7 راز ساده، مهم و کاربردی برای رسیدن به موفقیت

۷ راز موفقیت + نکاتی مهم و کاربردی برای رسیدن به موفقیت!

برای رسیدن به موفقیت، راز و رمزهای گوناگونی وجود دارد. در این مطلب به طور خلاصه ۷ راز موفقیت که راهکارهایی مهم و کاربردی هستند را بررسی می کنیم.

من می توانم

مجله اینترنتی پارسی گو: برای رسیدن به موفقیت، راز و رمزهای گوناگونی وجود دارد. در این مطلب به طور خلاصه ۷ راز موفقیت که راهکارهایی مهم و کاربردی هستند را بررسی می کنیم.

۷ نکته مهم و کاربردی برای رسیدن به موفقیت

۱. زمانی که برای خود یک هدف در نظر می گیرید باید راه های رسیدن به آن را هم بیابید.

۲. برای رسیدن به اهداف خود برای آن ها برنامه ریزی کنید، برنامه به شما انگیزه می دهد تا برای رسیدن به آن ها قدم بردارید.

۳. بعد از این که برای هدفتان برنامه ریزی کردید؛ به برنامه ای که ریخته اید، عمل کنید.

۴. باید توجه داشته باشید که هر شبانه روز از ۲۴ ساعت تشکیل شده است و شما زمان اندکی را دارید تا برنامه های خود را پیاده کنید و به همین خاطر شما باید تصمیمی عاقلانه بگیرید که بدانید می خواهید ۲۴ ساعت شبانه روز خود را چگونه طی کنید.

۵. برنامه ی هر روز خود را شب قبل آماده کنید و به ترتیب اولویت قرار دهید و برنامه هایی که از اولویت بالاتری برخوردار هستند را در اول قرار دهید.

۶. سعی کنید کارهای مهم خود را در اول صبح که با نشاط و سر حال هستید انجام دهید تا فشار روانی حاصل از آن ها از میان برود. زیرا تاخیر در انجام دادن این کارها باعث می شود تا فشار فکری بیش تری را متحمل شوید و موجب می شود تا این مسائل را بزرگ تر و سخت تر ببینید. زمانی که شما یک مشکل را به موقع رفع و رجوع می کنید متوجه خواهید شد که مشکلتان آن قدرها هم جدی و بزرگ نبوده است و می توانستید آن را زودتر از آن چه که انتظار داشته اید رفع کنید.

۷. وقت خود را درست تنظیم کنید؛ راز رسیدن به اهدافتان این است که هر روز بخشی از وقتتان را به آن اختصاص دهید، زیرا در یک روز امکان رسیدن به آن ها وجود ندارد.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: http://roobikav.rozblog.com

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *