آیا حشمت فردوس به قتل می رسد + فیلم

فصل سوم سریال ستایش به اوج خود رسیده است. در قسمت قبل پری سیما عروس دوم حشمت فردوس دستور قتول پدر شوهرش را صادر کرد! اما آیا حشمت فردوس به قتل می رسد؟

حشمت فردوس در سریال ستایش آیا حشمت فردوس به قتل می رسد؟ آیا حشمت فردوس کشته می شود

مجله اینترنتی پارسی گو: فصل سوم سریال ستایش به اوج خود رسیده است. در قسمت قبل پری سیما عروس دوم حشمت فردوس دستور قتول پدر شوهرش را صادر کرد! اما آیا حشمت فردوس به قتل می رسد و به نوعی پایانی غم انگیز را در سریال خواهیم دید؟

سریال ستایش به جای حساس خود رسیده است. از یک طرف ماجرای عاشقانه و داستان عشق شخصیت ها به اوج خود رسیده و از سوی دیگر ماجرای قتل حشمت فردوس پیش آمده است. در قسمت قبل، پری سیما دستور قتل حشمت فردوس را صادر کرد. حالا سوالی که برای مخاطب پیش می آید این است که آیا حشمت فردوس به قتل می رسد؟

فیلم: پس از صدور دستور قتل توسط پری سیما؛ آیا حشمت فردوس به قتل خواهد رسید؟

به نظر می رسد پاسخ به این سوال منفی باشد. چرا؟ به علت اینکه اولا ادامه سریال بدون شخصیت فردوس واقعا بخش قابل توجهی از جذابیت خود را از دست خواهد داد و ثانیا، با توجه به تأیید این سریال توسط کارشناسان خانواده و حقوقدانان، به نظر می رسد با کشته شدن حشمت فردوس، بخش منفی سریال (سیاه نمایی) پر رنگ و برجسته شود و چنین موردی در کل سریال ستایش، به ویژه فصل سوم آن به هیچ وجه نمود نداشته است.

پری سیما (عروس دوم حشمت فردوس) دستور به قتل رساندن حشمت فردوس را صادر کرده است. چرا که نوه حشمت فردوس و همسرش قرار تأمین برای اموال حشمت فردوس داده اند و مورد قبول واقع شده است. طبعا پری سیما نه می تواند اموال را به فروش برساند و نه می تواند بدون فروش اموال از کشور خارج شود. بنابراین باید آخرین شخصیت که مهمترین شخصیت است را از میان بردارد. بله؛ او باید حشمت فردوس را به قتل برساند تا بتواند به اهداف خود برسد.

پری سیما و راننده و مشاورش حمید. وقتی حمید عاشق پری سیما می شود

پری سیما و راننده و مشاورش حمید. وقتی حمید عاشق پری سیما می شود

پری سیما به حمید که راننده، مشاور و مجری کارهای سخت اوست دستور داده تا حشمت فردوس را به قتل برساند. اما به نظر می رسد حشمت خان از این ماجرا جان سالم به در می برد. ازدواج می کند و به نحوی پایانی خوش برای سریال رقم خواهد خورد.

از سوی دیگر بازیگر نقش مهدی مظفری در برنامه صبح گاهی سلام صبح بخیر خبر از ساخت فصل چهارم سریال ستایش داده است و طبعا فصل چهارم سریال ستایش بدون وجود شخصیت حشمت فردوس از همین حالا پروژه ای شکست خورده یا کم رمق خواهد بود. بنابراین در پاسخ به سوال آیا حشمت فردوس به قتل می رسد باید در یک کلمه گفت: خیر! اما کشمکش برای قتل حشمت فردوس می تواند از بخش های جذاب سریال ستایش باشد!

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *