فیلم و تصاویر برخورد عجیب سحر قریشی با پاکبان شهرداری!

ماجرای برخورد سحر قریشی با پاکبان چیست؟ فیلم و تصاویر

در فضای مجازی فیلمی از برخورد سحر قریشی با پاکبان شهرداری در پارک منتشر شده است که به ظن برخی از رسانه ها، برخورد خانم قریشی زشت و زننده بوده است.

برخورد سحر قریشی با پاکبان

مجله اینترنتی پارسی گو: امروز در رسانه ها خبر برخورد سحر قریشی با پاکبان منتشر شد که بعضی از رسانه ها این برخورد را زشت و زننده توصیف کرده اند. بررسی پارسی گو نشان می دهد برخورد خانم‌قریشی با پاکبان مذکور به هیچ وجه زننده نیست و توهینی صورت نگرفته است. با ما همراه باشید:

برخورد سحر قریشی با پاکبان زننده یا عادی؟

برخی از رسانه ها مانند برترینها برخورد خانم قریشی با پاکبان‌شهرداری را زشت و زننده توصیف کرده اند. برترینها در اینباره می نویسد: «ویدئویی از برخورد ناپسند سحرقریشی با یک پاکبان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که واکنش منفی کاربران را به دنبال داشته است.»

واکنش برترینها به ویدئوی سحر قریشی و پاکبان شهرداری

واکنش برترینها به ویدئوی سحر قریشی و پاکبان شهرداری

اما آنچه از فیلم منتشر شده مشخص است، تنها مکالمه ای که صورت می گیرد در رابطه با رنگ لباس سحر قریشی است که به رنگ سبز است و پاکبان مذکور هم لباسی سبز رنگ به تن دارد. سحر قریشی می گوید من با رفیقم لباسامونو ست کردیم! پاکبان هم تنها می گوید برو!

شاید آنچه موجب دلخوری بعضی از کاربران شده است خنده های بی پایان خانم قریشی و دوستانش بعد از این ماجرا باشد. در هر صورت قضاوت با شما بینندگان عزیز:

فیلم: ماجرای برخورد عجیب سحر‌قریشی با پاکبان

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *