نماد سایت پارسی گو

چیت چیست و چگونه با چیترهای بازی زولا مقابله کنیم؟

آموزش مقابله با چیترهای بازی زولا

آموزش مقابله با چیترهای بازی زولا

مجله اینترنتی پارسی گو: یکی از معضلاتی که پلیرهای بازی زولا با آن مواجهند، وجود چیترها در بازی است. چراکه یک چیتر و متقلب، می تواند یک بازی کامل را تقریبا نابود کند! در این مقاله به قلم امیرحسین میرکاظمی با محوریت چیت و استفاده از آن، نحوه مقابله با چیترهای بازی زولا آموزش داده شده است. با ما همراه باشید:

چیت و ابزار تقلب در بازی زولا

با سلام و عرض ادب خدمت مخاطبان پارسی گو. موضوع مقاله استفاده نادرست و نابجا از ابزار تقلب در بازی های آنلاینی مثل زولا به نام چیت است.

چیت ابزاری است که برخی از پلیر های بازی های آنلاین از آن به عنوان قوی تر شدن و خودنمایی و اینکه نشان بدهند من از همه قوی تر هستم از چیت استفاده می کنند.

غالبا آن دسته از آدم های خودخواه از چیت استفاده می کنند.هر وقت در بازی زولا پلیری را می بینید که یک دفعه شما را از پشت دیوار می زند شک نکنید که چیتر است.چرا؟زیرا کاملا واضح است که چیتر ها حریف را از پشت دیوار می بینند و می زنند.

اگر پلیر با تجربه ای باشید و با همه نقشه های بازی زولا آشنایی داشته باشید می دانید که زولا کاملا از بازی کانتر ایده گرفته شده و نقشه های آن کمی با کانتر فرق دارد.پلیر های بازی زولا اکثرا جوانمردانه بازی می کنند.

چیتر ها فقط برا نفع خودشان زولا بازی می کنند و میخواهند به اصطلاح تو چشم بازیکنان دیگر باشند و بگویند من از همه قوی تر هستم.

نحوه اعتراض و مقابله با چیترهای بازی زولا

طریقه گزارش چیترها در بازی زولا

وقتی وارد بازی شدید با زدن دکمه اِسک یک منو باز میشود مثل شکل زیر:

با زدن گزینه اعتراض چند منوی دیگر باز می شود به نام:

  1. مشکوک
  2. فحاشی
  3. چشم پوشی

شما باید برای گزارش چیتر ها گزینه مشکوک را بزنید.

انتخاب گزینه مشکوک برای چیترهای بازی زولا

بعد از زدن این گزینه لیست افراد می آید و فردی که از چیت استفاده می کند را انتخاب کنید. بعد از انتخاب فرد یک منوی چت باز می شود. در آنجا بنویسید این فرد از چیت استفاده میکند تا بازی اکانت او را بن کند.

گزینه های دیگر مثل فحاشی برای بن کردن افراد فحاش استفاده می شود و به همین شکل که توضیح دادم است. و گزینه چشم پوشی برای ساکت کردن فرد است. مثلا چت کردن او نشان داده نمی شود و همینطور پیام های رادیویی آن فرد برای شما نشان داده نمی شود.

اعتراض و گزارش خود را برای مقابله با چیترهای بازی زولا در این باکس بنویسید

همانطور که گفتم (چیت) ابزار تقلب بازی هاست.استفاده از چیت باعث آزار رساندن به پلیر ها می شود. اغلب افرادی که با استفاده از چیت اول می شوند و همیشه می توانند با استفاده از چیت گان ها و چیز های دیگر بازی را بخرند در حقیقت پلیر نیستند.

زولا بازی است که شما باید خودتتان سعی کنید که ضریب را بالا ببرید و خودتان برای خودتان خرج کنید و بتونید با جوانمردانه بازی کردن بهترین پلیر شوید.

عواقب استفاده از چیت:

پلیر های خوب و با استعداد هیچ وقت نمی توانند ناجوانمردانه بازی کنند و از ابزار های تقلب مثل چیت استفاده نمی کنند. زیرا آنان معتقدند که بازی های آنلاین برای سرگرمی ساخته شده است نه برای تقلب.

استفاده از چیت یعنی ناجوانمردی و تخلف. مقابه با چیترهای بازی زولا

چیتر ها فکر می کنند که اگر از چیت استفاده کنند می توانند خودشان را به دیگران نشان بدهند…درصورتی که چنین نیست و برعکس این عمل است.نه تنها استفاده از چیت شما را از بازی محروم می کند و موجب آزار و اذیت پلیر ها می شد بلکه مورد تمسخر و اینکه پلیر ها بگویند بازی بلد نیست و از چیت استفاده می کند هم می شوند.

اگر نمی توانید خوب بازی کنید یک دوست در بازی زولا پیدا کنید و با آن تک به تک بازی کنید و به او بگویید به شما بازی را یاد دهد به جای اینکه از چیت استفاده کنید.

به طور کلی می توان گفت چیت یک بد افزار است. زیرا هم پلیر ها را آزار می دهد و هم موجب محرومیت از بازی می شود. من پیشنهاد می کنم برای اینکه دیگر از چیت استفاده نکنید بازی های کانتر گوشی یا کانتر پی سی را بازی کنید. زیرا هم باعث بهتر شدن بازی شما در زولا می شود و هم جوانمردانه بازی می کنید و کسی هم از این طریق مورد آزار و اذیت قرار نمی گیرد.

البته می توان گفت چیت زدن هم دلایل خودش را دارد. ما نمی توانیم به هر کس که از چیت استفاده می کند به او فحش دهیم یا او را مسخره کنیم. هر کس که از چیت استفاده می کند فقط می توانیم او را بن کنیم. نه به او فحش دهیم و او را مورد تمسخر قرار دهیم.

چیت رایگان بازی زولا هک رایگان بازی زولا طلای رایگان بازی زولا

البته این را هم باید بگم که من مورد دیدم که یک فرد چیتر رو اعتراض زدم اما اور ا بن نکردند و هنوز با چیت بازی می کند! بعضی مواقع ادمین بازی زولا چیتر ها را بن نمی کند. که آن هم دلایل خودش را دارد و ما از آن بی خبریم!

البته هر چه زمان میگذرد چیتر کمتری در بازی زولا دیده می شود…این به این معناست که هم زولا طرفداران بیشتری پیدا می کند و هم اینکه هیچ کس مورد آزار و اذیت قرار نمی گیرد.

پیشنهاد می کنم سایت هایی که شما را وادار به استفاده از چیت می کنند چه چیت پولی و چه چیت رایگان هرگز گول آن ها را نخورید زیرا هر فرد مورد اعتماد بازی زولاست و هیچ کس نباید از چیت استفاده کند.

مقالات دیگر امیرحسین میرکاظمی در پارسی گو:

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
نویسنده: امیرحسین میرکاظمی
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

خروج از نسخه موبایل