بازی evil2 با ترس و هیجانی سرشار!

ترس و هیجان: هدیه کپکام به پلیرها در بازی evil2

بازی evil2 نسخه ریمیک که به تازگی ارائه شده است را می توان سرآمد مجموعه رزیدنت اویل از ابتدا تاکنون دانست که به خوبی حس ترس و هیجان را به پلیر منتقل می کند.

بازی evil2 بازی اویل2 ترسناک و مهیج

مجله اینترنتی پارسی گو: بازی evil2 نسخه remake که به تازگی ارائه شده است، علاقه مندان به مجموعه رزیدنت اویل را به یاد دورانی انداخته است که resident evil3 ارائه شده بود. این بازی در حقیقت نوعی تکامل یافته از evi2 است که با توجه به ویژگی های آن، می توان آنرا سرآمد همه مجموعه های رزیدنت اویل از ابتدا تاکنون دانست. در این مقاله به بررسی حس ترس و هیجان در بازی evil2 پرداخته شده است. با ما همراه باشید:

بدون شک موسیقی در القای حس ترس و هیجان نقش غیر قابل انکاری دارد. در بازی evil2 نیز با بهره گیری به جا و اصولی از موسیقی، این حس به پلیر منتقل می شود. حس ترسی همراه با هیجان و امید به بقا. در حقیقت این جلوه ای از مقاطع حساسی است که بسیاری از ما در زندگی واقعی خود نیز تجربه کرده ایم و همین امر باعث می شود، از تکرار آن در بازی evil2 لذت ببریم.

موسیقی مخوف و راز آلود بازی evil2 در حقیقت به فضاهای پیچیده و با نورپردازی مناسب بازی کمک شایانی کرده است تا مخاطب را به اوج هیجان برساند. خصوصا اگر شما بازی را به اتمام رسانده باشید، در قسمتی که بازی های رکوردی وجود دارد و شخصیت های دیگری را به جز دو شخصیت اصلی بازی، می توانید انتخاب کنید، این حس به خوبی تصویر شده و از موسیقی به نحو احسن بهره گرفته شده است.

به نظر می رسد، معنا و مفهوم هیجان در این سری از بازی evil2 (نسخه ریمیک) به خوبی تبلور یافته است. چراکه اگر نگاهی به بازی های قبلی رزیدنت اویل بیاندازیم، به غیر از نسخه اویل ۳ که به نوعی استثناء محسوب می شود، در دیگر نسخه های ارائه شده بازی چنین تعادلی در القاء حس ترس و هیجان با اکشن بودن بازی به چشم نمی خورد. در اویل ۷ شاهد نمود حس ترس به شکل قابل تحسینی هستیم. اما حسن هیجان و رازآلود بازی تحت شعاع محیط های مصنوعی و موجودات عجیب بازی قرار گرفته است. در اویل ۴ شاهد برتری حس ماجراجویی و نبرد بر حس ترس هستیم. در سری ۵ و ۶ نیز دقیقا این معنا متبلور است. اما در سری ۱ و ۲ بازی رزیدنت اویل که در ۳ به تکامل می رسد، به معنی واقعی کلمه بین ترس و هیجان، و ماجراجویی و نبرد تعادل بیشتری وجود دارد.

پیشنهاد می کنم برای تجربه همزمان حس ترس و هیجان extra modes را در بازی evil2 تجربه کنید و از انجام آن لذت ببرید.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
نویسنده: احمد طحانی
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *