آیا شایعه مهاجرت جواد خیابانی و پناهندگی اش صحت دارد؟

جواد خیابانی مهاجرت کرد؟ + تصاویر

پس از جار و جنجالی که مهاجرت مزدک میرزایی به راه انداخت، حالا در فضای مجازی شایعه شده است که جواد خیابانی مهاجرت کرده است! اما آیا این خبر صحت دارد؟

جواد خیابانی مهاجرت کرده است شایعه یا واقعیت

مجله اینترنتی پارسی گو: پس از جار و جنجالی که مهاجرت مزدک میرزایی به راه انداخت، حالا در فضای مجازی شایعه شده است که جواد خیابانی مهاجرت کرده است! اما آیا این خبر صحت دارد؟

مهاجرت جواد خیابانی. روایت مستند حیات وحش با صدای جواد خیابانی

مهاجرت جواد خیابانی. روایت مستند حیات وحش با صدای جواد خیابانی

در این گزارش صحت و سقم ادعایی در خصوص حضور جواد خیابانی در یک شبکه ماهواره‌ای بررسی شده است. بنا به نوشته فارس، روز گذشته شایعه شد که جواد خیابانی گزارشگر کشورمان در یک شبکه ماهواره‌ای مشغول به فعالیت شده است. به همین منظور وی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

شایعه مهاجرت جواد خیابانی صحت ندارد

شایعه مهاجرت جواد خیابانی صحت ندارد

واقعیت ماجرای مهاجرت جواد خیابانی چیست؟

جواد خیابانی هم در واکنش به گزارش یک روزنامه مبنی بر گویندگی‌اش برای شبکه نشنال جئوگرافیک نوشت: بنده جواد خیابانی فرزند این سرزمین هستم و تا آخرین نفس و آخرین کلام فقط برای سرزمین خود و سازمان خودم تلاش خواهم کرد و افتخار من این است که در کشورم و برای شادی هموطنانم کار کرده ام و خواهم کرد؛ لذا خبر منتشره مبنی بر گویش در شبکه‌های خارجی به هیچ وجه صحت نداشته و ندارد و نخواهد داشت و من افتخارم این است که کوچه‌های شهر و سرزمینم را جارو بزنم، اما برای شبکه‌ای جز سازمان و شبکه خودم هیچ کاری نکنم.

تهیه و تنظیم: مجله اینترنتی پارسی گو

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *