پربازدیدترین و محبوبترین موزیک ویدیو یوتیوب

موزیک ویدیو دسپاسیتو با بیش از ۶.۶ میلیارد بار مشاهده نام خود را به عنوان محبوب ترین و پربازدیدترین ویدیوی یوتیوب از زمان انتشار تاکنون ثبت نموده است.

پربازدیدترین موزیک ویدیو یوتوب

یوتیوب پربازدیدترین و محبوبترین وب گاه برای تماشا و اشتراک گذاری ویدیو است که از سال ۲۰۰۵ تاکنون فعالیت دارد. این سایت از نظر رتبه دوّمین وبگاه پرطرفدار در جهان پس از گوگل است.

در یوتیوب بسیاری از موزیک ویدیوهای خوانندگان مطرح را می توان مشاهده کرد که از بین میلیون ها موزیک ویدیو  منتشر شده در این پایگاه اینترنتی یکی از انها دارای رکورد بیشترین بازدید تا این لحظه (فروردین ماه سال ۱۳۹۸ – ماه مارس سال ۲۰۲۰) است که در ادامه معرفی میگردد.

دسپاسیتو (Despacito) پربازدیدترین و محبوبترین موزیک ویدیو یوتیوب

اهنگ Despacito پربازدیدترین اهنگ یوتوب

این ویدیو توسط لوییس فانسی (Luis Fonsi) و دَدی یانکی (Daddy Yankee) اجرا گردیده و در ماه ژانویه سال ۲۰۱۷ بر روی این سایت قرار داده شده است که از آن زمان تاکنون این ویدیو به طور متوسط در هر ثانیه نزدیک به یک هزار بار دیده می شود و با بیش از ۶.۶ میلیارد بار مشاهده نام خود را به عنوان محبوب ترین و پربازدیدترین ویدیوی یوتیوب تاکنون (فروردین ماه سال ۱۳۹۸ – ماه مارس سال ۲۰۲۰) ثبت نموده است.

مشاهده این ویدیو از طریق لینک یوتیوب (نیاز به vpn)

فایل صوتی آهنگ دسپاسیتو

به اشتراک بذار:
درباره نویسنده: شهریار
یکی بود یکی نبود، اما یکی دیگه هم بود که اون منم. خیلی کم علاقه به نوشتن دارم ولی اگه چیزی بنویسم مطمئنا یا به اون علاقه داشتم یا مجبور شدم بنویسم!
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *