اختلاف سنی بیژن مرتضوی با همسرش: 40 سال یا 26 سال؟

۴۰ سال اختلاف سنی بیژن مرتضوی با همسرش! + عکس

بیژن مرتضوی در سن ۶۲ سالگی با دختر ۲۲ ساله ازدواج کرده است و ۴۰ سال اختلاف سنی بیژن مرتضوی با همسرش سوژه انتقاد کاربران شده است.

بیژن مرتضوی

مجله اینترنتی پارسی گو: بیژن مرتضوی در سن ۶۲ سالگی با دختر ۲۲ ساله ازدواج کرده است و ۴۰ سال اختلاف سنی بیژن مرتضوی با همسرش سوژه انتقاد کاربران شده است.

ماجرای اختلاف سنی بیژن مرتضوی به حدی است که او توسط بعضی از کاربران به کودک همسری نیز محکوم شده است. البته اسپوتنیک سن دقیق همسر مرتضوی را ۲۲ سال عنوان کرده و می نویسد: ستاره سعیدی که در ابتدا مدیر برنامه های بیژن مرتضوی بود پس از مدتی به همسری او درآمد. در حالی که گفته می شود هم اکنون بیژن مرتضوی ۶۲ سال سن دارد، همسر او ۲۲ سال سن دارد. اختلا سنی آنها به شدت مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است.

اما در همین رابطه، ستاره سعیدی به دفاع از بیژن مرتضوی بر می خیزد. وی در واکنش به کاربرانی که سن او و مرتضوی را مورد نقد قرار داده اند ویدئویی منتشر کرده و می گوید: مردم به من محبت دارند که می گویند ۲۲ سال سن دارم. اما من متولد ۱۳۶۲ هستم و ۳۶ سال دارم. سن ۲۲ سالگی پر از خاطره است و لذت های خودش را دارد اما من این سنی که هستم را با هیچ چیزی عوض نمی کنم و از تمام محبت های شما تشکر می کنم.

عکس: بیژن مرتضوی و همسرش

بیژن مرتضوی و همسرش اختلاف سنی

بیژن مرتضوی و همسرش اختلاف سنی

هرچند به نظر می رسد ۲۲ سالگی سن کاملا مناسبی برای ازدواج است، اما آنچه مطرح است، بحث اختلاف سنی زن و مرد است! اختلاف ۴۰ ساله البته کمی زیاد به نظر می رسد! حتی اگر سن همسر مرتضوی ۳۶ سال باشد، باز هم اختلاف ۲۶ ساله زیاد است! ولیکن این بسته به توافق زن و مرد است و روشن است که موضوع اختلاف سنی بیژن مرتضوی با همسرش تنها مسئله کاربران است و بیژن مرتضوی و همسرش به تفاهم و توافق کامل در این زمینه رسیده اند.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:

یک دیدگاه در “۴۰ سال اختلاف سنی بیژن مرتضوی با همسرش! + عکس

  1. کیارا

    من با شوهرم ۴۰سال اختلاف سنی داریم من۲۵سالمه وشوهرم ۶۵ سالشه من دوسش داارم واسم چیزی کم نذااشته نه مالی نه عاطفی اختلاف سنی ملااک نیست دلا جوون باشه از نظر جسمی شوهر سالمه وخوش هیکل وجنسی هم راضیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *