اولین عکس منتشر شده از سپیده بزمی پور همسر شاهین استخری و دو دخترش!

شاهین استخری اولین تصویر همسر و فرزندانش را منتشر کرد + واکنش مردم

پس از انتشار اولین عکس رسمی از شاهین استخری همسر و دو دخترش حواشی فراوانی به وجود آمد. شاهین استخری البته به این حواشی واکنش نشان داد.

همسر شاهین استخری. دختران شاهین استخری. عکس همسر و فرزندان شاهین استخری

مجله اینترنتی پارسی گو: پس از انتشار اولین عکس رسمی از شاهین استخری همسر و دو دخترش حواشی فراوانی به وجود آمد. شاهین استخری البته به این حواشی واکنش نشان داد و نوشت همسرش آیفون نیست که از او رونمایی شده باشد. اولین عکس رسمی منتشر شده از همسر شاهین استخری و دو دخترش را مشاهده بفرمایید.

شاهین استخری بازیگر سینما و تلوزیون کشورمان که بیشتر در فیلم های عاشقانه به ایفای نقش پرداخته و ذهنیتی مثبت در ذهن هوادارانش شکل داده است، برای اولین بار عکسی از همسر و فرزندانش منتشر کرد. شاهین استخری با سریال فاصله ها و دلنوازان شناخته شد و چند سال از ازدواجش می گذرد. جالب اینکه تا قبل از این هیچ تصویری از همسر و فرزندانش منتشر نشده بود و شاهین استخری بر خلاف برخی از بازیگران، از نمایش همسر و فرزندانش برای جذب فالوور یا تحسین این و آن بهره نبرده بود.

رسانه های زرد اما هرازگاهی تصویری منتشر می کردند و می نوشتند فلانی همسر شاهین استخری است. اما هیچکدام از آنها صحت نداشت. شاهین استخری درباره این ماجرا می گوید: «هر چند وقت یک بار عکسی منتشر می‌شد و می‌گفتند این همسر شاهرخ استخری است؛ همه دروغ بود. دلیل اینکه تا به حال عکسی از همسرم منتشر نکردم، این است که دوست ندارم او وارد حواشی این حرفه شود. من خود به اندازه کافی درگیر این مسئله هستم.»

اما به هر حال و بنا به شرایط، شاهین استخرج اولین عکس از همسر و فرزندانش را در صفحه رسمی اش منتشر کرد. گفتنی است قبل از این به مناسبت تولد شاهرخ استخری، عکس دسته جمعی با همسرش منتشر شده بود.

عکس همسر شاهین استخری و فرزندانش

در عکس دسته جمعی زیر که به مناسبت تولد شاهین استخری منتشر شده است، همسر شاهین استخری هم به چشم می خورد:

عکس همسر شاهین استخری. عکس دسته جمعی به مناسبت تولد شاهین استخری

عکس همسر شاهین استخری. عکس دسته جمعی به مناسبت تولد شاهین استخری

عکس همسر و فرزندان شاهین استخری (منتشر شده در صفحه رسمی شاهین استخری)

عکس زیر نیز توسط خود شاهین استخری و در صفحه رسمی این بازیگر منتشر شده است:

همسر شاهین استخری. دختران شاهین استخری. عکس همسر و فرزندان شاهین استخری

همسر شاهین استخری. دختران شاهین استخری. عکس همسر و فرزندان شاهین استخری

واکنش کاربران فضای مجازی به انتشار اولین عکس رسمی همسر شاهین استخری

واکنش ها به انتشار اولین عکس رسمی همسر شاهین استخری از سوی کاربران فضای مجازی جالب بود. عده ای این دست از تصاویر را خارج از عرف می دانستند. عده ای دیگر شاهین و همسرش را تحسین می کردند و عده ای دیگر درباره حجاب و بد حجابی در سینمای ایران سخن می راندند. عمده واکنش ها اما در رابطه با نخستین عکس رسمی منتشر شده همسر شاهین استخری بود که کاربران زیادی از واژه «رونمایی» برای انتشار این عکس استفاده کرده بودند.

اما شاهین استخری در صفحه توئیتر خود نوشت: میگن شاهرخ استخری از همسرش رونمایی کرد. یزید مگه آیفونه؟

میگن شاهرخ استخری از همسرش رونمایی کرد. یزید مگه آیفونه؟

میگن شاهرخ استخری از همسرش رونمایی کرد. یزید مگه آیفونه؟

گفتنی است پس از انتشار اولین عکس خانوادگی شاهین استخری بازیگر سریال دلنوازان و فاصله ها، حواشی بسیاری در فضای مجازی و بین کاربران این فضا به وجود آمد.

سپیده بزمی پور کیست؟

سپیده بزمی پور همسر شاهین استخری است که حاصل ازدواجش با شاهین دو دختر است. همین چند وقت قبل بود که به مناسبت تولد شاهین استخری، سپیده بزمی پور متنی عاشقانه برای همسرش نوشت و عکسی از خودش، شاهین و دو دخترش اشاره کرد که البته حواشی فراوانی به دنبال داشت

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *