جان و اسلحه بی نهایت در بازی hitman codename 47 + چیت

رمز بازی هیتمن ۱ hitman codename 47 + جزئیات

در این مطلب رمز بازی هیتمن ۱ با نام hitman codename 47 ارائه شده است که می توانید جان بی نهایت، مهمات بی نهایت، نامرئی شدن و باز کردن تمامی اسلحه ها را با آن فعال کنید.

هیتمن یک بازی hitman1 رمز بازی hitman codename 47

مجله اینترنتی پارسی گو: بازی hitman codename 47 یا همان هیتمن ۱ مدتهاست که ارائه شده است، اما با توجه به نوستالوژیک بودن آن، و نیز گرافیک فوق العاده و مراحل جذابش، هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد. در این مطلب رمز بازی هیتمن ۱ با نام hitman codename 47 ارائه شده است که می توانید جان بی نهایت، مهمات بی نهایت، نامرئی شدن و باز کردن تمامی اسلحه ها را با آن فعال کنید. با ما همراه باشید:

۴ رمز بازی هیتمن ۱ یا hitman codename 47

برای استفاده از رمز بازی وارد پوشه ای که بازی در آن نصب شده است بروید و فایلی به نام Hitman.ini که به صورت فایل نوشتاری است باز کنید و در خط آخر آن بنویسید: enableconsole 1

حال فایل را سیو کنید و در بازی با فشار دادن دکمه بالایی Tab (کلید ~) میتوانید صفحه اجرایی رمز را باز کنید و در آن رمز های زیر را تایپ کنید:

کدهای تقلب نتیجه

god 1

نسوز کردن

giveall

تمام اسلحه ها و مهمات و وسایل

infammo

نامحدود کردن مهمات

invisible 1

نامرئی شدن

بازی هیتمن 1 مراحل جذاب

بازی هیتمن ۱ مراحل جذاب

معرفی و داستان بازی هیتمن ۱ با نام Hitman Codename 47

بازی هیتمن ۱ با نام کامل Hitman Codename 47 عنوانی در سبک اکشن ماجرایی مخفی‌کاری است که توسط شرکت آیدوس در سال ۲۰۰۰ برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. به نوشته ویکی‌پدیا این نخستین بازی از مجموعه بازی‌های هیتمن به شمار می‌رود که توسط بازی هیتمن ۲: قاتل خاموش ادامه یافت. در سال ۱۹۵۴ میلادی، دانشمندی به نام اورت مایر، پروژه ای با نام شبیه سازی انسان یا کلون سازی، آغاز می کند، کلون سازی به پروسه ای می گویند که بتوان در یک آزمایشگاه نمونه ای از یک جنین را بدون وجود مادر به مرحله تکامل رساند، این دانشمند سرانجام موفق شد که با تغییر کروموزوم، چند سری از شبیه ساز های انسان را طراحی کند.

او در سال ۱۹۶۰ یک سری از شبیه ساز های انسان با اسم رمز ۴۷ را در تیمارستان اختصاصی خود پرورش داد، ۳۰ سال می گذرد وقایع آغاز می شود، یکی از شبیه ساز ها ناگهان چشم خود را باز می کند، هیچ گذشته ای به خاطر نمی آورد، هیچ چیزی احساس نمی کند، فقط و فقط می بینید و می شنود، خود را در اتاقی پیدا می کند، صدای گوش خراش مردی از پشت سر او مدام در گوشش می پیچد، آن مرد این شبیه ساز را وادار به یادگیری کار با سلاح گرم و سرد می کند، چندین روز می گذرد، این شبیه ساز از حالا به یک تروریست به تمام معنا تبدیل می شود.

در یک روز او ناگهان یک لحظه از گذشته ی عجیبش را به خاطر می آورد و سعی می کند با فرار از تیمارستان اطلاعاتی از گذشته خود بدست آورد، همین اتفاق هم می افتد، او موفق به فرار می شود، ولی برای این کار چندان به زحمت نمی افتد، انگار فرار او عضوی از نقشه بوده و از قبل تعیین شده است، به هر حال او فرار می کند و در خیابان های شهر برای یافتن گذشته خود سرگردان می شود، یک سال می گذرد، این شبیه ساز بازهم به شکل از پیش تعیین شده ای با سازمانی به نام ICA آشنا می شود، شبیه ساز احساس می کند گذشته خود به نوعی با این سازمان تروریستی ارتباط دارد،

International Contract Agecy یک سازمان تروریستی قانونی می باشد که به شکل قراردادی تروریست های ماهری را استخدام، و برای ترور یک هدف خاص، عازم ماموریت می کند، شبیه ساز با استخدام در این سازمان بیشتر سعی در بدست آوردن اطلاعاتی در خصوص گذشته خود دارد، او با یک قرارداد عضو این سازمان می شود، او حالا دیگر بدون نام نیست، سازمان به دلیل بارکدی که پشت سرش حک شده نام او را مامور ۴۷ می گذارد و دایانا برنود (Diana Burnwood) را به عنوان پشتیبان مامور ۴۷ در مأموریت ها مختلف انتخاب می کند.

مأموریت های که قرار است توسط این مأمور انجام شود در مکان های مختلفی می باشد که همین دلیل موجب مسافرت کردن او به کشورهای گوناگونی مانند کلمبیا، هنگ کنگ، هلند و مجارستان می شود.

تهیه و تنظیم: گروه سرگرمی

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:

6 دیدگاه در “رمز بازی هیتمن ۱ hitman codename 47 + جزئیات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *