وقتی حساب بانکی مجری سرشناس تلوزیون رضا رشیدپور هک می شود!

حساب بانکی رضا رشیدپور هک شد! + عکس

حساب بانکی رضا رشیدپور هک شد. رشیدپور، مجری سرشناس تلوزیون با اعلام این خبر نوشت: من پول چندانی در حسابم نبود. ابهام ماجرا عدم توضیح شفاف مسئولان گرامی‌ست.

رضا رشیدپور

مجله اینترنتی پارسی گو: حساب بانکی رضا رشیدپور هک شد. رشیدپور، مجری سرشناس تلوزیون با اعلام این خبر نوشت: من پول چندانی در حسابم نبود. ابهام ماجرا عدم توضیح شفاف مسئولان گرامی‌ست. منتظریم.

هکرها حساب بانکی مجری تلویزیون را خالی کردند!

رضا رشیدپور با انتشار تصویری مدعی شد هکرها به حساب بانکی او حمله و آن را خالی کردند. به نوشته باشگاه خبرنگاران جوان، رضا رشیدپور مجری سرشناس رسانه ملی با انتشار پستی در توئیتر مدعی شد هکرها با حمله به حساب بانکی او، پول‌هایش را سرقت کردند. هنوز هیچ منبع رسمی به این ادعای رضا رشیدپور واکنش نشان نداده و آن را تایید یا رد نکرده است. طبق ادعای آقای مجری هکرها از طریق نفوذ به همراه بانک او به اطلاعات محرمانه و پول‌های موجود در حساب بانکی‌اش دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را سرقت کردند. رشیدپور صحبتی از مبلغ پول به سرقت رفته از خود را بیان نکرده است.

وقتی حساب بانک رضا رشیدپور هک می شود!

رضا رشیدپور از هک شدن حساب بانکی اش خبر داد

رضا رشیدپور از هک شدن حساب بانکی اش خبر داد

رضا رشیدپور در توئیتر خود نوشت: گمانم اخبار هجوم هکرها به حساب‌های بانکی را شنیده‌اید. توئیت کردم تا بیشتر اطلاع‌رسانی شود. البته من پول چندانی در حسابم نبود. ابهام ماجرا عدم توضیح شفاف مسئولان گرامی‌ست. منتظریم.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *