نماد سایت پارسی گو

علیرضا شیر محمدعلی کیست؟ + تصاویر

علیرضا شیر محمدعلی

علیرضا شیر محمدعلی

مجله اینترنتی پارسی گو: علیرضا شیر محمدعلی که به تازگی در زندان فشافویه با ضربات متعدد چاقو به قتل رسید، به جرم فعالیت علیه امنیت ملی محکوم شده بود.

علیرضا شیر محمد علی بنا به گزارش سایت خبرگر و فرارو، با اتهاماتی چون فعالیت علیه نظام و توهین به مقدسات روبرو بوده است.

این سایت همچنین خبر داده است که وی به جرم نوشتن و نقد مطالب دینی دستگیر شده است.

کمپین حقوق بشر ایران نیز گزارش داده است که وی به جرم توهین به مقدسات بازداشت و زندانی شده است.

علیرضا شیر محمدعلی که بود و چه جرایمی داشت؟

وکیل علیرضا شیر محمد علی نیز در خصوص اتهامات موکلش بیان داشته است: «این اتهامات بر اساس نوشته های او در یک کانال تلگرامی است. او یک کانال تلگرامی داشته که مطالبی را در آنها می نوشته است. علیرضا در دادگاه انقلاب وکیل نداشت و من برای وکالت در دادگاه تجدید نظر به پرونده او پیوستم و فقط یکبار در زندان با او ملاقات کردم.»

علیرضا شیر محمد علی، جوان ۲۱ ساله ای که به جرایم مختلف عقیدتی و توهین به مقدسات و فعالیت علیه نظام در زندان به سر می برد، در اعتراض به شرایط زندان به اعتصاب عذا نیز دست زده بود.

گفتنی است ظاهرا زندان فشافویه که در ۳۲ کیلومتری جنوب تهران قرار دارد، زندانی است که اراذل و اوباش گرانی که در لباس دراویش در تهران دست به آشوب و قتل زده بودند در آن نگهداری می شدند.

آنچه در پایان باید به آن تأکید کرد، این است که سران و آشوبگرانی که جوانان کشور را تحریک کرده و آنان را فریب می دهند، یا در خارج از کشور (نظیر منافقین، بنی صدری ها، سلطنت طلب ها و…) نشسته اند و با پول کثیف یهود و استکبار تغذیه می شوند، و یا در داخل کشور، در امنیت کامل به سر می برند و جوانان ۲۱ ساله ای چون شیر محمد علی قربانی می شوند.

نتیجه عدم قاطعیت در قبال سران جریان های انحرافی و آشوبگران، از دست رفتن جوانانی چون علیرضا شیر محمد علی است که اگر به قتل نرسیده بود، به احتمال فراوان با قید وثیقه از زندان آزاد می شد.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو

خروج از نسخه موبایل