وقتی شوخی ساده مجریان تلوزیون با علی دایی توهین تلقی می شود! + فیلم

شوخی جنجالی حسین کلهر مجری شبکه سه با علی دایی + فیلم

شوخی جنجالی حسین کلهر مجری شبکه سه با علی دایی که به واسطه نزدیک شدن رونالدو به رکورد آقای گلی جهان صورت گرفت حاشیه ساز شد.

شوخی مجری شبکه سه با علی دایی توهین مجری شبکه سه با علی دایی توهین به دایی مالدیو رونالدو رکورد دایی سلام صبح بخیر توهین حسین کلهر مجری

مجله اینترنتی پارسی گو: شوخی جنجالی حسین کلهر مجری شبکه سه با علی دایی که به واسطه نزدیک شدن رونالدو به رکورد آقای گلی جهان صورت گرفت حاشیه ساز شد. تا جایی که برخی از رسانه ها از تیترهایی چون توهین دوباره صدا و سیما به علی دایی، توهین دو مجری به دایی، جنجال تازه صدا و سیما با توهین به دایی و… برای این شوخی استفاده کردند.

اگرچه به نظر می رسد هیچ نکته زننده یا توهین واضحی در این شوخی جنجالی وجود ندارد، اما به هر حال باید در این شرایط که دل مخاطبان به خاطر نزدیک شدن رونالدو به رکورد دایی آشوب است کمی رعایت کرد. در این شوخی حسین کلهر مجری جوان و خوشق ذوق برنامه سلام صبح به خیر شبکه سه به گل های علی دایی به مالدیو اشاره می کند. از سوی دیگر همچنین بحث بازگشت دایی به تیم ملی مطرح می شود و باز مجریان سلام صبح بخیر با این موضوع شوخی می کنند و بحث دستکاری شناسنامه و بازگشت به تیم ملی را مطرح می کنند. حسین کلهر می گوید دایی می تواند بابت هر سال کم شدن سنش در شناسنامه ۵ میلیون بدهد و وضع دایی هم که خوب است!

فیلم توهین دو مجری صدا و سیما به علی دایی (حسین کلهر در سلام صبح بخیر)

همه آنچه به جار و جنجال این شوخی ارتباط دارد به صدا و سیما باز می گردد. چراکه در هر صورت وقتی پای رسانه ملی در میان باشد، یک عده در هر حال قصد دارند به نوعی صدا و سیما را متهم کنند. اگرچه بدترین توهین ها و هجوها در مطالب روزنامه ها و مجلات زرد نوشته می شود و هیچکس حتی کوچکترین توجهی به آنها نمی کند، اما یک شوخی کوچک در تلوزیون با علی دایی به تیتر یک این رسانه ها برای تاختن به رسانه ملی تبدیل می شود.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو.
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:

یک دیدگاه در “شوخی جنجالی حسین کلهر مجری شبکه سه با علی دایی + فیلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *