قبل از انتخاب نرگس محمدی گزینه بازی در نقش ستایش چه کسی بود؟

چه کسی قرار بود نقش ستایش را بازی کند؟

یکی از ارکان سریال ستایش، در کنار داریوش ارجمند بدون شک نرگس محمدی در نقش ستایش است. اما قبل از نرگس محمدی چه کسی قرار بود نقش ستایش را بازی کند؟

نرگس محمدی میترا حجار چه کسی قرار بود نقش ستایش را بازی کند

مجله اینترنتی پارسی گو: یکی از ارکان سریال ستایش، در کنار داریوش ارجمند بدون شک نرگس محمدی در نقش ستایش است. اما قبل از نرگس محمدی چه کسی قرار بود نقش ستایش را بازی کند؟ یکی از بازیگران زن کشورمان در گفتگویی پاسخ این سوال را داده است.

شیوا خنیاگر در خلال یک گفت‌و‌گو درباره انتخابی دیگر جز نرگس محمدی برای ایفای نقش ستایش سخن گفت. خانم خنیاگر در پاسخ سوال چه کسی قرار بود قبل از نرگس محمدی نقش ستایش را بازی کند طی گفتگویی از میترا حجار نام برده است.

شیوا خنیاگر قرار بود میترا حجار نقش ستایش را بازی کند!

به نوشته برنا شیوا خنیاگر طی گفتگویی درباره سریال ستایش گفت: من از اولین بازیگرانی بودم که در این سریال انتخاب شدم و شاهد بودم که اولین انتخاب عوامل تولید ستایش میترا حجار بود، اما نمی‌دانم در نهایت چه اتفاقی افتاد که میترا حجار در نقش ستایش حاضر نشد و در نهایت نرگس محمدی را انتخاب کردند.

میترا حجار بازیگر

میترا حجار بازیگر به گفته شیوا خنیاگر قرار بود نقش ستایش را بازی کند

میترا حجار یکی دیگر از بازیگران سرشناس کشورمان است. خانم حجار متولد ۱۳۵۵ از مشهد است و در فیلم های زیادی به ایفای نقش پرداخته است. از خرین نقش هایی که بازی کرده است می توان به تپلی و من، سامورایی در برلین، کلوپ همسران، کاتوشیا، ماهورا، دعوتنامه و یادم تو را فراموش اشاره کرد.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *