پنالتی عجیب علی علیپور و عصبانیت سرمربی و هواداران پرسپولیس!

پنالتی چیپ علی علیپور و عصبانیت کالدرون و هواداران! + فیلم

پنالتی چیپ علی علیپور در مقابل ماشین سازی که به شکلی عجیب زده شد، هم عصبانیت کالدرون را به همراه داشت و هم عصبانیت هواداران پرسپولیس را!

پنالتی عجیب علی علیپور

مجله اینترنتی پارسی گو: پنالتی چیپ علی علیپور در مقابل ماشین سازی که به شکلی عجیب زده شد، هم عصبانیت کالدرون را به همراه داشت و هم عصبانیت هواداران پرسپولیس را. حتی گزارشگر بازی جواد خیابانی هم از این شکل پنالتی زدن علیپور متعجب شده بود.

به هر حال با تصمیم کالدرون و با این پنالتی چیپ علی علیپور احتمالا وی دیگر در زمان کالدرون پنالتی نخواهد زد!

فیلم پنالتی چیت علی علیپور

فیلم پنالتی عجیب علی علیپور به ماشین سازی را مشاهده می کنید که به شکل چیپ زده شد و دروازه بان ماشین سازی به راحتی توپ را گرفت:

عصبانیت کالدرون سرمربی پرسپولیس از پنالتی زدن علی علیپور

ضربه عجیب علی علیپور با عصبانیت سرمربی پرسپولیس و هواداران این تیم همراه شد و پرسپولیس دو امتیاز این بازی خانگی را به راحتی از دست داد. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علیپور با حرکتی که کرد به خودش، تیم و هواداران بی احترامی کرد و مطمئن باشید دیگر در تیم ما پنالتی نخواهد زد.

گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس

کالدرون: ما با اشتباه داوری پیروز نشدیم!/ علیپور دیگر در پرسپولیس پنالتی نخواهد زد

به نوشته فارس گابریل کالدرون در نشست خبری بعد از دیدار پرسپولیس و ماشین‌سازی اظهار داشت: متاسفانه امتیاز مهم این مسابقه را از دست دادیم چون حریف خوب بازی کرد. آمار خوبی در زمین داشتیم ولی آنها اجازه ندادند ما بازی خودمان را انجام بدهیم.

وی در خصوص اینکه چرا علیپور که قبلا پنالتی را مقابل لک خراب کرده بود، امروز پنالتی زد، گفت: با او دیروز صحبت کردم. قرار بود یا او پنالتی بزند یا ترابی. علیپور خودش از من خواست که بزند. خودم در پنالتی زدن تخصص داشتم اما در تمرینات می‌دیدم که خوب پنالتی نمی‌زند ولی از من خواست تا پنالتی را بزند که به او گفتم فقط یک شانس به او می‌دهم.

کالدرون گفت: از حرکت او تعجب کردم. او با حرکتی که کرد به خودش، تیمش و هواداران پرسپولیس بی احترامی کرد و مطمئن باشید دیگر در تیم ما پنالتی نخواهد زد. وی عنوان کرد: نمی‌دانم در مورد پنالتی که اتفاق افتاد، چه بگویم چون از صحنه دور بودم، ‌اما به هر حال این ضربه گل نشد.

خبرنگاری گفت: شما روز گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کردید که استقلال با داوری‌ها کارش را پیش برده و حتی مدعی شدید به فدراسیون توضیح می‌دهید که چه اتفاقاتی رخ داده است و حالا با پنالتی‌ای که برایتان گرفته شد چه صحبتی در فدراسیون فوتبال خواهید داشت. کالدرون در جواب این خبرنگار گفت: امروز دو بازیکن روی هوا به یکدیگر برخورد کردند و داور هم اعلام پنالتی کرد. پنالتی را هم از دست دادیم و عدالت برقرار شد، اما ما به خاطر اشتباه داوری برنده بازی نشدیم!

وی در پاسخ به این سوال که شما دیر به جشن قهرمانی پرسپولیس رسیدید و آیا مشکلی در رختکن وجود داشت، گفت: مشکلی وجود نداشت. بازیکنان ما دوست داشتند شادی را به طرفداران تقدیم کنند ولی نشد. چیزی که برای من جای تعجب دارد این است که در همه جای دنیا جام قهرمانی را قبل از بازی به یک تیم می‌دهند، ولی در اینجا همه چیز برعکس انجام شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که دلیل استفاده از خلیل‌زاده در پست مدافع راست چه بود، اظهار داشت: خلیل‌زاده بازیکن خوب و بزرگی است که قابلیت‌های خوبی دارد. من هم به او اطمینان کردم تا در جناح راست بازی کند و به نظر من، خوب کار کرد.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *