امید علیمردانی خبر درگذشتش را از کربلا و با انتشار ویدئو تکذیب کرد!

خبر سایت رکنا دروغ از آب درآمد + عکس و فیلم!

خبر سایت رکنا درباره درگذشت امید علیمردانی دروغ از آب درآمد و علیمردانی، بازیگر سریال ستایش از کربلا ویدئویی منتشر کرده و خبر رکنا را تکذیب کرد.

خبر سایت رکنا سایت رکنا اخبار رکنا سایت خبری رکنا

مجله اینترنتی پارسی گو: پایگاه خبری و اطلاع رسانی رکنا در زمینه اخبار حوادث نیز فعال است و بخش قابل توجهی از اخبار این سایت را حوادث خبری به خود اختصاص داده است. اما خبر سایت رکنا درباره درگذشت امید علیمردانی دروغ از آب درآمد و علیمردانی، بازیگر سریال ستایش از کربلا ویدئویی منتشر کرده و خبر رکنا را تکذیب کرد.

خبر درگذشت امید علیمردانی در رکنا

خبر درگذشت امید علیمردانی در رکنا

خبر درگذشت امید علیمردانی در رکنا

همانطور که مشاهده می کنید، رکنا به نقل از سایت خبرهای فوری نوشته است: امید علیمردانی بازیگر سینما و تلویزیون که در ذهن اکثر مخاطبان با بازی در نقش رستم در کنار داریوش ارجمند در سریال ستایش شناخته شد در طی یک حادثه جاده ایی بر اثر تصادف شدید درگذشت.

بدون شک توجه نکردن تیم محتوای رکنا به مرجع کسب خبر، علت وقوع این اتفاق بوده است. باید توجه داشت هنگام نقل محتوای دیگر رسانه ها، تنها اخباری باید منتشر شود که «اعتبار» خبری داشته باشد و این مهم با مراجعه به منابع معتبر به دست می آید.

تکذیب خبر درگذشت امید علیمردانی توسط خودش!

همانطور که مشاهده می کنید، امید علیمردانی در این ویدئو خبر فوت شدنش را (!!) تکذیب می کند و می گوید در صحت و سلامت در کربلا حضور دارد.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *