روایتی از زندگی پس از مرگ از زبان شاهدان عینی در شبکه چهار:

زندگی پس از مرگ ویژه برنامه رمضانی شبکه چهار! + جزئیات

زندگی پس از زندگی روایتی از شاهدانی است که مرگ را تجربه کرده و برای لحظاتی زندگی پس از مرگ را دیده اند. این ویژه برنامه جذاب در شب های ماه مبارک رمضان از شبکه چهارم سیما پخش می شود.

برنامه زندگی پس از زندگی با موضوع زندگی پس از مرگ

مجله اینترنتی پارسی گو: برنامه ای با عنوان زندگی پس از زندگی از شبکه چهارم سیما ویژه ماه مبارک رمضان پخش می شود که به موضوع زندگی پس از مرگ می پردازد. درباره جزئیات این برنامه جذاب با ما همراه باشید:

زندگی پس از مرگ ویژه برنامه افطار شبکه چهار سیما

شبکه چهار سیما برای لحظات عرفانی افطار، ویژه برنامه تلویزیونی «زندگی پس از زندگی» را هر روز ساعت ۱۹ روی آنتن می‌برد. «زندگی پس از زندگی» ویژه برنامه افطار شبکه چهار سیمابه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ «زندگی پس از زندگی» برنامه‌ای دیدنی است از بیان تجربیات مرگ موقت افرادی که در شرایط مرگ کلینیکی و یا خروج موقت روح از جسم قرار گرفته اند.

در این برنامه با تجربه گران مختلف از شهر‌ها و روستا‌های متعدد ایران در ۴ سال پژوهش و مصاحبه حضوری انجام شده است. این برنامه در ۳۰ قسمت ۵۵ تا ۶۰ دقیقه‌ای به تهیه کنندگی آقای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید می‌شود. زندگی پس از زندگی در ایام ماه مبارک از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۹ و جمعه‌ها ساعت ۱۷ پخش می‌شود. این برنامه ساعت ۲ بامداد بازپخش می‌شود.

روایتی جذاب از زندگی پس از مرگ از زبان شاهدان عینی

روایتی جذاب از زندگی پس از مرگ از زبان شاهدان عینی

ویژه‌ برنامه جذاب شبکه چهار در مورد مرگ و عالم ماورا

در شرایطی که دست تلویزیون برای تدارک برنامه‌های جذاب پیش از افطار خالی به نظر می‌رسد و همچنان جای خالی «ماه عسل» یا برنامه‌ای در حد و اندازه آن در کنداکتور سیما به شدت احساس می‌شود، شبکه‌ی چهار، ویژه‌برنامه‌ای با عنوان «زندگی پس از زندگی» را آماده‌ی پخش کرده است که در نگاه اول جذاب به نظر می‌رسد. در این برنامه روایت های تازه از عالم پس از مرگ، با تکیه بر تجربه‌ی مرگِ موقت کسانی که روح از بدنشان خارج شده است را خواهید شنید.

معرفی برنامه زندگی پس از زندگی (شبکه چهار)

تجربه گران مرگ موقت؛ روایت های محیرالعقول افرادی که از جسم خود بیرون رفته و عالم را بیرون از کالبد تن مشاهده کرده اند.

  • روایت هایی واقعی و نادر حاصل ۴ سال جست وجو در ایران و جهان
  • طراح، تهیه کننده و کارگردان: عباس موزون
  • کاری از گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما در ایام ماه مبارک رمضان
  • هر روز ساعت ۱۹ تكرار ساعت ۲ بامداد (شبکه چهارم سیما)

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *