آموزش بازی state of decay2 (بخش اول)

آموزش به دست آوردن materials در بازی state of decay2

جستجو و یافتن materials در بازی state of decay2 اهمیت فراوانی دارد و کاری نسبتا سخت است، اما با گشت و گذار در نقشه، و جستجو در اماکن بزرگ می توانید در بازی استیت آو دیکی متریال به دست آورید.

بازی State of Decay 2 و چالش در جهانی پر از زامبی

مجله اینترنتی پارسی گو: جستجو و یافتن materials در بازی state of decay2 اهمیت فراوانی دارد و کاری نسبتا سخت است. در این مطلب آموزش به دست آوردن materials در بازی state of decay2 را برای شما آماده کرده ایم. با ما همراه باشید:

State of Decay 2 یک بازی جذاب در ژانر بقا است و در میان طرفداران بازیهای ترسناک و هیجان انگیز طرفداران زیادی دارد. در این بازی می توانید به صورت انفرادی یا به صورت جمعی بازی کرده و به جنگ زامبی ها بروید. پناهگاه خود را بسازید و با امکانات مختلف آنرا در مقابل حمله زامبی ها تجهیز کنید. این نخستین بخش از آموزش State of Decay 2 است که توسط پارسی گو تهیه شده است.

از کجا در بازی State Of Decay 2 متریال به دست بیاوریم؟

متریال (materials) در بازی State Of Decay 2 معمولا در خانه ها، گاراژها، سوله ها و دیگر اماکن بزرگ یافت می شود. باید جستجو کنید. همچنین با گسترش و پیشرفت در بازی می توانید ازطریق تجارت با دیگران یا کمک به آنها نیز متریال بگیرید.

بازی ترسناک و جذاب state of decay2

بازی ترسناک و جذاب state of decay2

آیا امکان ساخت materials در بازی استیت آو دیکی وجود دارد؟

پاسخ به این سوال فعلا منفی است. البته ممکن است در آپدیت های آینده این قابلیت نیز به بازی اضافه شود. در حال حاضر صرفا با گشت زنی در نقشه و جستجو در اماکن مختلف می توانید متریال به دست آورید. فراموش نکنید که نحوه استفاده از متریال بسیار مهم است. بنابراین قبل از استفاده از آن، حتما به دقت به نیاز خود فکر کنید.

در لینک های زیر می توانید با یکی دیگر از بازیهای ترسناک ژانر بقا که طرفداران فراوانی دارد آشنا شوید:

حتما بخوانید

معرفی بازی DayZ + عکس

حتما بخوانید

آموزش بازی dayZ (بخش اول)

حتما بخوانید

آموزش بازی dayZ (بخش دوم)

چطور در بازی استیت آو دیکی متریال را درست استفاده کنم؟

بهترین راه برای استفاده درست و بهینه از materials در بازی State Of Decay 2 این است که قبل از خرج کردن آن، به برنامه و هدفی که دارید بیاندیشید! به عنوان مثال شما قصد دارید بخشی را به پناهگاه خود اضافه کنید یا آنرا ارتقاء دهید. ابتدا بیاندیشید که آیا مهمترین بخش و یا ضروری ترین بخش را انتخاب کرده اید یا خیر. گاهی پیش می آید که شما در پناهگاه خود با استفاده از متریال بخشی را ایجاد می کنید، اما پس از مدتی متوجه می شوید که بخش ایجاد شده خیلی ضروری نیست و یا به هر علت باید آنرا حذف کرده و بخش دیگری بنا کنید! به این ترتیت متریال شما از دست می رود. بنابراین بهترین راهکار استفاده بهینه و درست از متریال است.

Where can I find construction materials in state of decay2

تهیه و تنظیم: گروه سرگرمی.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *