چگونه مشکل در حال دانلود لیست آپدیت ها در بازی زولا را حل کنیم؟

راه حل رفع مشکل در حال دانلود لیست آپدیت ها + عکس

در این مقاله برای حل مشکل گیرکردن لانچر بازی روی پیام در حال دانلود لیست آپدیت ها در بازی زولا سه راه حل ارائه شده است. راه حل پیشنهادی پارسی‌گو گزینه سوم است.

راه حل رفع مشکل در حال دانلود لیست آپدیت ها

مجله اینترنتی پارسی گو: اگر شما هم جزو پلیرها و کاربران بازی زولا هستید، لابد با این مشکل برخورد کرده اید: در لانچر بازی نوشته است در حال دانلود لیست آپدیت ها و هیچ اتفاقی نمی افتد! در این مطلب چند راهکار ساده برای رفع این مشکل ارائه شده است. با ما همراه باشید:

راه حل اول: خاموش و روشن کردن مودم

مشکل گیر کردن بازی روی پیام در حال دانلود لیست آپدیت ها معمولا با خاموش و روشن کردن مودم حل می شود. مودم را خاموش کنید و چند ثانیه صبر کرده و دوباره آنرا روشن کنید. سپس برای ورود به بازی تلاش کنید. اگر مشکل حل شد از انجام بازی لذت ببرید و اگر نه راه دوم را انجام دهید:

ری استارت کردن سیستم

ری استارت کردن سیستم

راه حل دوم: ری‌استارت کردن سیستم

دومین راه حل مشکل گیر کردن لانچر بازی زولا روی پیام در حال دانلود لیست آپدیت ها ری‌استارت کردن سیستم است. سیستم خود را ری استارت کنید. سپس لانچر بازی را فعال کنید. اگر مشکل حل شد از انجام بازی لذت ببرید. همچنین می توانید راه حل اول و دوم را ترکیبی انجام دهید. یعنی هم مودم را خاموش و پس از چند ثانیه روشن کنید و هم سیستم را ری‌استارت کنید. اگر به هر دلیلی مشکل حل نشد، راه حل سوم را امتحان کنید:

وی پی ان اتوماتیک

وی پی ان اتوماتیک

راه حل سوم: استفاده از وی پی ان اتوماتیک برای حل مشکل در حال دانلود لیست آپدیت ها (توصیه شده)

سومین و البته بهترین راه برای حل مشکل گیر کردن لانچر بازی با پیام درحال دانلود لیست‌آپدیت‌ها استفاده از یک وی پی ان اتوماتیک است. دقت کنید: وی پی ان ها یا فیلتر شکن هایی که به تنظیمات دستی نیاز دارند، به هیچ وجه مشکل را حل نمی کنند. از یک وی پی ان «اتوماتیک» استفاده کنید. آنرا فعال کنید. لانچر بازی را اجرا کنید. نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید. به بازی وارد شوید. پس از ورود با استفاده از ctrl + tab از بازی خارج شده و وی پی ان را غیر فعال کنید. از انجام بازی زولا لذت ببرید.

دقت کنید: این مشکل، یعنی توفق لانچر بازی روی پیام «درحال دانلود لیست‌آپدیت‌ها» هر چند وقت یکبار اتفاق می افتد. هر بار از همین راه حل ها، به ویژه راه حل سوم استفاده کرده و مشکل را حل کنید.

گردآوری و تنظیم: گروه سرگرمی
منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *