وجود بدل رهبر انقلاب با نام میرطاهر ثابت شد!

اثبات وجود میرطاهر با این عکس!

در بعضی از رسانه‌های ضد انقلاب، تلاش می شود تا بگویند رهبر انقلاب بدل دارند! در این مطلب درباره عکسی که با عنوان اثبات وجود میرطاهر منتشر شده نکاتی بیان شده است.

اثبات وجود میرطاهر بدل رهبر انقلاب

مجله اینترنتی پارسی گو: پیشتر مقاله‌ای درباره شخصیت خیالی میرطاهر که بعضی از رسانه های ضد انقلاب از آن سخن می گویند در مجله پارسی‌گو منتشر شده است. (مقاله را اینجا بخوانید.) در این مقاله که تکمله‌ای بر مقاله قبلی است، نگاهی داریم به عکسی که به عنوان سند اثبات وجود میرطاهر در کانال های ضد انقلاب انتشار یافته است. با ما همراه باشید:

عکسی که با عنوان اثبات وجود میرطاهر منتشر شده است:

عکسی که وجود میرطاهر را اثبات می کند

عکسی که وجود میرطاهر را اثبات می کند

همانطور که مشاهده می فرمایید، عکس فوق به عنوان عکسی که وجود شخصیتی به نام میرطاهر را اثبات می کند در بعضی از رسانه های ضد انقلاب انعکاس یافته است. البته ناگفته روشن است که رسانه هایی چون بی بی سی فارسی، رادیو فردا و صدای آمریکا، که بین طرفداران خارج نشین خود توانسته اند مختصر اعتباری به دست آورند، هیچگاه صراحتا از نظریه وجود شخصی به نام میرطاهر حمایت نمی کنند، اما تلویحا همواره بر آن صحه گذاشته اند.

به عنوان نمونه تیتر زیر را که درباره میرطاهر در سایت رادیو فردا منتشر شده ببینید:

خامنه ای یا میرطاهر اهمیتی ندارد

خامنه ای یا میرطاهر اهمیتی ندارد

همانطور که مشاهده می فرمایید، رادیو فردا با انتخاب این تیتر، اولا به مخاطبی که ممکن است از «میرطاهر» خیالی چیزی نداند، این مطلب مهم را انتقال می دهد که ممکن است رهبر ایران بدل داشته باشد، و بعد با زیرکی از زیر بار پذیرش مسئولیت این ادعا شانه خالی کرده و می‌گوید بدل یا اصل اهمیتی ندارد! در حقیقت این روش، روشی موذیانه است که از یکسو پیام را منتقل می کند و از سوی دیگر از پذیرش مسئولیت آن سرباز می زند. علت سرباز زدن از پذیرش مسئولیت وجود بدل رهبر نیز روشن است: اگر این رسانه ها وجود میرطاهر را بپذیرند، باید آنرا به مخاطب نیز اثبات کنند! امری که البته به روشنی می دانند ممکن نیست! چراکه بدلی وجود ندارد که عکس و فیلمی از آن وجود داشته باشد!

بنابراین به طور خلاصه باید گفت دشمنان انقلاب اسلامی، که طی ۴۰ سال نتوانسته اند بر نظام غلبه کنند، و امروز با نظامی بسیار قدرتمندتر از قبل مواجهند، ناچارند به تحریف و دروغ‌پردازی دست بزنند. سایت ایران اینترنشنال رسما با تحریف و تقطیع سخنان رهبر معظم انقلاب، به مخاطب می گوید که رهبر ایران، برای مقابله با کرونا صرفا به دعا تکیه و تأکید می کند! این حرکت و تقطیع، به قدری رذیلانه است که توسط اپوزیسیون خارج نشین نیز با اعتراض مواجه می شود. به عنوان نمونه، امید دانا با پخش بخش تقطیع شده سخنان رهبری، اصل فیلم را انتشار داده و شبکه وهابی ایران اینترنشنال که با پول عربستان سعودی اداره می شود می تازد که چطور حرمت کار رسانه ای را نگه نمی دارند و رسما به دروغ و تقطیع دست می زنند. ببینید:

واکنش امید دانا به تقطیع وقیحانه سخنان رهبری در شبکه ایران اینترنشنال

اما به اصل بحث بازگردیم. میرطاهر کیست که با دشمنان رهبر انقلاب سعی دارند با انتشار تصاویری موهوم، وجودش را اثبات کنند؟ واقعیت این است که درصد قابل توجهی از جریان ضد انقلاب، با تکیه بر پایین بودن سواد رسانه‌ای بخشی از جامعه، رسما به «دروغ‌پردازی» متوسل شده اند. آنها برای اینکه با نظام و تدابیر رهبری مقابله کنند، به هر روشی دست زده‌اند و در این ۴۰ سال، به جای اینکه به نتیجه برسند، برعکس، روز به روز به قدرت نظام افزوده شده است. بنابراین به این نتیجه رسیده‌اند تا با دروغ‌پردازی، اذهان درصدی از مردم را که می توانند، منحرف کنند و با انتشار تصاویری با عنوان اثبات وجود میرطاهر بدل رهبر انقلاب، تلاش خود را در این حوزه نیز به کار گیرند.

حتما بخوانید

میرطاهر بدل رهبر انقلاب کیست؟

اگر به عقب‌تر بازگردیم، در می‌یابیم که در واقع میرطاهر شخصیتی ساخته و پرداخته ذهن «روح الله زم» است. روح الله زم می کوشد تا به مخاطب آمد نیوز بقبولاند که رهبر معظم انقلاب اسلامی بدلی با نام میرطاهر دارند که گاهی اوقاب به جای ایشان حاضر می شود. البته هدف نهایی روح الله زم روشن است که در جای دیگری مورد بررسی قرار خواهد گرفت، اما با دستگیری وی، نقشه هایش نقش بر آب می‌شود. (خبر دستگیری زم: اینجا و اینجا) حال سوال این است که چطور ذهن بعضی از مخاطبین، اثبات وجود میرطاهر را با انتشار چنین تصاویری قبول می کند؟ یکبار دیگر تصویر اصلی منتشر شده در کانال آمد نیوز را ببینید:

تلاش روح الله زم در آمد نیوز (صدای مردم) برای اثبات وجود میرطاهر

اثبات وجود میرطاهر در کانال آمدنیوز یا صدای مردم با مدیریت روح الله زم

اثبات وجود میرطاهر در کانال آمدنیوز یا صدای مردم با مدیریت روح الله زم

تصویر فوق در حقیقت تلاش زم و تیمش، برای اثبات وجود میرطاهر است. تلاشی که البته وقتی پای آمد نیوز در میان باشد، کاملا احمقانه و ناشیانه تبلور می یابد. روح الله زم و آمد نیوز، با چرخاندن تصویر رهبر معظم انقلاب با استفاده از ابزار mirror در فوتوشاپ، و با مختصری دستکاری در تصویر، تلاش می کند تا به مخاطب بفهماند که اولا رهبری بدل دارند و ثانیا میرطاهر (بدل رهبری) فراموش کرده است که دست راست رهبر مجروح است تا چنین تصویری انتشار یابد!

اما هر بیننده منصفی در رابطه با این تصویر باید به چند سوال روشن و قابل تأمل درباره میرطاهر پاسخ دهد:

۱. لابد تیمی حرفه ای بر روی شخصی به نام میرطاهر کار کرده اند تا او از هر نظر شبیه رهبر انقلاب باشد. آیا این تیم، که در همه بخش ها خوب عمل کرده اند! موضوعی به این مهمی، یعنی مجروحیت دست رهبری را فراموش کرده اند؟ و در آن تیم یک نفر نبوده که یادآوری کند دست میرطاهر نیز باید مانند دست رهبر انقلاب بشود؟

۲. فرض بگیریم تیم بدل‌ساز(!) این موضوع مهم را فراموش کرده باشند. آیا محافظان و همراهان میرطاهر نیز فراموش کرده اند که دست رهبر انقلاب مجروح است؟ چرا یک تذکر ساده به میرطاهر نداده اند تا مشکل رفع بشود؟

۳. فرض می کنیم که تیم بدل و محافظان و همراهان میرطاهر هم فراموش کرده اند. آیا عکاسی که از رهبر انقلاب عکس گرفته است نیز فراموش کرده که دست رهبر جراحت دارد؟ تا حداقل از دست میرطاهر عکس نیاندازد؟

۴. فرض می کنیم که تیم بدل، محافظان، همراهان و عکاس هم فراموش کرده باشند که دست راست میرطاهر سالم است. در این صورت باید تصاویر متعدد دیگری نیز در این رابطه وجود داشت باشد. چرا آمد نیوز باقی تصاویر را منتشر نمی کند؟ البته روح الله زم که در حال حاضر باید پاسخگوی جرایم خود در دادگاه باشد. اما به هر حال چرا باقی تصاویر منتشر نمی شود؟

۵. تصاویری که از رهبر معظم انقلاب در رسانه ها منتشر می شود، مربوط به سفرها و دیدارهای رسمی ایشان است. همواره در مراسمی که رهبر انقلاب حضور دارند نیز چند عکاس حضور دارند و فیلم جلسه نیز منتشر می شود. این تصویر متعلق به کدام جلسه است که فقط و فقط همین یک عکس گرفته شده است؟

این سوالات و هزاران سوال دیگر درباره موضوع وجود میرطاهر وجود دارد. اما به قول معروف کسی که خودش را به خواب زده است نمی توان بیدار کرد. گروهی از دشمنان ایران و انقلاب، بنا دارند ماجرای وجود میرطاهر را بپذیرند. بنابراین به این جماعت باید گفت اگر شخصی به تیزهوشی و درایت رهبری وجود دارد، که بتواند مانند ایشان فکر کند، تصمیم بگیرد و سخنرانی کند، بنابراین شما از این به بعد با دو رهبر مقتدر مواجه خواهید بود و از دو جهت ضربه می خورید!! فیلمی از اعترافات دشمنان نظام اسلامی درباره قدرت جمهوری اسلامی ایران را مشاهده بفرمایید:

فیلم: اعتراف ضد انقلاب به قدرت جمهوری اسلامی پس از ۴۰ سال!

در پایان ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای ولی امر مسلمین، از شما مخاطبین گرامی دعوت می کنیم تا نظرات خود پیرامون موضوع وجود میرطاهر، سواد رسانه ای، دروغ‌پردازی در رسانه‌های معاند و… را ذیل این مطلب انتشار دهید تا مطالب بعدی با سمت و سوی مطالبات شما انتشار یابد.

نویسنده: احمد طحانی.
منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

11 دیدگاه در “اثبات وجود میرطاهر با این عکس!

  1. ناسا

    سلام. مطلب خوبی بود. اگرچه این مطلب روشن بود و نیازی به نوشتن مقاله نبود. چون کسی که نخواد قبول کنه با هزار دلیل هم قبول نمی کنه و کسی که بخواد قبول کنه با چشم بسته قبول می کنه. ممنون

  2. رسول

    مشخصه که میرطاهر وجود نداره. هیچ مدرکی ازش نیست. کی میتونه جای این رهبر تیزهوش و باتجربه رو بگیره؟ نگاه کنید همه عرصه هایی که ایشون مسئولش بوده سرآمد شدیم. اما بدبختی و گرونی و… به خاطر اشتباهات خودمونه. مجلس دهمی که انتخاب کردیم ۹۰ فاسد داره. رئیس جمهوری که انتخاب کردیم برادرش و برادر معاونش و دختر وزیرش و… دستگیر شدن. اما در عرصه نظامی که انتخاب مردم نقشی نداره چی؟ اولین کشوری هستیم کا به آمریکا حمله نظامز کردزم. موشک های نقطه زن داریم. ماهواره فرستادیم و… حالا اگر میرطاهر هم میتونه اینجوری رهبری کنه چه اشکالی داره؟

    1. رضا

      گرانی و مشکلات این مملکت یه جورایی از مردم هم هست اما کسی که امریکارو رد میکنه رهبره.کسی که دست از اتم برنمیداره رهبره.کسی که با امریکا سازش مسلحطانه و زیرکانه بخاطر منافع مملکت و مردم نمیکنه رهبره.ما خسته ایم ازین مشکلاتو بدبختی و گرانی وحشتناک.کولرگازی ۲۴۰۰۰ سال ۶۵ خریدم ۵۰۰۰ هزارتومان الان ۱۲ میلیون تومانه گرانیو توروم چقد گرسنگیو فقرو حسرت این چیزو اون چیزو بر دلمون سنباده و سوهان بزنیم چقد الان ۳۵ ساله انواع فشار مالی روی دوش مردمه و مدام اجناس گرانتر میشن ۳۵ سال کم نیست.خب مسئولین که گرفتار گوشتو روغنو برنج نیستن فقط میگن تحمل تحمل سختیشم برای مردم بی درامدو کم درامده

      1. پارسی گو نویسنده

        سلام. با عرض پوزش از مخاطبان عزیز به مناسبت تأیید این نظر: ما در مجله اینترنتی پارسی گو تمام تلاش خود را کرده ایم که نظرات مختلف و گوناگون بدون کوچکترین مشکلی منتشر شوند… لیکن گروه اندکی از شهروندان که طبیعتا در فضای مجازی هم حضور دارند، دچار فقر فرهنگی و تربیتی هستند. این گروه به جای بیان محترمانه نظرات خود، با فحاشی و الفاظ رکیک، تلاش می کنند به صورت چکشی با نظر مخالف خود برخورد کنند! روشن است که «تربیت» باید از خانواده شروع شود و اینجاست که مباحث تربیتی در خانواده و پس از آن در مدرسه اهمیت می یابد. با عرض پوزش مجدد از مخاطبین گرامی؛ به زودی مقاله ای در این خصوص در مجله اینترنتی پارسی گو منتشر خواهد شد. موفق باشید

  3. جواد رشيد

    اولا زنده باد كسي كه اين مطالب منتشر كرده است رهبر انقلاب ايران امام خامنه اي پاكترين و شريفترين مخلوقات خداوند درحال حاضر روي كره خاكيست ثانيا رهبران ديني دنيا غيراز وهابيون و وابستگان صهيونيست اقرار دارند كه شخصيت ايشان ازحيث رابطه با خدا بي بديل است ايشان طي بيش از نيم قرن سابقه مبارزه و رهبري مسلمانان و انسانهاي ازاد دنيا كوچكترين نكته منفي در زندگي شريفشون پيدا نشده ! ثالثا كليه مخالفين نظام هم از وجود مبارك ايشان به نيكي و با احتياط لازم ذكر ميكنند و اقرار ميكنند كه بزرگان اعراب و اروپا و امريكا متحير شخصيت غني و مديريت بي نظير ايشان هستند كسي را نميشناسم كه حتي با وجود مخالفت با نظام اسلامي و حتي مخالفت با شيعه از بزرگي و سلامت انديشه ايشان در حيرت نيست انساني بزرگ با تفكري بزرگ و انسان ساز و هديه خداوند به بشريت، مايه فخر بشريت و پديده اي ماندگار مثل اجداد شريفشون براي هميشه تاريخ اثاري بزرگ بجاي گذاشتند كه بشر بالاخره به منظور كسب اعتلاي فرهنگي و جايگاه بلند انسانيت به ارزش تفكرات مقدس ايشان پي خواهد برد چنانچه افرادي مانند اوباما با ترس و احتياط اقرار ميكند و بيشتر دولتمردان غربي با سكوت پرمعني خود درباره منويات و مفاهيم سخنان ايشان اقرار به ناشناخته بودن ابعاد شخصيت ان بزرگوار اعتراف ميكنند و دانسته تمام فرمايشات آقا را ميفهمند و ميدانند كه راهي جز تبعيت از ايشان نيست و اي كاش زودتر راههاي عملي و التزام به تقريرات ايشان را پيدا كنند تا جهان رستگار شوند.

  4. مهدی

    هرکس وطن پرست باشه در هر شرایطی به مملکتش پشت نمیکنه و هر کسی وطن فروش باشه در هر شرایطی به مملکتش خیانت میکنه.
    من هم مملکت هم رهبر رو دوس دارم ولی مردم خیلی بدبختی دارن از لحاظ اقتصادی که نیازی به توضیح نیست و هروقت اعتراضی می‌کنیم میگن بجاش امنیت که داریم کو کجاست حتما داعشی یا امریکایی باید منو بکشه ارازل اوباش ریختن سرمن با شمشیر زدنم تا اورژانسی عملم کردن که ریه ام پاره شده بود نمیرم بعد قاضی بعد از ۹ماه دوندگی و پول خرج کردن حکم له دروغگوی من میده بدون اینکه حتی یکبار محرمین رو احضار بکنه اگه پول نگرفته پس دشمن منه

    1. یک شهروند اراکی

      وای آقا مهدی… خیلی متاسف شدم از خوندن نظرت و اتفاقی که برات افتاده. چون یه مشکل دادگاهی داشتم اگر این نظر رو ببینی می نویسم. یا بقیه… امیدوارم به کارتون بیاد: من تو بحث گرفتن حقم از یه زمین تو روستا به مشکل خورده بودم. زمین متعلق به پدرم بود و خب اون موقع سند به این شکل وجود نداشت و به نحو دیگه ای با حساب آب و… معامله میشد که همه چیز و کاغذهاش رو داشتم. هرچی دوندگی کردم به نتیجه نرسیدم. بالاخره یکی از اقوام که ماجرا و پریشانی من رو دیده بود قسم داد و من هم ماجرا رو گفتم. چون واقعا نمیخواستم کسی بفهمه. خصوصا فامیل و… اون فامیلمون که همیشه دعاگوش هستم من رو با یه دفتر وکالت آشنا کرد. رفتم. دیدم هزینه ها بالا هست. چون فکر می کردم اونا هم نتیجه نمیگیرن پشیمون شدم. اما یه نفر وقتی داشتم برمیگشتم اومد بهم گفت با هزینه خیلی خیلی کم تقریبا یک بیستم چیزی که دفتر میگرفت کارم رو انجام میده. بالاخره هم بعد از نزدیک یک سال کارم درست شد و تموم شد و راحت شدم. الان هرکاری می کنم چون دیگه معتبر و با سند هست خیالم راحته چون قبلش واقعا هرکاری میخاسم بکنم دست و دلم میلرزید و میترسیدم چون مدرک نداشتم و مخصوصا که یه نفر هم دقیقا میخواست یه بخش زمین رو از چنگم دربیاره! اگر با اون وکیل مشورت نکرده بودم شاید راضی میشدم یه بخش از زمین رو بدم و از دست بدم در حالیکه حقم بود… نوشتم که بگم از وکیل کمک بگیرید. وکیل های ارزون و خداشناس و مسلمون پیدا میشه که ارزون حساب کنه و کارتون رو رابندازه.

  5. محمد خندان

    سلام

    رهبر باتدبیر با مخالفت ها وماجراجویی های مختلف باعث شده اند یک باندی در حلقه های مختلف حاکمیت شکل بگیرد که باعث شکل گیری فساد ساختاری در کل ارکان نظام وجامعه شود
    وفقر وتضاد طبقاتی هر روز شدید تر شود
    ایشان که یک دوره رئیس جمهور بوده اند و سی سال است که با اقتدار رهبر مملکت هستند چرا، ظرف سی واندی سال اخیر یکبار مجلس خبرگان طبق قانون اساسی گزارشی از کم وکیف عملکرد ایشان در حوزه های مختلف به مجلس شورای اسلامی ارائه نکرده است؟
    چرا هیچوقت در مورد عملکرد اقتصادی و اجتماعی وسیاسی نهاد های تحت امر ایشان همچون ستاد اجرایی فرمان امام و … گزارشی به نمایندگان ملت ارائه نمیشود؟
    چرا نهاد های تحت امر ایشان ونیز آستان قدس رضوی دراین بحبوحه گریبانگیر مشکلات اقتصادی وتحریم ها که مملکت ودولت را زمینگیر کرده اند، برای حمایت از دولت مورد وثوق رهبری ،طبق قانون اساسی مالیات به دولت پرداخت نمیکنند تا کسری بودجه دولت درحمایت از اقشار مختلف جبران شود؟
    چرا رهبری دستور ممنوعیت ورود واکسن از کشورهای اروپایی را صادر کردند ولی برخلاف وعده ای که آقای مخبر وشرکت برکت به خود ایشان داده بودند تولید واکسن برکت نه تنها به حد نصاب نرسید بلکه هیچوقت مورد تایید سازمان بهداشت جهانی میز قرار نگرفت و مورد استقبال مردم ایران نیز واقع نشد
    چرا اصلا رهبری و همه مریدانش اینقدر طرفدار مخالفت با آنریکا هستند در حالی که میدانند همین تحریم ها وفسادها در سطوح کلان مدیریتی من جمله معاون آقای رئیسیزمانی که در قوه قضاییه بودند و هزاران اختلاس و دزدی ای که در کشور اتفاق افتاد درطی سالیان مختلف رهبری دستور ندادند که عوامل مختلف دخیل دراین فساد نیز شناسایی شوند کسانی که در قوه قضاییه و وزارت اطلاعات ووزارت امورخارجه ، سه قوه ای که روسایش با تایید ایشان منصوب میشوند ؟
    چرا رهبری وبیت به شایعه هایی که درمورد بیت ایشان و فرزندان ایشان و نیز امور اقتصادی بیت ایشان وجود دارد ظرف سی سال اخیر شفاف وصریح با مسئولان ومردم کارنامه عملکرد خودش و بیتش را ارائه نگرده است؟ تا مشغول ذمه مردم در دنیا وآخرت نباشند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *