علت ممنوع الکاری و ممنوع التصوری مهدی سلوکی از زبان خودش!

ماجرای ممنوع التصویری مهدی سلوکی چیست؟

مهدی سلوکی که با بازی نقش محمد در سریال ستایش عالی کار کرده است، به موضوع ممنوع الکاری اش هم اشاره داشت. ماجرای ممنوع التصویری مهدی سلوکی را بخوانید.

مهدی سلوکی

مجله اینترنتی پارسی گو: مهدی سلوکی که با بازی نقش محمد در سریال ستایش عالی کار کرده است، در برنامه فرمول یک به موضوع ممنوع الکاری اش هم اشاره داشت. ماجرای ممنوع التصویری مهدی سلوکی را بخوانید.

مثل همه ایرانی ها ازدواج که کردم چاق شدم

وی درباره اینکه چرا زمان اجرا لاغرتر بوده، گفت: بله حتی وقتی بازی می کردم هم لاغرتر بودم. فکر کنم ازدواج کردم و آرامشم بیشتر شد که چاق شدم. ایرانی ها اصولا اینطوری هستند و ازدواج می کنند چاق می شوند. آن اوایل اینقدر فکر نمی کردم اضافه وزن مهم باشد اما وقتی از مخاطبان می شنیدم فهمیدم دیر جنبیدم. الان سه چهار سال است رژیم هستم و مدتها است این حس که با خوشحالی از سر سفره بلند شوم را درک نکرده ام. قبلا خیلی شل می گرفتم و اهمیتی نمی دادم . حالا به خودم آمدم و ۶، ۷ کیلو کم کرده ام و دست خانمم هم درد نکند که خیلی حواسش هست.

نمی‌دانم چرا ممنوع التصویر شدم

ممنوع التصویری مهدی سلوکی ماجرای عجیبی دارد و به گفته خود دلیلش مشخص نیست. بازیگر «تب سرد» در پاسخ به این سوال ضیا که چطور بعد از سریال «نرگس» که همه بازیگران آن جوان اول تلویزیون و سینما شدند، شما ممنوع الکار و از کشور خارج شدید، توضیح داد: بعد از آن سریال بود که در تایمی در حالی که علتش را نمی‌دانم، صلاح دانستند من فعالیتی نداشته باشم! آن زمان مدام قرارداد می بستم و به دفاتر می رفتم اما می گفتند شما بروید منزل استراحت کنید!

زمانی که در دوبی بودم هم سعی می‌کردم به تلویزیون برگردم

وی اضافه کرد: این شد که دیگر به دوبی رفتم و چهار پنج سال آنجا بودم. البته در آن مدت هم سعی می کردم به تلویزیون برگردم. یک کار هم صحبت کردیم و قرارداد بستیم و سه چهار بار به ایران آمدم و برگشتم و نشد. گفتم حداقل پول بلیت مرا بدهید! به هر حال دوباره خواست خدا شامل حال من شد و با نقشهای کوچک کوچک کار کردم و به عشقم رسیده ام و دوباره دارم کار می کنم. چون من بازیگری را خیلی دوست دارم.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *