نماد سایت پارسی گو

آموزش رفع مشکل بروز رسانی بازی زولا zula + تصاویر!

بازی زولا zula

بازی زولا zula

مجله خبری تحلیلی پارسی گو: در این مقاله قصد داریم برای رفع مشکل بروز رسانی بازی زولا zula آموزشی ارائه دهیم. به این منظور ابتدا به بررسی مشکلات کلی در بازی زولا zula می پردازیم و سپس اشکالات بروز رسانی بازی zula را بررسی می کنیم.

رفع ارورها و مشکلات بازی زولا zula!

در این بخش قصد داریم (به نقل از سایت سرگرمی) توضیحات لازم را برای رفع مشکلات شما در ورود به بازی زولا را مطرح کنیم و راه حل های مناسب برای رفع مشکل در ورود به بازی زولا را خدمت شما ارائه دهیم.

لطفا نکات زیر را یک به یک مطالعه کنید و انجام دهید و در هر مرحله بازی را اجرا کنید تا ببینید در کدام بخش مشکل شما برطرف می شود.

اگر مشکل برطرف شد نیاز به بررسی بخش های دیگر نخواهد بود:

اگر تازه در بازی ثبت نام کرده اید و هنوز ایمیل خود را تایید نکرده اید، لطفا قبل از ورود به بازی زولا، مطمئن شوید که لینک فعال سازی اکانت را در ایمیل ارسالی از سمت ما کلیک کرده باشید و اکانت خود در داخل بازی زولا را فعال کرده باشید.

استفاده از ابزارهای پراکسی، تغییر آی پی و فیلتر شکن باعث می شود تا بازی زولا اجرا نشود، پس لطفا قبل از اجرای بازی این ابزارها را خاموش کنید و سپس بازی زولا را اجرا کنید.

اگر خطای Get XML file فایل را دریافت می کنید، به مسیر نصب بازی بروید و از پوشه Game فایل Zula.exe را یکبار اجرا کنید، سپس به پوشه اصلی برگردید و دوباره برنامه Zula_launcher.exe را اجرا کنید تا بازی بتوانید دوباره سرور های بازی زولا دسترسی پیدا کند.

برنامه Internet explorer را اجرا کنید و منتظر بمانید تا صفحه ای را باز کند، سپس نسبت به اجرای بازی اقدام کنید
از منوی سمت راست برنامه Internet Explorer بر روی علامت چرخ دنده کلیک کنید و بر روی گزینه Internet option کلیک کنید (این گزینه را می توانید از طریق کنترل پنل ویندوز نیز پیدا کنید) سپس به سربرگ Connections بروید و بر روی گزینه LAN settings کلیک کنید. در صفحه ظاهر شده بخش پایین پنجره، گزینه Proxy server نباید تیک خورده باشد، لطفا اگر این گزینه تیک دارد، آن را بردارید و بر روی گزینه OK کلیک کنید و بازی زولا را اجرا کنید.

اگر در انتها باز برای شما بازی اجرا نشد، به مسیر نصب بازی بروید و فایل zula_files.xml را پیدا کنید و حذف کنید، و سپس دوباره بازی را اجرا کنید، و منتظر باشید تا برنامه لانچر نسخه جدید این فایل را از سرور دریافت کند.

کاربران محترم شرکت مخابرات و شرکت ایرانسل، به دلیل محدودیت های ایجاد شده توسط این دو شرکت برای کاربران شان، مجبور هستند در بعضی از روزها یا ساعت به دلیل مسائل نا معلوم برای ورود به بازی (لاگین کردن) از ابزارهای تغییر آی پی و فیلتر شکن استفاده کنند، متاسفانه این موضوع حل شدنی نیست و هر موقع شما امکان ورود به بازی را نداشتید از این ابزارها استفاده کنید و وقتی وارد لابی (صفحه انتخاب اتاق ها و سرورها ) شدید، می توانید برنامه تغییر آی پی یا فیلتر شکن را خاموش کنید تا سرعت اینترنت شما داخل بازی تحت تاثیر آن ابزارها نباشد.

تذکر مهم: کاربرانی که از ابزارهای چیت استفاده می کنند، به صورت خودکار و دستی جریمه هایی از سیستم دریافت خواهند کرد، بعضی از این جریمه به این صورت است که بازیکن عملا نمی تواند وارد بازی شود، لطفا مراقب باشید و از دیگران ابزارهای مختلف دریافت نکنید، چون استفاده از این ابزارهای غیر مجاز باعث خراب شدن و جریمه شدن اکانت شما خواهد شد.

اگر شما داخل بازی زولا، خطاهایی شبیه این مشاهده می کنید، ابتدا بازی را ببندید، سپس متناسب با نسخه سیستم عامل خود، برنامه Net Framework 3.5. را دانلود کنید و سپس بر روی سیستم خود نصب کنید، در انتها سیستم را ریست نمایید. و بازی را اجرا کنید.

بازی زولا zula انتشار نسخه جدید

رفع ارورها و مشکلات در بروز رسانی بازی زولا zula!

می دانیم هر چند وقت یکبار، بازی زولا آپدیت جدیدی ارائه می دهد. برخی از بازیکنان، پس از ارائۀ آپدیت جدید در نصب و ورود به زولا دچار مشکل می شوند.

عمدۀ مشکلات بروز رسانی بازی زولا zula شامل دو دسته است:

  1. افرادی که موفق به دانلود آپدیت جدید نمی شوند.
  2. افرادی که پس از دانلود آپدیت جدید موفق به ورود به بازی نمی شوند.

بازی زولا zula در حال دانلود لیست آپدیت ها

ممکن است شما هم جزو بازیکنانی باشید که در صفحه «درحال دانلود لیست آپدیت» متوقف شده اند! (مانند تصویر فوق) اگر اینطور است چند راه برای شما وجود دارد:

  1. ابتدا بازی را به طور کامل ببندید و سیستم خود را ریستارت (یا مودم را خاموش و روشن کنید) کنید. با شروع مجدد ویندوز و تلاش برای ورود به بازی احتمالا مشکل شما حل خواهد شد. هدف از اینکار تغییر آی پی شماست. بنابراین اگر راه دیگری برای تغییر آی پی می شناسید، می توانید آنرا امتحان کنید.
  2. اگر پس از تغییر آی پی و ریست کردن ویندوز مشکل حل نشد، در فواصل زمانی مختلف برای ورود به بازی تلاش کنید. پیشنهاد می کنیم حداقل یک ساعت پس از تلاش ناموفق، مجددا برای ورود به بازی zula تلاش کنید. احتمالا نتیجه خواهید گرفت.

به احتمال بسیار زیاد مشکل بروز رسانی بازی زولا zula مربوط به اتصال بازی به اینترنت است. بنابراین نیازی نیست در تنظیمات ویندوز، دایرکس و… تغییری ایجاد کنید و کافیست مطمئن شوید سیستم شما و در نهایت بازی به اینترنت اتصال پیدا کرده است.

این مطلب برای رفع ارور بروز رسانی بازی زولا zula ارائه شده است و امیدواریم توانسته باشیم مشکل شما را حل کنیم. اگر در قسمت بروز رسانی بازی زولا zula مشکلتان بر طرف نشد، بهترین راه ارسال تیکت به بخش پشتیبانی بازی است.

برای ورود به بخش پشتیبانی بازی زولا جهت رفع مشکل در بروز رسانی بازی زولا zula می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:

لینک پشتیبای بازی زولا zula

منبع: پارسی گو (مأخذ بخش نخست مقاله سایت سرگرمی)

خروج از نسخه موبایل