علی مطهری به دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی: برای شما قرص ضد بارداری هم دارم!

علی مطهری و قرص ضد بارداری

علی مطهری و قرص ضد بارداری به مباحث داغ این روزهای فضای مجازی تبدیل شده است. آنهم به دلیل تکه پرانی مطهری به یک دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی!

علی مطهری و قرص ضد بارداری توهین علی مطهری به دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی تهران

مجله اینترنتی پارسی گو: علی مطهری و قرص ضد بارداری به مباحث داغ این روزهای فضای مجازی تبدیل شده است. آنهم به دلیل تکه پرانی مطهری به یک دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی! بله؛ این علی مطهری است. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی. او که هر روز با جنجالی به دولت مطبوعش کمک می کند تا از پاسخگویی فرار کند، حالا در تهران جنجال ساز شده و در توهینی آشکار به دانشجویی که به او می گوید: آقای مطهری لطفا قرص ضد فراموشی همراه داشته باشید پاسخ می هد: بله. قرص ضد بارداری برای شما هم دارم!

واکنش قابل تأمل یکی از کاربران به توهین علی مطهری به دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی با عبارت قرض ضد بارداری

واکنش قابل تأمل یکی از کاربران به توهین علی مطهری به دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی با عبارت قرص ضد بارداری

آقای علی مطهری در مراسم «انقلاب اسلامی و تعامل با دنیا» به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان! و روز مبارزه با استکبار!! به دانشگاه شهید بهشتی دعوت می شود. عضو فراکسیون امید مجلس در این مراسم به دانشجویی که می گوید قرص ضد فراموشی به همراه داشته باشید پاسخ می دهد: من قرص ضد بارداری برای شما هم دارم. البته پس از واکنش گسترده کاربران در فضای مجازی که با نمود شخصیت علی مطهری معترض شده است، ایشان در صفحه شخصی خود می نویسد: «در ارتباط با سخنرانی این بنده در روز ۱۳ آبان در دانشگاه شهید بهشتی، ویدئویی شیطنت‌آمیز در فضای مجازی منتشر شده است. لازم به توضیح است که مزاح مورد نظر با یک دانشجوی پسر بوده است نه دانشجوی دختر. از بسیج دانشجویی که دعوت کننده و برگزارکننده این برنامه بود انتظار چنین رفتاری نمی رفت.» بله. این علی مطهری و قرص ضد بارداری است که باید توجه ها را به حواشی جلب کند تا اصل پاسخگویی امثال او در پایان مجلس و دولت فراموش شود!

علی مطهری و قرص ضد بارداری آقای مطهری برای شما قرص شهامت و ادب موجود است عذرخواهی کنید نه ماست مالی

علی مطهری و قرص ضد بارداری آقای مطهری برای شما قرص شهامت و ادب موجود است عذرخواهی کنید نه ماست مالی

فیلم توهین زننده علی مطهری در دانشگاه شهید بهشتی با عبارت قرص ضد بارداری

فیلم زیر مربوط به سخنرانی علی مطهری در دانشگاه شهید بهشتی تهران است. علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس که برای سخنرانی توسط بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی تهران به مراسم «انقلاب اسلامی و تعامل با دنیا» که به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار برگزا شده است دعوت شده است، توهین زشتی به یکی از دانشجویان این دانشگاه می کند که با واکنش انتقادی و گسترده کاربران فضای مجازی مواجه می شود. ببینید:

آقای علی مطهری عذرخواهی کنید نه ماست مالی!

علی مطهری در واکنش به انتقادات گسترده ای که نسبت به توهین خود توسط مردم صورت گرفته است متنی منتشر می کند، اما در آن خبری از عذرخواهی نیست. وی به نوعی با فرافکنی پای بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی را وسط می کشد و می نویسد: در ارتباط با سخنرانی این بنده در روز ۱۳ آبان در دانشگاه شهید بهشتی، ویدئویی شیطنت‌آمیز در فضای مجازی منتشر شده است. لازم به توضیح است که مزاح مورد نظر با یک دانشجوی پسر بوده است نه دانشجوی دختر. از بسیج دانشجویی که دعوت کننده و برگزارکننده این برنامه بود انتظار چنین رفتاری نمی رفت.

در حالیکه نه مسئول کلماتی که از دهان آقای علی مطهری خارج می شود بسیج دانشجویی است و نه مسئول انتقاداتی که نسبت به آقای مطهری صورت گرفته است. روشن است که فیلم منتشر شده و کاربران فضای مجازی نسبت به این بخش از اظهارت عجیب آقای مطهری انتقاد می کنند. چه تفاوتی دارد دانشجو دختر بوده یا پسر؟ چه تفاوتی دارد که چه کسی فیلم را منتشر کرده؟ فیلمی که علی القاعده بایستی پخش و منتشر شود؟ (سخنرانی آقای مطهری)

سخنرانی جنجالی علی مطهری در دانشگاه شهید بهشتی قرص ضد بارداری هم خواستی برای شما دارم

سخنرانی جنجالی علی مطهری در دانشگاه شهید بهشتی قرص ضد بارداری هم خواستی برای شما دارم

جناب آقای علی مطهری لطفا عذرخواهی کنید نه ماست مالی! برای شما قرص شهامت عذرخواهی و قرص ادب هم موجود است!

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *