برنامه رضا رشید پور کپی از برنامه boom است!

برنامه رضا رشید پور کپی است! + عکس

مدتی بعد از آغاز مسابقه ای که رضا رشیدپور اجرای آن را به عهده دارد، رسانه ها به حواشی آن پرداختند و مشخص شد که برنامه رضا رشید پور کپی است!

برنامه رضا رشید پور کپی از برنامه بوم boom

مجله اینترنتی پارسی گو: مدتی بعد از آغاز مسابقه ای که رضا رشیدپور اجرای آن را به عهده دارد، رسانه ها به حواشی آن پرداختند و مشخص شد که برنامه رضا رشید پور کپی است! با ما همراه باشید:

پایگاه خبری هفت‌راه: برنامه رضا رشیدپور کپی است

مدتی است مسابقه سیم آخر با اجرای رضا رشیدپور و مسابقه زوجی نو با اجرای باربد بابایی از شبکه سه در حال پخش است و متاسفانه در ادامه موج این سالهای تلویزیون این برنامه هاهم یک کپی از مسابقه های خارجی boom و family feud است.

عکس: کپی کاری برنامه جدید رشید پور

پیش از این هم مسابقه ایران با اجرای سام درخشانی با کپی از مسابقه خارجی Pressure pad، دورهمی با اجرای مهران مدیری با کپی از برنامه هندی Comedy nights with kapil، «برنده باش» با الگوگیری از «Who Wants to Be a Millionaire»، «عصرجدید» از مسابقه استعدادیابی «America’s Got Talent»، «اعجوبه ها» با محوریت حضور کودکان با استعداد مشابه برنامه پرمخاطب «Little Big Shots» ساخته شده بودند:

برنامه رضا رشید پور کپی است

برنامه رضا رشید پور کپی است

حال که مشخص شده است برنامه رضا رشید پور کپی است باید به ابعاد مختلف برنامه های تولیدی در رسانه ملی پرداخت. در توانایی و مهارت رضا رشیدپور با سابقه فراوان در اجرای برنامه های مختلف و متعدد تلوزیونی شکی نیست. اما کاش به جای کپی برداری محض از برنامه های خارجی، با کمی خلاقیت برنامه ای به زیبایی و جذابیت سلام صبح بخیر و… تولید می شد تا هم به لحاظ محتوا و هم به لحاظ جذابیت برای مخاطب مفید باشد. ضمن اینکه کپی برداری به خودی خود عملی منفی محسوب نمی شود، اما وقتی جای کار وجود دارد، توقع از افرادی مانند رشیدپور با آن سابقه طول و دراز بیشتر می شود.

تهیه و تنظیم: گروه سرگرمی.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *