عکس دو همسر و دو فرزند سارا خوئینی ها!

دو همسر و دو فرزند سارا خوئینی ها + عکس

سارا خوئینی ها بازیگر سرشناس کشورمان است که دو بار ازدواج کرده و هر دو ازدواج ایشان به طلاق انجامیده است. تصاویر دو همسر و دو فرزند سارا خوئینی ها را مشاهده می فرمایید.

سارا خوئینی ها

مجله اینترنتی پارسی گو: سارا خوئینی ها بازیگر سرشناس کشورمان است که دو بار ازدواج کرده و هر دو ازدواج ایشان به طلاق انجامیده است. تصاویر دو همسر و دو فرزند سارا خوئینی ها را مشاهده می فرمایید.

تصویری از سارا خوئینی‌ها و دو فرزندش غنچه وثوقی و شایان مرادیان را مشاهده می‌کنید. یوسف مرادیان از بازیگران سینما و تلویزیون همسر سابق سارا خوئینی‌ها بوده است. غنچه حاصل ازدواج اول سارا خوئینی‌ها و چنگیز وثوقی (بازیگر سینما و برادر بهروز وثوقی) و شایان حاصل ازدواج دوم خانم سارا خوئینی‌ها و یوسف مرادیان (بازیگر سینما) است. هر دو ازدواج سارا خوئینی‌ها منجر به طلاق شد.

سارا خوئینی ها در کنار دو فرزندش غنچه وثوقی و شایان مرادیان

در عکس زیر دو فرزند سارا خوئینی ها یعنی غنچه وثوقی حاصل ازدواج سارا خوئینی ها و چنگیز وثوقی و شایان مرادیان حاصل ازدواج سارا خوئینی ها و یوسف مرادیان را مشاهده می فرمایید:

غنچه وثوقی و شایان مرادیان در کنار سارا خوئینی ها

غنچه وثوقی و شایان مرادیان در کنار سارا خوئینی ها

سارا خوئینی ها و چنگیز وثوقی و یوسف مرادیان

در عکس زیر نیز سارا خوئینی ها و چنگیز وثوقی (همسر اول) و یوسف مرادیان (همسر دوم) مشاهده می شود. گفتنی است هر دو ازدواج به طلاق انجامیده است:

چنگیز وثوقی و یوسف مرادیان و سارا خوئینی ها

چنگیز وثوقی و یوسف مرادیان و سارا خوئینی ها

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *