برای کاهش میل سیگار عطر خوشبو استفاده کنید!

روشی جدید برای کاهش میل سیگار (استفاده از بوی خوش)

میلیون ها نفر در جهان از سیگار استفاده می کنند و با توجه به آثار ضیان بار سیگار، همه دنبال راهی برای کاهش میل سیگار هستند.

کاهش میل سیگار کاهش وسوسه سیگار

مجله اینترنتی پارسی گو: میلیون ها نفر در جهان از سیگار استفاده می کنند و با توجه به آثار ضیان بار سیگار، همه دنبال راهی برای کاهش میل سیگار هستند. در این مطلب روشی جدید برای کاهش‌میل سیگار ارائه شده است. با ما همراه باشید:

به تازگی مقاله ای از مایکل سیت از دانشگاه پیتسبورگ آمریکا در مجله روانشناسی غیر عادی منتشر شده که پرده از راهی جدید برای کاهش میل سیگار برداشته است.

به نوشته این محقق: اگر کسانی که قبلا سیگاری بوده اند، با خود عطرهای خوش بو حمل کنند و به صورت متناوب از آن استفاده کنند میل رجوع به سیگار در آنها کم می شود.

به گفته این محقق بسیاری از افرادی که سیگار را ترک می کنند، نمی توانند بر وسوسه آن غلبه کنند و مجددا سیگاری می شوند. این افراد از جایگزین هایی چون آدامس نیکوتین و… هم استفاده می کنند اما غلب این روش ها شکست می خورد.

به نوشته اسپوتنیک در آزمایشی که روی بیش از ۲۰۰ سیگاری انجام شده است، بوی خوش و عطرهای خوش بو توانسته است میل سیگار کشیدن را در افراد به شکل قابل توجهی کاهش دهد.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *