نماد سایت پارسی گو

شکست تاریخی رئال از اتلتیکو با ۷ گل! + واکنش زیدان

اتلتیکو مادرید رئال مادرید شکست تاریخی رئال از اتلتیکو

اتلتیکو مادرید رئال مادرید شکست تاریخی رئال از اتلتیکو

مجله اینترنتی پارسی گو: تیم سیمئونه در اینترنشنال چمپیونز کاپ با تحمیل کردن یک باخت سنگین به رقیب هم شهری خود، از همه زهر چشم گرفت و شکست تاریخی رئال از اتلتیکو را رقم زد. اگرچه این دیدار در پیش فصل، اهمیت زیادی برای دو تیم نداشت اما قطعاً نتیجه آن تا مدت ها از اذهان پاک نخواهد شد.

دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در چارچوب رقابت های اینترنشنال چمپیونز کاپ از ساعت ۴:۳۵ به وقت ایران به مصاف یکدیگر رفتند:

مشخصات بازی تاریخی رئال اتلتیکو

ساعاتی پیش در آمریکا و در چارچوب گینس کاپ ۲۰۱۹، اتلتی موفق شد با نتیجه باورنکردنی ۷-۳ از سد رئال مادرید بگذرد تا همزمان یکی از بهترین بردهای تاریخ خودش و یکی از سنگین‌ترین باخت‌های تاریخ رقیب همشهری را رقم زده باشد. در این بازی به جز کوستا که چهار گل زد و اخراج شد، ژائو فلیکس، گران ترین خرید تاریخ اتلتیکو مادرید هم عملکرد تحسین برانگیزی داشت تا تیم منفعل زیدان، از هم بپاشد. سیمئونه اما مغرور نشده است.

به گزارش مارکا، سرمربی اتلتیکو مادرید پس از بازی گفت:

زین الدین زیدان به شکست تاریخی رئال از اتلتیکو واکنش نشان داد

زیدان: رئال مادرید نمی‌تواند در یک بازی ۷ گل دریافت کند؛ بازی برای اتلتیکو مادرید دوستانه نبود!

زیدان مثل همیشه مسئولیت باخت تیمش را بر عهده گرفت و اطمینان داد فصل خوبی در انتظار رئال مادرید است.

ساعتی پیش در چارچوب گینس کاپ ۲۰۱۹، رئال مادرید در سومین بازی تدارکاتی پیش فصل خود به مصاف رقیب همشهری، اتلتیکو مادرید رفت و با ارائه عملکردی فاجعه آمیز، ۳-۷ مغلوب شد تا یکی از سنگین ترین باخت‌های تاریخش را تجربه کرده باشد. اگرچه این بازی دوستانه بود اما اختلاف ملموس سطح بازی دو تیم باعث شده تا نشریات مادریدی از حالا نسبت به آینده تیم زیدان ابراز شک و تردید کنند.

به گزارش ال چیرینگیتو، زیزو پس از بازی گفت:

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: طرفداری

خروج از نسخه موبایل