آموزش کلیدها و حرکات در بازی dayz + توضیحات

آموزش بازی dayZ (بخش دوم)

بازی dayz یک بازی شوتر آنلاین در سبک بقا و ژانر وحشت است که توانسته موفقیت بسیاری را به دست آورد. در ادامه به آموزش کلیدها و حرکات در بازی dayz پرداخته ایم.

بازی ترسناک زامبی محور بازی Dayz آموزش بازی dayz

مجله اینترنتی پارسی گو: بازی dayz یک بازی شوتر آنلاین در سبک بقا و ژانر وحشت است که توانسته موفقیت بسیاری را به دست آورد. این بازی هم از نگاه کاربران و هم از نگاه منتقدان به عنوان بازی موفقی شناخته شده است. در ادامه به آموزش کلیدها و حرکات در بازی dayz پرداخته ایم. این بخش دومین مقاله درباره آموزش بازی dayz است. پیشنهاد می کنیم بخش اول این آموزش را نیز مطالعه بفرمایید. با ما همراه باشید:

۱. برای برداشتن وسایل از روی زمین بهترین کار این است که کنار وسیله مورد نظر بیاستید و دکمه TAB را بزنید. در لیست باز شده شی مورد نظر را به کیف یا بخش وسایل خود منتقل کنید.

۲. برای خوردن و رفع تشنگی یا گرسنگی، کافی است هر نوع خوردنی سالمی را که پیدا می کنید، با نگهداشتن کلیک چپ بخورید. دقت داشته باشید قوطی های کنسرو و نوشابه به دو دسته تقسیم می شوند. یک دسته راحت باز می شوند و دسته دیگر برای باز شدن نیاز به یک ابزار مانند چاقو دارند. اگر به جای چاقوی مناسب از وسیله دیگری مانند تبر استفاده کنید، قوطی مورد نظر باز می شود اما بخشی از آن حرام شده و از دست می رود.

حتما بخوانید

آموزش بازی dayZ (بخش اول)

۳. برای پوشیدن لباس هایی که پیدا می کنید کافیست کنار آنها ایستاده و کلیک چپ را نگاه دارید. اگر گزینه پوشیدن فعال نباشد، می توانید tab را بزنید و سپس لباس مورد نظر را از سمپ چپ انتخاب کرده و روی قسمت مورد نظر بدن خود بکشید. با این کار لباس مورد نظر پوشیده می شود. به عنوان مثال اگر کلاهی روی زمین است، با کلیک چپ و نگهداشتن آن می توانید آنرا روی سر بگذارید. یا می توانید tab را بزنید و سپس کلاه را به روی سر شخصیتی که با آن مشغول بازی هستید بکشید.

آموزش بازی dayZ

آموزش بازی dayZ

۴. در شب بهترین کار این است که در مکانی امن که احتمال می دهید تجهیزات و خوراکی کافی در آنجا وجود داشته باشد بمانید. خانه های نزدیک هم در دهکده های مختلفی که در نقشه وجود دارد برای این کار مناسب است. اگر خودتان را به سطح شهر رسانده اید یا از آنجا بازی را شروع کرده اید هم ساختمان های چند طبقه بهترین مکان برای مخفی شدن هستند. دقت داشته باشید در شب دید شما به شدت کاهش می یابد اما زامبی ها بدون هیچ مشکلی به سمت شما حمله ور می شوند!

حتما بخوانید

معرفی بازی DayZ + عکس

۵. هنگامی که لباس های شما کهنه و مندرس می شوند، در بخش rag کارایی آن به صفر می رسد. قبل از اینکه این اتفاق بیافتد باید آنها را تعویض کنید. همچنین ابزاری داخل بازی وجود دارد که مربوط به خیاطی است. اگر این ابزار را پیدا کنید می توانید چندین بار لباس های خود را رفو و تعمیر کنید!

۶. اگر به هر دلیلی خیس شدید، یا دمای بدنتان کاهش یافت، آسانترین راه برای گرم شدن دویدن است. البته اگر خیس شده اید بهتر است لباس پیدا کنید و لباس خیس خود را تعویض کنید. همچنین اگر ابزار آتش روشن کردن نظیر کبریت و فندک در اختیار دارید، با آتش هم لباستان خشک می شود و هم گرم می شوید!

۷. با زدن دکمه inter می توانید سبک بازی را از اول شخص به سوم شخص ببرید و برعکس. البته طبعا برای دیدن بهتر و پرسه زدن در محیط یک زاویه دید و برای درگیری با دشمن، چه دیگر بازیکنان و چه زامبی ها یک زاویه دید مناسب است و به همین جهت قابلیت تغییر سریع آن در بازی قرار داده شده است.

تهیه و تنظیم: گروه سرگرمی.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

2 دیدگاه در “آموزش بازی dayZ (بخش دوم)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *