دانلود Rambo III بازی رامبو سگا برای کامپیوتر!

دانلود بازی رامبو ۳ سگا برای کامپیوتر (Ramboo3 Sega) + معرفی و پوستر بازی

بازی رامبو سه سگا Rambo III یکی از بازی های خاطره انگیز و مهیج کنسول سگا است که فایل این بازی جذاب برای دانلود شما عزیزان قرار داده شده است.

رامبو 3 سگا Rambo III دانلود بازی رامبو سه سگا

مجله اینترنتی پارسی گو: بازی رامبو ۳ سگا Rambo III یکی از بازی های جذاب و خاطره انگیز سگا است. در این مطلب فایل دانلود این بازی جذاب را به همراه معرفی و پوستر بازی برای شما آماده کرده ایم. با ما همراه باشید:

یکی دیگر از بازی های کنسول قدیمی سگا بازی Rambo 3 است. رامبو یک شخصیت مبارز و جنگ جو است که تقریبا همه رامبو را به خاطر دارند و این بازی را انجام داده اند.همچنین فیلم های اکشن زیادی در رابطه با رامبو در سطح جهان ساخته شده است. بازی رامبو ۳ یک بازی به یاد ماندنی است که میتواند خاطرات زیادی را برای شما تداعی کند. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از مجله اینترنتی پارسی گو دانلود کنید:

دانلود بازی رامبو سه سگا: Rambo III

برای دانلود بازی خاطره انگیز و قدیمی سگا، یعنی رامبو ۳ روی لینک زیر کلیک کنید:

لینک دانلود بازی Rambo III Sega رامبو ۳ سگا

بازی رامبو سگا rambo3 sega پوستر بازی سگا رامبو

بازی رامبو سگا rambo3 sega پوستر بازی سگا رامبو

معرفی بازی سگا: رامبو سه Rambo3

Rambo III یکی از باز های پرطرفدار کنسول سگا است که طرفداران بسیار زیادی دارد این بازی سبک اکشن و تیراندازی است و دارای ماموریت های گوناگون و دشمنان زیادی در طی بازی است که می توانید این بازی زیبا را بر روی کامپیوتر اجرا و بازی کنید.

به نوشته پاکت گیمز در سالهای نه چندان دور که هنوز بازیهای پیشرفته ی کامپیوتر ساخته نشده بود افراد برای بازی کردن از کنسول هایی همچون آتاری ، میکرو ، سگا و … استفاده می کردند. اما امروزه با ورود بازیهای کامپیوتری و نیز ساخت کنسول های جدید نظیر پلی استیشن دیگر کمتر کسی به سراغ کنسول های کلاسیک می رود. زیرا اولآ در دنیای امروز تهیه کنسول های کلاسیک تقریبآ غیر ممکن شده و ثانیآ برای بازی کردن در این نوع کنسول ها افراد نیازمند به داشتن دستگاه های جانبی نظیر تلویزیون هستند.

تصویری از مراحل بازی رامبو 3 کنسول سگا

تصویری از مراحل بازی رامبو ۳ کنسول سگا

ولی در این میان افرادی هم هستند که هنوز علاقه مند به بازی در این کنسول ها باشند و دوست دارند حتی برای یکبار هم که شده بازی در این کنسول ها را تجربه کنند. از همین رو امروز در پاکت گیمز یکی از بازی های خاطره انگیز کنسول سگا را برایتان آماده کرده ایم که شما می توانید آن را به راحتی و بدون نیاز به هیچ دستگاه جانبی در کامپیوتر خود بازی کنید.

بازی رامبو برای سگا، Rambo 3 است که اکثر شما آن را می شناسید. این بازی یکی از پر طرفداترین بازی های سگا به شمار می رود و مطمئنآ اکثر شما آن را به خاطر دارید. جالب است بدانید سایت پاکت گیمز اولین سایت ایرانی است که اقدام به قرار دادن نسخه اورجینال این بازی به همراه نرم افزار مخصوص اجرای آن در کامپیوتر کرده است.

نکته مهم: اجرای این بازی توسط نرم افزارهای مبدل اجرای بازی سگا بر روی کامپیوتر انجام می شود. می توانید دو نسخه معروف و پرطرفدار مبدل بازی سگا با نام های Gens و Fusion را دانلود بفرمایید:

دانلود مبدل بازی سگا: GENS

دانلود مبدل بازی سگا: Fusion

تهیه و تنظیم: گروه سرگرمی.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *