تقلید از فیلم متری شش و نیم و نوید محمد زاده در سریال طنز فوق لیسانسه ها!

طنز: تقلید از نوید محمد زاده در سریال فوق لیسانسه ها

یکی از بازیگران و طنزپردازان فوق لیسانسه ها هوتن شکیبا است. تقلید از نوید محمد زاده در سریال فوق لیسانسه ها توسط هوتن شکیبا از بخش های جذاب این سریال است.

نوید محمد زاده و هوتن شکیبا تقلید از نوید محمد زاده در سریال فوق لیسانسه ها

مجله اینترنتی پارسی گو: سریال طنز فوق لیسانسه ها با کارگردانی طنز پرداز سرشناس کشور، سروش صحت از امشب، هر شب پخش خواهد شد. یکی از بازیگران و طنزپردازان این مجموعه هوتن شکیبا است. تقلید از نوید محمد زاده در سریال فوق لیسانسه ها توسط هوتن شکیبا از بخش های جذاب این سریال است که بخشی از آنرا مشاهده می فرمایید.

با آغاز سریال طنز فوق لیسانسه ها از شبکه سه، بخش های مختلف و جذاب این سریال در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. بخشی که مشاهده می فرمایید تقلید طنزی از بازی نوید محمد زاده در متری شش و نیم است که در سریال فوق لیسانسه ها توسط هوتن شکیبا انجام شده است:

تقلید از نوید محمد زاده در متری شش و نیم توسط هوتن شکیبا

گفتنی است سریال فوق لیسانسه ها از امشب (جمعه ۱۷ آبان ماه ۹۸) هر شب از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. مجموعه تلویزیونی «فوق لیسانسه‌ها» به تهیه کنندگی رضا جودی و کارگردانی سروش صحت در ۳۰ قسمت هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. از بازیگران این مجموعه می‌توان هوتن شکیبا، بهنام تشکر، کاظم سیاح، امیرحسین رستمی، امیر کاظمی، هوتن شکیبا، متین ستوده، بیژن بنفشه‌خواه و… را نام برد.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *