لحظه کشته شدن کریس در سریال Fear the Walking Dead! + عکس

سرنوشت کریس در سریال از مردگان متحرک بترسید + تصاویر

سرنوشت کریس در سریال از مردگان متحرک بترسید و نحوه مرگ او دقیقا همانند سرنوشتی است که او با گروهش، برای یکی دیگر از دوستان خود رقم زده است!

سرنوشت کریس در سریال از مردگان متحرک بترسید

مجله اینترنتی پارسی گو: تربیت صحیح در شکل دهی مثبت شخصیت کودکان نقش بسزایی دارد که بروز آن در سنین نوجوانی و جوانی است. کریس در سریال Fear the Walking Dead نماد نوجوانی شرور است که با رفتارهایش، حتی به خانواده خود نیز آسیب وارد می کند. سرنوشت کریس در سریال از مردگان متحرک بترسید و نحوه مرگ او را در ادامه مطالعه بفرمایید:

سرنوشت کریس در سریال Fear the Walking Dead

سریال از مردگان متحرک بترسید (Fear the Walking Dead) سریالی در ژانر بقا (ترس_درام) است که بینندگان زیادی داشته است. در این سریال شخصیتی به نام کریس وجود دارد که بعضی از رفتارهایش با اعصاب مخاطب بازی می کند! کارگردان و نویسنده این سریال به خوبی توانسته اند در وجود کریس، رفتارهای یک نوجوان شرور و توصیه ناپذیر را تصویر کنند. رفتارهایی که ناشی از تربیت غلط کریس است.

کریس در سریال از مردگان‌متحرک بترسید زمانی که فرصت پیدا می کند، ماهیت درونی خود را آشکار می کند و حتی علیه پدر، نامادری و ناخواهری خود نیز اقداماتی شرورانه انجام می دهد که امنیت آنان را با مخاطره روبرو می کند. او حتی به یکی از دوستان خود که با گلوله آسیب دیده است نیز رحم نمی کند و در حالیکه فرد گلوله خورده تقاضا می کند تا او را رها کنند، به کمک دیگر دوستان شرور خود او را به قتل می رساند تا به قانون احمقانه گروه پایبند باشد!

عکس: لحظه کشته شدن کریس در سریال از مردگان‌متحرک بترسید

لحظه کشته شدن کریس در سریال Fear the Walking Dead

لحظه کشته شدن کریس در سریال Fear the Walking Dead

لحظه به قتل رساندن دوست کریس در سریال Fear the Walking Dead

لحظه به قتل رساندن دوست کریس در سریال Fear the Walking Dead

کریس در سریال از مردگان متحرک بترسید سرنوشتی پیدا می کند که برای دوست گلوله خورده خود رقم زده است! او در حالیکه بر اثر تصادف تنها پایش آسیب دیده، به ضرب گلوله توسط دیگر دوستان شرورش به قتل می رسد! به این ترتیب قانون ناعادلانه ای که کریس روزی مجری آن بود، گریبان خود وی را می گیرد و او با همان شکل به قتل می رسد!

تهیه و تنظیم: گروه سبک زندگی.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *