قرائت آیت الکرسی به سبک استاد منشاوی توسط جنیفر گروت خواننده زن آمریکایی! + فیلم و عکس

قرائت قرآن توسط خواننده زن آمریکایی + فیلم

قرائت قرآن توسط خواننده زن آمریکایی در صدر اخبار قرار گرفته است و جنیفر گروت، خواننده زن آمریکایی با صدایی محزون و به تقلید از استاد منشاوی، آیت الکرسی را تلاوت می کند!

قرائت قرآن توسط خواننده زن آمریکایی

مجله اینترنتی پارسی گو: اخیرا در فضای مجازی فیلمی منتشر شده که نشان می دهد یک خواننده مشهور آمریکایی به زیبایی و با تلفظ درست آیات قرآن کریم را تلاوت می کند. قرائت قرآن توسط خواننده زن آمریکایی در صدر اخبار قرار گرفته است. با ماه همراه باشید:

ماجرای قرائت قرآن توسط خواننده زن آمریکایی چیست؟

به گزارش پارسی گو سایت فرارو با تیتر «جنیفر گروت خواننده آمریکایی با تلاوت آیت الکرسی خبرساز شد» نوشت: تلاوت آیت الکرسی توسط جنیفر گروت خواننده زن مسلمان شده آمریکایی بازتاب زیادی در کشورهای اسلامی داشته است. ویدئویی از جنیفر گروت، خواننده مشهور آمریکایی منتشر شده که نشان می‌دهد او به سبک شیخ محمد صدیق منشاوی، قاری نام‌آور مصری، آیت‌الکرسی را تلاوت می‌کند.

به نوشته فرارو، ویدئوی منتشر شده از جنیفر گراوت با استقبال گسترده مسلمانان کشورهای جهان مواجه شد و به شکل گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شد. گروت کنسرت‌های متعددی به زبان عربی برگزار کرده و در برخی از آنها، یک جوان اهل مغرب به نام سعید او را همراهی کرد. این خواننده آمریکایی مدتی بعد اسلام آورد و با این جوان مغربی ازدواج کرد و در سال ۲۰۱۵ از او صاحب یک دختر شد.

وی پیش از گرویدن به اسلام، برای تحصیل در رشته زبان عربی به کشور مغرب رفته بود و آنجا با همسر خود آشنا شد. مدتی پس از این آشنایی فیلمی از جنیفر گروت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که او را در حال خواندن شهادتین و گرویدن به اسلام نشان می‌داد.

جنیفر گروت خواننده آمریکایی با تلاوت آیت الکرسی خبرساز شد

جنیفر گروت خواننده آمریکایی با تلاوت آیت الکرسی خبرساز شد

همچنین دیگر رسانه ها نیز درباره جنیفر گروت هنرمند آمریکایی نوشته اند که این خواننده کارهای زیادی را به زبان عربی اجرا کرده است و قطعه هایی را خوانده است. وی همچنین آیاتی از قرآن کریم را قبلا نیز منتشر کرده است که نشان می دهد از نظر تقلیدی و همانندسازی استعداد بی نظیری دارد. قرائت قرآن کریم توسط خانم گروت در حقیقت تقلیدی از صدای محزون و ماندگار استاد محمود صدیق منشاوی است که به قدری تأثیر گذار و ماندگار است که روح هر انسانی را متأثر می کند. انتخاب این آیات و این سبک از تلاوت توسط جنیفر گروت هم به نوعی نشان از حسن سلیقه این هنرمند آمریکایی است.

استاد محمود صدیق منشاوی قاری مصری استاد قرائت تحقیق و ترتیل

استاد محمود صدیق منشاوی قاری مصری استاد قرائت تحقیق و ترتیل

فیلم: تلاوت قرآن کریم توسط جنیفر گروت خواننده مشهور آمریکایی

در فیلم زیر جنیفر گروت خواننده مشهور آمریکایی با لحظی محزون و با تقلید از استاد محمود صدیق منشاوی، آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت می کند. تلاوت محزون قرآن کریم توسط خواننده زن آمریکایی مربوط به آیت الکرسی (آیات ۲۸۵ و ۲۸۶ سوره مبارکه بقره) است. ببینید:

جنیفر گروت کیست؟

جنیفر گروت، خواننده مشهور آمریکایی است که در سال ۱۳۹۲ شمسی به دین اسلام مشرف شد. اخیراً قرائت او از آیات ۲۸۵ و ۲۸۶ سوره بقره، مورد توجه عموم قرار گرفته است. جنیفر گروت، خواننده زن آمریکایی به دلیل اجرای زیبای اشعار کلاسیک عربی مشهور شده است. این خواننده ۲۹ ساله در سن ۲۳ سالگی مسلمان شد و شهادتین را ادا کرد؛ و پس از آن نیز برای ادامه تحصیل در رشته زبان عربی عازم کشور مراکش شد.

بر اساس بررسی‌ها علاقه جنیفر به زبان عربی و خواندن متن‌های عربی او را به کتاب آسمانی قرآن که به این زبان نازل شده علاقه‌مند کرده بود. در روز‌های گذشته ویدئویی از او در فضای مجازی منتشر شد که در حال قرائت آیات ۲۸۵ و ۲۸۶ سوره بقره است. این قرائت زیبا با استقبال گسترده مسلمانان کشورهای جهان مواجه شد و به شکل گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شد و از آن به عنوان اولین شگفتی ۲۰۲۰ یاد می‌شود.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:

یک دیدگاه در “قرائت قرآن توسط خواننده زن آمریکایی + فیلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *