نماد سایت پارسی گو

حسن روحانی به این سه دلیل رئیس جمهور شد!

حسن روحانی کلید رئیس جمهور

حسن روحانی کلید رئیس جمهور

مجله اینترنتی پارسی گو: حالا بعد از گذشت ۶ سال از انتخاب شدن حسن روحانی به عنوان یازدهمین رئیس جمهور ایران، غلامرضا تاجگردون از سه دلیل رئیس جمهور شدن روحانی سخن گفته است. اگرچه تحلیلگران و حتی تیم رسانه ای روحانی در انتخابات ۹۲ و ۹۶ یک به یک از او جدا شده اند و با توجه به کارنامه سیاسی و اقتصادی دولت های یازدهم و دوازدهم، دیگر اطرافیان رئیس جمهور هم یک به یک در حال ریزش هستند، اما بازخوانی سه دلیل رئیس جمهور شدن حسن روحانی از نظر تاجگردون خالی از لطف نیست:

غلامرضا تاجگردون در مصاحبه با خبرآنلاین درباره موفقیت روحانی در کسب رأی مردم می گوید: «آقای روحانی با بیان سه جمله اقبال عمومی در انتخابات ۹۲ را به دست آورد. شاید آقای عارف نمی‌توانست چنین جملاتی را عنوان کند. من حقوقدان هستم، سرهنگ نیستم و حمله گازانبری بود که روحانی را بالا آورد و قشر اصلاح‌طلبان و به‌خصوص نیروهای جوان‌تر را تحت تاثیر قرار داد. اصلاح‌طلبان در آن روزها تشنه بودند تا فردی پیدا شود و اینگونه جملات را با جسارت بیان کند.»

همانطور که مشاهده می شود تاجگردون رئیس جمهور شدن روحانی را به این سه دلیل می داند:

اگرچه مورد سوم، یعنی حمله گازانبری روحانی به سایر رقبا، با بداخلاقی های سیاسی و دروغ های بنفشی همراه بود و نیز اگرچه تخلفات عجیب و غریبی در انتخابات سال ۹۶ رخ داد که منجر به تذکر و انتقاد جدی رهبر انقلاب شد، اما این دیدگاه غلامرضا تاجگردون به هر حال قابل تأمل است.

تهیه و تنظیم: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

خروج از نسخه موبایل