استفاده از قطب نما و نقشه در بازی Green Hell یا جهنم سبز:

راهنمای گشتن در بازی Green Hell + تصاویر

بازی جهنم سبز یا Green Hell یک بازی مهیج در سبک بقا است. در این مطلب راهنمای گشتن در بازی Green Hell با استفاده از نقشه و قطب نما (مکان یاب) برای شما آماده شده است.

راهنمای گشتن در بازی Green Hell

مجله اینترنتی پارسی گو: بازی جهنم سبز یا Green Hell یک بازی فوق العاده جذاب در سبک بقا است. در این بازی شما باید با سختی های زندگی در جنگ مقابله کنید؛ برای رفع گرسنگی و تشنگی تلاش کنید و برای خود پناهگاه بسازید تا از حمله حیوانات وحشی و بومی های منطقه در امان بمانید. در این مطلب شما همراهان گرامی، راهنمای گشتن در بازی Green Hell آماده شده است. با ما همراه باشید:

بازی جهنم سبز یک بازی فوق العاده جذاب و مهیج در سبک بقا است. قبلا در مجله اینترنتی پارسی‌گو به معرفی این بازی پرداخته ایم. اگر با این بازی آشنایی ندارید، می توانید از لینک زیر معرفی بازی را مطالعه بفرمایید:

حتما بخوانید

معرفی بازی Green Hell + تصاویر (بازی جهنم سبز معرفی)

کاوش و گشتن جنگ در بازی Green Hell با نقشه و قطب نما

کاوش یکی دیگر از بخش های مهم گیم پلی در Green Hell است. شما می توانید نقشه های جدید را کشف کنید و منابع لازم برای بقا را بدست آورید. این تولید دو ابزار ناوبری را ارائه می دهد که مکمل یکدیگر هستند. اولی یک نقشه است. این به سه بخش تقسیم شد که مناطق خاصی از نقشه را ارائه می کرد. می توانید زمین و مکان ها را بررسی کنید.

مکان یابی و نقشه در بازی Green Hell جهنم سبز

مکان یابی و نقشه در بازی Green Hell جهنم سبز

شبکه ای که کل را به مناطق کوچک مربع تقسیم می کند بسیار مهم است. در لبه های نقشه، اعدادی را خواهید دید که مکان های جغرافیایی خاص را توصیف می کنند و یک قطب نما. این به شما امکان می دهد مختصات یک مکان خاص را تعیین کنید. فقط نزدیکترین تقاطع خطوط را پیدا کنید و اعداد مربوط به آنها را از بالا و کنار نقشه بخوانید.

ساعت مکان یاب در بازی Green Hell

ساعت مکان یاب در بازی Green Hell

با این حال، نقشه مکان فعلی شما را نشان نمی دهد. برای تعیین اینکه کجا هستید به یک ساعت نیاز دارید. در هر لحظه موقعیت جغرافیایی خاص خود و جهتی را که در حال حرکت هستید پیدا خواهید کرد.

با دانستن اینکه کجا هستید و مکان مقصدتان، می‌توانید مسیر بهینه را تعیین کنید و آن را در هر زمان با ساعت خود بررسی کنید. همچنین، به یاد داشته باشید که می توانید نقشه و ساعت را همزمان نمایش دهید. این به شما امکان می‌دهد بفهمید که چقدر از مقصد خود فاصله دارید و مکان تقریبی خود را بررسی کنید.

منبع: yamiii در سایت gamerima.com

تهیه و تنظیم: گروه سرگرمی.
منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *