (فیلم و…) در این خصوص منتشر شده است. در سایت جستجو کرده و مشاهده و مطالعه کنید… موفق باشید

      1. مسعود

        با سلام نام کاربری و رمز خود را میزنم وارد بازی میشم ودر ابتدا بازی می‌نویسد نسخه بازی شما بروز نمی‌باشد نسخه بازی خود را به آخرین نسخه بروز کنید می‌نویسد چند بار حذف و دوباره نصب کردم ولی میگه نسخه بازی خود را بروز کنید لطفا کمکم کنید ممنون

  27. binam

    سلام من زولارو پاک کردم دوباره نصب کردم ولی وقتی وارد اکانتم میشم تو صفحه لودینگ مینویسه بازی شما بروز رسانی نمیباشد لطفا بازی خود را به اخرین نسخه ارتقا دهید بای چیکار کنم؟

  28. یونس

    سلام من وقتی وارد بازی میشم مینویسه نسخیه بازی شما به روز نمیباشد لطفا بازی خود را به اخرین نسخه به روز رسانی کنید چکار کنم کمکم کنید

  29. صادقی

    شرمنده من زود زود از بازی میندازه بیرون و بعد اپدیت میگه نسخه شما بروز نمیباشد لطفا به اخرین نسخه بروز کنید. چیکار کنم تا ارور اخری درس شه/

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. احتمالا هنگام آپدیت ارتباط شما با سرورهای بازی قطع شده است. در زمانی که قطعی ندارید و سرعت اینترنت مناسب است اقدام به آپدیت بازی نمایید… موفق باشید

  30. GAME PLAY

    راستی من این حرفمم جا انداختم. من موقعی که لانچر زولا را اجرا میکنم اول میزنه در حال دانلود لیست اپدیت ها… بعد میزنه در حال بررسی اطلاعات کاربر لطفا کمی صبر کنید و وقتی لودینگش پر شد باید رمزم را وارد کنم و موقعی که وارد بازی میشم همون حرفی که اون بالا زدم میگه بازی را به اخرین نسخه بروز رسانی کنید. تشکر فراوان.

  31. امیرعلی

    سلام من وقتی وارد لانچر زولا میشم و اطلاعات کاربری ام را وارد میکنم وارد بخش لودینگ بازی میشم و بعدش بهم ارور میده که لانچر زولای شما به روز نیست چطوری باید به روزرسانی کنم؟
    ممون میشم بگید

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. ظاهرا این مشکل از طرف تیم پشتیبانی بازی مرتفع شده است. به هر حال اگر هنوز با این مشکل سر و کار دارید، مشخصات خودتان را برای تیم پشتیبانی بازی در زولا دات آی آر ارسال کنید. (فقط نام کاربری را بنویسید) موفق باشید

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. این اواخر آپدیت های متعددی ارائه شده است… اما اگر زمان زیادی است که با چنین مشکلی مواجهید، و «هر» روز باید بازی را آپدیت کنید، مشکل از جای دیگری است: پیشنهاد می کنیم پوشه بازی را در آنتی ویروس خود ایمن سازی کنید… اگر مشکل حل نشد بنویسید تا راهکارهای دیگر را بررسی کنیم.
      این لینک را ببینید:
      https://parsigoo.com/?p=12370
      موفق باشید

  32. شادمهر

    سلام من گیم نت دارم روی سیستم هام زولا نصب کردم مشکل اینه هر بار زولا رو اجرا میکنم آپدیت میخواد.روی بعضی سیستم هام بعد از نصب
    DirectX این مشکل ایجاد میشه و روی بعضی سیستم هام نه اصلا هم نفهمیدم مشکلش چیه چون دوباره ویندوز نصب میکنم همون کاراها رو میکنم دوباره بعضیاشوون بدون اپدیت میره داخل بازی بعضیاشون هر دفعه اپدیت میخواد. آنتی ویروس هم همون اول بعد از ویندوز به صورت کامل ار ریجیستری غیر فعال میکنم.

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. اگر فایل های آپدیت به صورت کامل دانلود شوند، بعد از یک مرتبه دانلود و آپدیت بازی، دیگر مشکلی وجود نخواهد داشت… اما اگر به هر دلیل بعضی از فایل ها ناقص دانلود شوند، ممکن است بتوانید به بازی وارد شوید، اما پس از خروج، دوباره بازی برای آپدیت اقدام می کند. احتمال دیگر این است که بعضی از فایل های بازی توسط آنتی ویروس شما قرنطینه بشود. بنابراین برای حل دائم این مشکل، یک بار برای همیشه پوشه محل نصب بازی زولا را در آنتی ویروس خود ایمن سازی کنید. آموزش ایمن سازی را در پارسی گو سرچ کنید… موفق باشید

  33. پشت پالیزا

    با سلام خدمت همه دستندرکاران سایت پارسی گو من مشکل بزرگی دارم و چند ماهی میشه که درگیرشم وقتی میخوام اپدیت رو دانلود کنم به اخر که میرسه ارور میده (خطا در دانلود اپدیت) ممنون میشم سریع پاسخگو باشید با برنامه Debuger هم امتحان کردم مشکلم رفع نشده!

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. این مشکل شما ارتباطی با بازی ندارد. در حقیقت مشکل از نت شماست. اگر زمانی که بازی آپدیت جدید می دهد، به صورت کوتاه ارتباط شما با سرورهای بازی قطع شود مشکلی ندارد، اما وقتی این زمان طولانی شود (در حد چند ثانیه) فرایند دانلود به مشکل می خورد… بنابراین: ۱. یا برای آپدیت سرویس اینترنت خود را تغییر دهید. مثلا از نت تلفن همراه و… استفاده کنید. ۲. یا در ساعاتی که سرعت دانلود مناسب است و احتمال قطعی کمتری وجود دارد برای آپدیت اقدام کنید… موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *