نماد سایت پارسی گو

طلای رایگان بازی زولا! + تصاویر

مجله اینترنتی پارسی گو: همانطور که می دانید، بعضی از امکانات بازی زولا، از طریق خرید طلای بازی به دست می آید. بعضی از اسلحه ها و دسته کارت های بازی و… را باید از طریق خریداری طلای بازی زولا با پول واقعی به دست آورد و این مشکلی است که بسیاری از پلیرها با آن ارتباط دارند.

در این میان شیادانی هستند که از طریق ایجاد لینک های تقلبی با عناوین طلای رایگان بازی زولا، طلای بازی زولا، زولاپوینت رایگان و… اطلاعات کاربری بازیکنان را می گیرند و اکانت آنان را به سرقت می برند!

تصویر نمونه ای از این سایت ها را مشاهده می کنید:

همانطور که مشاهده می کنید این سایت در صفحه نخست خود نوشته است:

گلد زولا برای اولین بار در ایران!
این هک ۱۰۰ % تست شده و عملی است حتی برروی اخرین ورژن است
نکته اول:قبل از هک از متصل بودن جیمیل اطمینان حاصل فرمایید
نکته : در استفاده از هک صرفه جویی کنید و به مقدار لازم هک کنید.

اما اگر کاربر اطلاعات خود را وارد کند چه اتفاقی می افتد؟ تصویر زیر را ببینید:

در این تصویر هم نوشته شده است:

عملیات هک شروع شد! این عملیات ممکن است ۱ تا ۴۸ ساعت طول بکشد
پس صبور باشید تا گلد ها و بقیه درخواست های شما به اکانت شما وارد شود
برای حمایت از ما این صفحه رو به اشتراک بگذارید!

همانطور که مشاهده می کنید، این سایت تمامی اطلاعات کاربر را از قبیل نام کاربری، رمز عبور و حتی لول را دریافت می کند و به راحتی اکانت را به سرقت می برد. شیادانی که از این طریق اقدام به سرقت اکانت زولا می کنند، به اصطلاح در بازار سیاه بازی اکانت ها را به قیمت ارزان می فروشند.

حتما بخوانید

سرقت اکانت بازی زولا! + هشدارها و راهکار قانونی

بنابراین توصیه می کنیم به هیچ وجه به دنبال هک بازی برای به دست آوردن طلا، امتیاز و… نباشید و اگر به هر دلیلی قادر به خرید سکه نیستید، از زولاپوینت استفاده کنید. این کار بسیار بهتر از این است که به دنبال هک بازی بروید و به اکانت خود را از دست بدهید.

دوستانی که به هر دلیلی اکانتشان به سرقت رفته است، از طریق حقوقی می توانند ماجرا را پیگیری کنند. چراکه این سایت ها به هر حال به نام اشخاصی ثبت شده اند و قابلیت پیگیری دارند. اما اکثر کاربران به دلیل اینکه فرایند پیگیری حقوقی ماجرا طولانی و درد سر ساز است از این کار خودداری می کنند.

پارسی گو در راستای کاهش جرایم فضای سایبر، و برای احترام به حقوق تمامی شرکت های خصوصی، و در این مورد ویژه، در رابطه با بازی زولا و شرکت سورنا و مدبایت، وظیفه خود می داند در این زمینه اطلاع رسانی کند.

لطفا گزارشات خود در اینباره را برای ما ارسال کنید.

تهیه و تنظیم: مجله اینترنتی پارسی گو.

خروج از نسخه موبایل