نماد سایت پارسی گو

سرورهای بازی زولا هک شده بود؟

زولا هک شد

زولا هک شد

مجله اینترنتی پارسی گو: مدتی قبل بازی زولا به علت مشکلی که بخش اعظم پلیرها برای ورود به بازی داشتند، مجبور شد سورهایش را تغییر دهد. اما آیا سرورهای بازی زولا هک شده بود؟ اگرچه خود بازی زولا چنین چیزی را عنوان نکرد و در اطلاع رسانی هایی که برای پلیرها انجام می داد، هیچ اشاره ای به علت جابجایی در سرورها نکرده بود، اما بعضی از پلیرها در بازی و شبکه های اجتماعی به این نکته اشاره داشتند.

مشکل بازی زولا حل شد جابجایی سرورها

روابط عمومی بازی بعد از مشکلی که پلیرها برای ورود به بازی پیدا کرده بودند، از طریق تلگرام از بازیکنان تقاضا می کند کسانی که مشکل دارند، سرویس اینترنت و شهر محل سکونت خود را به بازی ارسال کنند تا پیگیری ها برای حل مشکل آغاز شود. اما ظاهرا مشکل گسترده تر از این حرف ها بوده است:

فراخوان زولا برای رفع اشکالات بازی

در بخش نظرات اینستاگرام بازی زولا هم بعضی از پلیرها مطالبی می نوشتند که نشان می داد سرورهای بازی زولا هک شده است. از جمله کاربری به اسم milyoner00 می نویسد: «اینجانب به نوبه خودم از هکر عزیزی که به زولا اتک زده تشکر میکنم ان شالله پاینده باشه واقعا هم دمش گرم تا این دله دزدا با این افرهای مسخرشون و این سبک برنامه نویسی مسخره که اصلا مشخص نیست گان مکس باشه خوبه یا بدون لول اصلا از رو چه قانونی شکست میخوره یا موفق میشه از رو چه قانونی شعله اتش باید پهلوانانه باشه و کلی مسخره بازی های دیگه که تو انتقادات میبینن و به … هم نیست! اقا واقعا دمت گرم نزار اب خوش از گلوشون پایین بره دهنشونو سرویس کن با قدرت ادامه بده ما پلیرا زولا پشتتیم!»

در هرصورت مشکل با پیگیری های تیم فنی زولا حل شده است. اگرچه هنوز مشکلاتی چون لگ، چیت و… در بازی وجود دارد که مطمئنا با تلاش تیم پشتیبانی بازی به زودی این موارد نیز برطرف خواهد شد.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو

خروج از نسخه موبایل