کارتون طنز: بلایی که همتی بر سر پول ملی آورد!

کارتون: عبدالناصر همتی و ارزش پول ملی (طنز)

عبدالناصر همتی و ارزش پول ملی سوژه وقایع روز شده است. در این کارتون عبدالناصر همتی با قیچی در دست مشاهده می شود!

کارتون عبدالناصر همتی و ارزش پول ملی

مجله اینترنتی پارسی گو: عبدالناصر همتی و ارزش پول ملی سوژه وقایع روز شده است. در این کارتون عبدالناصر همتی با قیچی در دست مشاهده می شود! با ما همراه باشید:

طنز: ذکر مولانا عبدالناصر همتی 

آن رجل سیطره بر یورو و دلار، آن مسلط به امور بازار، آن که مخالف با آرای شاذ، آن عاشق عملیات بازار باز، آن منتقد کاندیدای پوششی، آن متهم به نامزدی روکشی، آن که داده اقتصاد را شوکتی، مولانا عبدالناصر همتی. در توصیفش آورده‌اند روزی به کابینه شیخ حسن مر او را پرسید: «ای ناصر! کنون دلار در بازار به چند می‌ستانند؟» مولانا جواب داد: «نیمایی یا آزاد؟» شیخ حسن او را خطاب کرد: «هیچ یک ناصرُنا! مراد حقیر، ارز مولا اسحاق جهانگیری بود!» عبدالناصر از این سخن خنده برآورد و سپس کاغذی از گریبان درآورد و روبروی شیخ بیاورد و گفت: «شیخ! گرفته‌ای ما را؟ ارز جهانگیری مالید رفت.»

شیخ از این سخن ناصواب خشمگین شده، از غضب به خود پیچیده و فریاد برآورد که «ای مولا محمد جواد ظریف! خودکاری به سوی این ناصر بینداز که بیاموزد با بزرگان درنیاویزد.» مولانا ظریف که تا پیش از این هاتف به گوش با فرنگیان سخن می‌گفت و اندر باب احیای برجام مجاهده می‌کرد هاتف را از کنار گوش خود پایین آورده، شیخ حسن را اجابت کرد: «آن که گفتی در تخصص برادرم عباس بود که کنون این‌جا نیست، ولی فی المجلس نصیحتی او را عرض همی ‌کنم. عبدالناصر! هیچ وقت با یک اعتدالی مزاح نکن.»

کارتون طنز عبدالناصر همتی و ارزش پول ملی

عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی در دولت تدبیر و امید بود که برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، از دولت کنار گذاشته شد:

کارتون طنز همتی و خورد شدن ارزش پول ملی

کارتون طنز همتی و خورد شدن ارزش پول ملی

تهیه و تنظیم: گروه سرگرمی.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *