عادت جالب ست گادین وبلاگ نویسی بدون وقفه و هر روزه است!

ست گادین و عادتهای او در زندگی

ست گادین در رشته های کامپیوتر و فلسفه تحصیل کرده است و یکی از عادت هایی در رسیدن به موفقیت او نقش داشته است، وبلاگ نویسی بدون وقفه و هر روزه بوده است.

نویسندگی ست گادین

مجله اینترنتی پارسی گو: ست گادین در رشته های کامپیوتر و فلسفه تحصیل کرده است و یکی از عادت های عجیبی که در رسیدن به موفقیت او نقش داشته است، وبلاگ نویسی بدون وقفه و هر روزه بوده است.

حسین قربانی: ست گادین مرد خلاق آمریکایی متولد سال ۱۹۶۰ یکی از شخصیت‌های موردعلاقه من هست که دوست دارم کتابهایش را چندین و چند بار بخوانم و از ایده‌ها و نوشته‌هایش بیاموزم.

ست گادین در دو رشته کامپیوتر و فلسفه در دانشگاه Tufts تحصیل کرده و مدرک MBA خود را از دانشگاه استنفورد دریافت کرده است. (+)

از جمله عادتها و رفتارهای ست گادین که شاید بیشترین تأثیر را در موفقیت‌های امروزش داشته، وبلاگ نویسی بدون وقفه و هر روزه او بوده است.

اکنون بیش از بیست سال است که ست گادین هر روز در وبلاگش می‌نویسد و منتشر می‌کند. پستهای وبلاگ ست گادین از یک پاراگراف تا چندین پاراگراف متفاوت بوده است.

جمله کلیدی از ست گادین

موضوعات پست‌ها هم عموماً در مورد بازاریابی، کسب و کار، بهره‌وری و خلاقیت هستند.

در این مدت از فعالیت ست گادین در زمینه کسب و کار و نویسندگی درس‌های مختلفی می‌توان از او آموخت.

اولین درس این است که لازمه حرکت در مسیر خلاقیت، پیشرفت و توسعه نوشتن و انتشار نوشته‌ها به صورت مداوم، منظم و بی‌وقفه است.

درس دوم هم این که به هیچ وجه کامنت و نظر از کسی دریافت نشود. ست گادین اکنون بعد از بیست سال وبلاگ نویسی، همچنان جایی برای نوشتن دیدگاههای مخاطبینش در وبلاگ قرار نداده است.

شاید به نظر بسیاری از ما خواندن و شنیدن نظرات و دیدگاههای دیگران ابزاری برای وضوح فکری و آگاهی از نقاط ضعف و مشکلات شخصی و رفع آنها باشد اما گادین این کار را باعث آسیب به جریان خلاقیت می‌داند و به شدت با آن مخالف است.

حتما بخوانید

ست گادین (ست گودین) کیست؟ + آثار و زندگی نامه

کار دیگری که ست گادین انجام می‌دهد، پرهیز از تماشای تلویزیون و عدم شرکت در جلسات کاری است و هر دوی آنها را صرفاً اتلاف وقت می‌داند.

ست گادین به مخاطبین خود توصیه می‌کند همانطور که صحبت می‌کنند، بنویسند. او معتقد است که در این صورت می‌توان به بهترین شکل ممکن ایده‌ها و افکار را بر روی کاغذ آورد به طوری که برای دیگران جذاب، خواندنی و الهام‌بخش باشند.

جملات انگیزشی از ست گادین

عادت تاثیرگذار دیگر ست گادین، توجه بیش از حد او به اتفاقات، رویدادها و حوادث ریز و درشت اطراف خود در هر موقعیتی است. با این کار بهترین و بیشترین ایده‌ها به ذهنش می‌رسند و همیشه دیدگاه‌های جالبی نسبت به موضوعات گوناگون ارائه می‌دهد.

در نهایت اینکه ست گادین وبلاگ نویسی را یک سرمایه‌گذاری می‌داند و معتقد هست که به هیچ عنوان نباید وبلاگ نویسی به خاطر کسب درآمد انجام شود. در این صورت هست که این کار به‌مرور باعث رشد و توسعه فردی و ساخت برند شخصی موفق و تأثیرگذار برای وبلاگ نویسان خواهد شد.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: سایت روزنوشته های حسین قربانی.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *