وقتی یحیی پلاستیکی برای مجری تلوزیون دردسر ساز می شود:

شوخی مجری تلوزیون با گل محمدی: یحیی پلاستیکی + فیلم

مجری ویژه برنامه شب یلدا شبکه تهران در بازی اسم و فامیل در بخش اشیاء می گوید یحیی پلاستیکی و همین ماجرا در رسانه ها با عنوان توهین به یحیی گل محمدی پر بازدید می شود!

یحیی پلاستیکی توهین به یحیی گل محمدی شوخی با یحیی گل محمدی مجری شبکه تهران

مجله اینترنتی پارسی گو: مجری جوان ویژه برنامه شب یلدا تلوزیون تصور نمی کرد شوخی او با گل محمدی و تعبیر یحیی پلاستیکی برایش دردسر ساز شود! او که با حضور سامان گوران مشغول بازی اسم و فامیل است، در بخش اشیاء می گوید یحیی پلاستیکی و بعد توضیح می دهد که منظورش اسباب بازی های کوچکی است که از فوتبالیست ها ساخته می شود! اما همین شوخی رنگی مجری صدا و سیما در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا می کند. با ما همراه باشید:

توهین عجیب مجری تلوزیون به گل محمدی: یحیی پلاستیکی

در ویژه برنامه یلدا شبکه تهران که سامان گوران هم در آن حضور داشت، در بخشی از برنامه که اسم و فامیل بازی می شود، مجری جوان برنامه برای بخش اشیاء بازی می گوید یحیی پلاستیکی و همین شوخی کوچک، جار و جنجال زیادی در فضای مجازی به راه می اندازد! ببینید:

علی ضیاء و شوخی با کلاه گیس مظلومی

مدتی قبل بود که یکی دیگر از مجریان تلوزیون که در منزل یکی از دوستانش مشغول تماشای دربی بود، بعد از گلزنی پرسپولیس و خوشحالی برد، کلاه گیس مظلومی را مورد تمسخر قرار می دهد و این شعار را با دیگر دوستانش تکرار می کند که عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز؛ کلاه گیس مظلومی روی هواست امروز!

البته این شوخی علی ضیاء در نهایت به عذرخواهی ختم می شود و او مجبور می شود تا حضوری از پرویز مظلومی عذرخواهی کند و البته پرویز خان مظلومی هم عذرخواهی او را می پذیرد. به نظر می رسد شوخی مجری جوان شبکه تهران با یحیی گل محمدی هم از این دست شوخی هایی است که باید آنرا شوخی رنگی (طرفداری از استقلال و پرسپولیس) قلمداد کرد! البته در این شوخی نه لفظ بدی به کار می رود و نه توهین مستقیمی صورت می گیرد. اما همین شوخی کوچک کافیست تا رسانه های زرد شروع به جنجال سازی کنند.

واکنش آفتاب به شوخی با یحیی گل محمدی و یحیی پلاستیکی

پس از شوخی مجری ویژه برنامه یلدا با یحیی گل محمدی، رسانه های زرد شروع به سیاه نمایی از این اتفاق کردند. این رسانه ها با انتخاب جملاتی چون «مجری صداوسیما در ویژه برنامه شب یلدا به یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس توهین کرد!» یا «توهین عجیب مجری صدا و سیما به یحیی گل محمدی روی آنتن زنده تلویزیون» و… به استقبال این ماجرا رفتند. از جمله سایت آفتاب نیوز که جز سیاه نمایی از کشور مطلب دیگری در آن مشاهده نمی شود اینگونه به استقبال شوخی با یحیی می رود:

واکنش آفتاب نیوز به شوخی با یحیی گل محمدی یحیی پلاستیکی

واکنش آفتاب نیوز به شوخی با یحیی گل محمدی یحیی پلاستیکی

تهیه و تنظیم: گروه ورزش.
منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *