نماد سایت پارسی گو

میرطاهر بدل رهبر انقلاب کیست؟

همه چیز درباره میرطاهر بدل رهبر انقلاب

همه چیز درباره میرطاهر بدل رهبر انقلاب

مجله خبری تحلیلی پارسی گو: در این مطلب قصد داریم مروری داشته باشیم بر زندگی میرطاهر بدل رهبر انقلاب! چند وقتی است که رسانه های مخالف نظام اسلامی کشف تازه ای انجام داده اند و آن وجود شخصی است به نام میرطاهر بدل رهبر انقلاب! تصاویر و فیلم های مربوط به میرطاهر را نیز می توانید در این مطلب ببینید.

میرطاهر بدل رهبر انقلاب کیست و کی متولد شد؟

همزمان با افشاگری! نوریزاد که نظریه های مثال زدنی اش او را ستاره آفاق کرده است (به عنوان نمونه وی ستاره های شیطان پرستی را روی رساله آیت الله نوری همدانی کشف کرده است!) سایت بالاترین هم مطلبی کار کرد با عنوان «سناریوهای مرگ خامنه ای و حکومت بدل او میرطاهر»! در این مطلب آمده است: «ظاهرا فردی به نام میرطاهر که از خامنه ای جوان تر است, در اتاق فکر خامنه ای به عنوان بدل انتخاب و گریم/ عمل شده است و به خاطر وخامت حال خامنه ای در بیشتر موارد این میرطاهر است که سرزنده و شاداب در مراسم ها شرکت و سخنرانی می کند. از آنجا که خامنه ای احتمالا به زودی بمیرد از دید من دو سناریو مطرح است:

۱. اول این که بدل داشتن خامنه ای خبر خوشحال کننده ای نیست چون اگر اتاق فکر نظام قصد اصلاح واقعی امور بعد از مرگ خامنه ای را می داشت باید از طراحی و به خدمت گرفتن هرگونه بدل خودداری می کرد تا بعد از به سر رسیدن عمر خامنه ای، میرطاهر نقش او را به مدت ۱۰ سال دیگر بازی نکند. این اتاق فکر می توانست بعد از خامنه ای راه را برای اصلاحات جدی هموار کند چیزی که با بدل و بدل های خامنه ای امکان پذیر نیست. این ها ظاهرا حتما باید ۱۰ سال دیگر عمر خامنه ای را کش بدهند (حتی شده با بدل سازی) تا امام زمان موهوم ظهور و قیام کند.

۲. سناریوی دوم این که اگر خامنه ای بمیرد مرگش را اعلام نمی کنند و میرطاهر همچنان رهبر می ماند. اوضاع که به هر دلیل به هم ریخت ناگهان میرطاهر به واسطه عناصر پشت پرده غیب می شود و مرگ خامنه ای را اعلام می کنند و سپاه کودتا می کند.» (پایان مطلب بالاترین)

همانطور که مشاهده می شود، نویسنده مطلب فوق نه تنها وجود میرطاهر بدل رهبر انقلاب را کشف کرده است، بلکه بعد از این کشف مهم، سناریوهای نظام اسلامی برای آینده را نیز پیشگویی کرده است. البته در بحث ظهور حضرت مهدی (عج) و شگفتی ها و نشانه های آخر الزمان، مطلب دیگری در آینده (انشاء الله) تقدیم خواهد شد. لیکن در رابطه با تحلیل فوق رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند: «برای اینکه این کار غلط، غلط بودنش پنهان بشود، اطراف او فلسفه درست میشود! فلسفه میبافند؛ استدلال برایش درست میکنند! از ابتلائات بزرگ انسانها این است» (دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از طلاب و روحانیون در سال ۱۳۸۸)

افشاگری آمد نیوز درباره میرطاهر بدل رهبر انقلاب

پس از محمد نوریزاد و سایت بالاترین (و دیگر رسانه های حقیقت جو!) اینبار نوبت به آمد نیوز می رسد تا با انتشار تصاویری علیه میرطاهر بدل رهبر انقلاب دست به افشاگری بزند.

همانطور که می دانیم، تمام مطالب آمد نیوز مستند و مستدل است و بنابراین در این رابطه، یعنی شناساندن میرطاهر نیز آمد نیوز با ارائه سندی دست به افشاگری زده است.

تصویر سندی که آمد نیوز درباره میرطاهر بدل رهبر انقلاب افشا کرد:

افشاگری آمد نیوز درباره میرطاهر بدل رهبر انقلاب

همانطور که در مطلب فوق مشاهده می شود، در تصویر منتشر شده آمد نیوز، که ادعا شده است میرطاهر در آن حضور دارد، دست راست رهبر انقلاب سالم است! طبق ادعای آمد نیوز، میرطاهر فراموش می کند که دست راست رهبر انقلاب اسلامی مجروح است! و همین فراموشی موجب گافی می شود که آمد نیوز به عنوان سندی علیه وجود میرطاهر افشا می کند!

اما واقعیت چیست؟ آیا میرطاهر واقعا فراموش کرده است که نباید دست راست سالم خود را نشان دهد؟ آیا عکاسان نیز فراموش کرده اند که حداقل از او و دست راستش عکس نگیرند؟ و آیا ناشران بنر هم فراموش کرده اند که دست راست رهبری مجروح است؟ آیا کسی نبوده که به میرطاهر تذکر بدهد که آقای میرطاهر، تو جای رهبری نقش بازی می کنی که تیزهوشی اش زبانزد آفاق است و حتی دشمنان نیز به ذکاوت او گواهی می دهند! پس خود را به حماقت نزن! و دست راستت را پنهان کن! راستی چرا میرطاهر این مسئله ساده را فراموش می کند؟ و راستی چرا کسانی که میرطاهر را به جای رهبر انقلاب می نشانند، فکری به حال دست راست او نکرده اند؟

پاسخ ساده است: فوتوشاپ! آنهم وقتی پای آمد نیوز وسط باشد، می شود فوتوشاپ به شکلی احمقانه! من به عنوان راقم این سطور بارها از خودم سوال می کردم که چطور امثال آمد نیوز، با این شایعات و خزعبلات به کارشان ادامه می دهند؟ مدتها این سوال در ذهنم بود تا اینکه افرادی را دیدم که بدون فکر و تأمل، همین مطالب آمد نیوز را به عنوان سندی علیه نظام اسلامی و علیه همه چیز قبول می کنند! و وقتی وارد بحث و گفتگو با این افراد می شدم، می دیدم اوضاع خراب تر از آن است که بشود با دلیل و منطق نظرشان را نسبت به دروغ های آمد نیوز تغییر داد. بنابراین حق را به آمد نیوز می دهم. آمدنیوز باید باشد و باید کار کند. بالاخره یک عده ای خوراک رسانه ای شان از این رسانه تأمین می شود.

تصویر واقعی رهبر انقلاب که آمدنیوز با فوتوشاپ ناشیانه ای فقط آنرا چرخانده است مشاهده کنید:

تصویر رهبر انقلاب و فوتوشاپ شده آن

وبلاگ قاسم محلاتی با نشر تصویر فوق می نویسد: «عکسی که کانال آمدنیوز از آن استفاده کرده است تا ماجرای تخیلی بدل رهبری را دامن بزند، توسط نرم افزار فتوشاپ و با ابزار mirror دستکاری شده است!»

عکس میرطاهر بدل رهبر انقلاب

تصویر دیگری که از میرطاهر به عنوان بدل رهبر انقلاب اسلامی «افشا!» شده است تصویر زیر است:

تصویر میرطاهر بدل رهبر انقلاب

البته افشاگری های آمدنیوز و روح الله زم (و سایر رسانه های معاند) درباره بدل رهبر انقلاب به تصویر فوق ختم نمی شود و وی درباره گوش رهبری نیز تصاویری را منتشر می کند. در ادامه درباره سایر تصاویر نیز بحث خواهیم کرد.

افشاگری روح الله زم و آمد نیوز درباره میرطاهر بدل رهبر انقلاب

اما ماجرای این تصویر چیست؟ فیلم زیر به خوبی بیانگر واقعیت تصویر فوق است. اما توضیح اینکه دروغ پراکنان، با انتخاب تصویری از رهبر انقلاب در دیدار با شاعران در سال ۱۳۹۰ و چرخاندن آن، بدون اینکه مختصری روی آن کار کنند یا وقت بگذارند، همان تصویر را به عنوان تصویر میرطاهر منتشر می کنند! فیلم زیر را ببینید تا همه چیز روشن شود:

ماجرای تفاوت لاله گوش میرطاهر بدل رهبر انقلاب با آیت الله خامنه ای

یکی دیگر از نکاتی که امثال آمدنیوز درباره آن بحث می کنند، تفاوت در لاله گوش رهبر انقلاب با بدل فرضی ایشان یعنی میرطاهر است. توضیح اینکه گوش رهبر انقلاب یک برآمدگی کوچک دارد در حالیکه گوش میرطاهر بدل رهبر انقلاب آن برآمدگی را ندارد و همین تفاوت(!) موجب افشاگری و لو رفتن میرطاهر شده است!

تصاویر تفاوت گوش رهبر انقلاب با بدلشان را ببینید:

تفاوت گوش رهبر انقلاب با بدلشان میرطاهر

تفاوت گوش میرطاهر با رهبر انقلاب

تفاوت لاله گوش رهبری با میرطاهر

لاله گوش رهبر انقلاب و تفاوت آن

اما واقعیت چیست؟ همانطور که مشاهده می کنید، در تصاویر منتشر شده از رهبر انقلاب (و میرطاهر بدل ایشان!!) تفاوت آشکاری در بخش لاله گوش وجود دارد. علت چیست؟ آیا متخصصان فراموش کرده اند لاله گوش میرطاهر بدل رهبر انقلاب را اصلاح کنند؟

تصویر زیر را ببینید تا همه چیز روشن شود:

حقیقت تفاوت لاله گوش رهبر انقلاب در تصاویر

سایت نازکبین با انتشار تصویر فوق می نویسد: «چگونه برای رهبری عزیز بی‌بدیلمان، بدل می تراشند! درباره عناد آمدنیوز و امثال‌شان با اسلام و انقلاب همین بس که می‌کوشد اعتقاد مردم به جایگاه ولایت فقیه و شخص امام خامنه‌ای را بکاهد و در این راستا از انواع حربه‌ها استفاده می‌کند که یکی از مضحک‌ترین‌شان این است که مدعی شده‌اند ایشان بدل دارند و حتی برای این بدل اسم میرطاهر هم مطرح کرده اند! این رسانه های برای این که دروغ بزرگ بدل رهبری قابل باور باشد از چند تکنیک استفاده می‌کند از جمله این که مدام این ادعا را تکرار می‌کند چرا که حتی دروغ‌های بزرگ را با تکرار می‌توان در ذهن افرادی که فاقد سواد رسانه‌ای هستند به عنوان یک گزینه محتمل و حتی موثق نشاند.

آمدنیوز در کنار تکرار این ادعای مضحک برای آنها شواهدی نیز جعل می‌کند از جمله این که مثلا تصویر رهبری را قرینه می‌کند و می‌گوید دست راست‌شان در این تصویر مجروح نیست! یا مدعی می‌شود لاله گوش ایشان در تصاویر مختلف شبیه هم نیست و مدعی می‌شود که لابد یکی از اینها بدلی است در حالی که عموما از دو فریب در این خصوص استفاده می‌کند، مثلا دو تصاویر لاله های گوشهای چپ و راست رهبری را که با همدیگر متفاوت است در کنار هم میگذارد و نتیجه میگیرد اینها دو نفر هستند!

یا دو عکس با دو زاویه کاملا متفاوت نورپردازی را در کنار هم قرار می‌دهند که برجستگی‌های دو تصویر از لاله گوش متفاوت به نظر برسد یا این که لاله گوش اشخاص دیگری مثل آیت الله علم‌الهدی را با کادر بسته که فقط محاسن و گوش و عمامه مشخص باشد در کنار تصویر لاله گوش امام خامنه‌ای قرار می‌دهد و مدعی تفاوت اینها می‌شود! یا با استفاده از تصاویر فوتوشاپ، برای تصویر امام خامنه‌ای موی بلند می‌گذارد یا تغییرات دیگری ایجاد می‌کند و مدعی می‌شود که این تصویر بدل رهبری است! و در آینده حتی امکان دارد از روش‌های دیگری هم برای باورپذیری این ادعای دروغین استفاده کند که البته جملگی فریب و جعل هستند و باید برای افرادی که فاقد سواد رسانه‌ای و در معرض باور این دروغ‌ها هستند، مسائل را روشن کرد.

دشمن برای ضربه به اسلام و انقلاب از هیچ حربه مضحک یا فریب یا جعلی فروگذار نمی‌کند حتی اگر توهین به شعور اعضای خود باشد و قطعا این را بر بستر ضعف سواد رسانه‌ای بنا می‌نهد که اگر مهیا نبود، بیش از ۱ میلیون نفر در کانالی که روزی را بدون دروغ و جعل سپری نمی‌کند عضو نمی‌شدند! و متاسفانه دولت هم این فضا را نشانه آزادی بیان می‌داند و با منتقدان به بخش مسموم فضای مجازی به مثابه منتقدان نقد و نقدپذیری برخورد می‌کند در حالی که خود دولت حتی حضور یک کارشناس منتقد در مناظره تلویزیونی را برنمی‌تابد و علیه او بیانیه تهدیدآمیز صادر می‌کند!» (پایان مطلب سایت نازکبین)

واکنش طنز به دروغ پراکنی آمدنیوز درباره بدل رهبر انقلاب

یکی از تصاویری که در واکنش به دروغ پراکنی آمدنیوز و رسانه های مانند آن منتشر شد، عکسی از لوییز فیگو است که تصویر لاله گوش او زیر ذره بین قرار گرفته است. در واقع از قول آمد نیوز در این تصویر طنز افشا شده است که لوییز فیگو که به ایران آمد هم لوییز فیگوی واقعی نیست! بلکه بدل اوست! این تصویر را به عنوان آخرین تصویر این مطلب مشاهده بفرمایید:

بدل لوییز فیگو لو رفت

در پایان بیان این نکته را ضروری می دانم که ورود به بحث شایعه میرطاهر، نه از باب دامن زدن به آن، که به جهت روشنگری انجام گرفته است. جستجوهای انجام شده راقم این سطور تا هنگام تنظیم این مطلب نشان می داد مطلب جامع و کاملی در این رابطه کار نشده است. البته علت آن هم روشن است. این شایعه به قدری مضحک است که نیاز به نقد و بررسی ندارد! اما اگر ذهن یک نفر هم با مرور این مطلب در رابطه با این شایعه روشن شود کافیست. به هر جهت تنظیم این مطلب در روز چهارشنبه ۱۰ مرداد ۹۷ و با آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت برای ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای و با التماس دعای خیر از همۀ عزیزان به پایان رسید.

تهیه و تنظیم: مجله خبری تحلیلی پارسی گو (احمد طحانی)
منابع: ۱. بالاترین ۲. وبلاگ قاسم محلاتی ۳. خامنه ای دات آی آر ۴. سایت نازکبین ۵. صفحه اینستاگرامی شایعات
(تمامی تصاویر این مطلب از سرچ گوگل و سایت های مختلف به دست آمده است)

خروج از نسخه موبایل