سن واقعی پسری که رومینا را فریب داد چند سال است؟

سن واقعی بهمن خاوری چند سال است؟

بر خلاف آنچه در فضای مجازی و رسانه ها اعلام شد، سن واقعی بهمن خاوری ۲۹ است. گفتنی است سن بهمن خاوری، پسری که رومینا را فریب داد، ۳۵ سال اعلام شده بود!

سن واقعی بهمن خاوری

مجله اینترنتی پارسی گو: پس از قتل دردناک رومینا اشرفی رسانه ها سن پسری که رومینا را فریب داده بود، ۳۵ سال اعلام کردند. به تبع آن، در اخبار و مطالب منتشر شده در پارسی گو نیز سن بهمن خاوری ۳۵ سال اعلام شد. اما پس از گسترش این مطلب، سن واقعی بهمن خاوری مشخص شده است. با ما همراه باشید:

سن واقعی بهمن خاوری ۲۹ سال است نه ۳۵ سال!

اگرچه سن واقعی بهمن خاوری هرچه باشد، در اصل ماجرا تغییری ایجاد نمی کند، اما به هر حال وی ۲۹ سال سن دارد. بهمن خاوری رومینای ۱۴ (و بلکه به روایتی ۱۳ ساله) را فریب می دهد. او را مجبور می کند از خانه فرار کند و در نهایت، پس از بازگشت رومینا به منزل، وی توسط پدرش که تحت تأثیر شدید احساسات است، به قتل می رسد. تصویر شناسنامه بهمن خاوری را مشاهده می فرمایید:

عکس: شناسنامه بهمن خاوری دوست پسر رومینا اشرفی

سن واقعی بهمن خاوری پسری که رومینا را فریب داد دوست پسر رومینا اشرفی

سن واقعی بهمن خاوری پسری که رومینا را فریب داد دوست پسر رومینا اشرفی

ماجرای فریب رومینا اشرفی توسط بهمن خاوری

واقعیت ماجرا از این قرار است که به گفته دوست رومینا اشرفی، یعنی مونا محمدی، «بهمن خاوری» از یک لایو که رومینا در آن شرکت کرده است فیلم می گیرد و با آن فیلم رومینا را تهدید کرده و مجبور می کند تا از خانه فرار کند. مونا محمدی دوست نزدیک رومینا در اینباره می گوید: «رومینا به من گفت که در اینستاگرام در لایوی شرکت کرده و در آن زمان بهمن همه آن لایو را ضبط کرده است و حالا با آن مرا تهدید می کند!»

نکته مهم: والدین باید مراقب حضور فرزندان خود در فضای مجازی باشند، و البته این به معنای ممناعت از حضور در فضای مجازی نیست. بلکه این امر باید تحت کنترل والدین و کاملا سنجیده صورت گیرد تا عواقب حادثه تلخی که برای رومینا رخ داد، هرگز برای هیچ دختر یا پسر نوجوان دیگری رخ ندهد. پارسی‌گو در پرونده ویژه دیگری به ماجرای قتل فجیع رومینا به دست پدرش و نیز نقش بهمن خاوری در این قتل خواهد پرداخت.

گردآوری و تنظیم: گروه سبک زندگی
منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

2 دیدگاه در “سن واقعی بهمن خاوری چند سال است؟

  1. طلبه

    در مورد کلمه «انگل» حرفم رو پس می گیرم. شاید این بدبخت هم جوونی کرده، نادونی کرده، مطمیناً فکرشم نمی کرده نتیجه کارش همچین چیزی باشه.
    امیدوارم یه ماه دیگه خبر خودکشی این رو دیگه نشنویم.
    کاشکی پدر و مادر ها زحمت بیشتری به خودشون می دادن و یه ذره بچه هاشون را تربیت می کردن و یه نمه هم در مورد دین براشون توضیح می دادن!
    خدا نصیب نکنه…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *