نماد سایت پارسی گو

بتل رویال زولا کی رونمایی می شود؟ (اطلاعیه رسمی زولا)

بتل رویال زولا

بتل رویال زولا

مجله اینترنتی پارسی گو: طبق اطلاعیه رسمی روابط عمومی بازی زولا بتل رویال زولا هنوز در مراحل اولیه تست و بررسی قرار دارد و به محض نهایی شد در دسترس پلیرها قرار خواهد گرفت. با ما همراه باشید:

اطلاعیه درباره زولا بتل رویال/ زمان رونمایی از بتل رویال زولا

خانواده عزیز زولا؛ باتوجه به سوالات و نظرات شما که در شبکه‌های اجتماعی در مورد بتل رویال و زمان اضافه شدن این حالت به بازی دارید، لازم دیدیم توضیحاتی را در مورد روند توسعه آن بیان کنیم:
‌‌
هر محتوا و ساختار جدیدی که برای اضافه شدن به بازی برنامه ریزی می‌شود، روند مشخصی را پشت سر می‌گذارد که طی آن مستندات فنی توسط تیم تولید آماده و پس از آن مراحل توسعه آغاز می‌شود.

پس از پایان یافتن مرحله توسعه اولیه، پروژه وارد فاز تست‌های آلفا و بتا می‌شود که در آن، بازی توسط کاربران حرفه‌ای مورد بررسی و تست قرار می‌گیرد و مشکلات، پیشنهادات و سایر موارد مورد توجه در این فاز به تیم توسعه منتقل می‌شود تا برای تجربه کاربری بهتر، برطرف شوند.

این روند تست می‌تواند، استودیو سازنده و شرکت ناشر را مجبور به تصمیماتی کند که طی آن روند کامل پروژه یا بخشی از آن تغییر کند.

تیم‌های طراحی گرافیک، برنامه نویسی‌، کنترل کیفیت و سایر گروه‌های کاری درگیر این روند هستند تا در نهایت با رفع تمامی مشکلات کوچک و بزرگ، محصول نهایی با کیفیت درخور شما کاربران زولا عرضه شود.

اطلاعیه روابط عمومی بازی درباره بتل رویال زولا

حالت بتل رویال هم باتوجه به این توضیحات، همچنان در مراحل تست و توسعه به سر می‌برد و هنوز توسط استودیوی توسعه دهنده وارد مرحله نهایی نشده است.

ما در تیم نشر سورناگیمز با درک شور و اشتیاق شما برای تجربه هرچه سریع‌تر حالت بتل رویال زولا تمام سعی خود را می‌کنیم که محصولی باکیفیت و با حداقل مشکلات ممکن به دست شما برسد و تمامی این فرآیند پیچیده و طولانی تنها برای اطمینان از این موضوع در حال انجام است.

با تشکر از توجه و حمایت شما
روابط عمومی سورنا گیمز

تهیه و تنظیم: گروه سرگرمی.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

خروج از نسخه موبایل