راهکارهای تعیین جنسیت پسر یا دختر بودن فرزند!

چگونه جنسيت فرزند خود را تعيين كنيم؟

تعیین جنسیت فرزند اگرچه موضوع مهمی است، اما هنوز راه حل قطعی برای آن وجود ندارد. اما عمل به بعضی از دستورالعمل ها احتمال تعیین جنسیت فرزند را بالا می برد.

جنسیت فرزند پسر یا دختر

مجله اینترنتی پارسی گو: تعیین جنسيت فرزند اگرچه موضوع مهمی است، اما هنوز راه حل قطعی برای آن یافت نشده است. اما عمل به بعضی از دستورالعمل ها احتمال تعیین جنسيت فرزند را بالا می برد. در این مقاله که توسط فاطمه طحانی نوشته شده، راهکارهایی برای تعیین جنسیت فرزند ارائه شده است.

جنسيت فرزند موضوعي است كه هميشه مورد توجه انسان ها بوده است. زن و مردي كه تشكيل خانواده مي دهند پس گذشت مدتي احساس مي كنند چيزي در زندگي آنها كم است و آرزوي داشتن فرزندي سالم و زيبا در دلشان ايجاد مي شود. معمولا جنسيت فرزند اول براي پدر و مادر مساله مهمي نيست و پدر و مادر فرزند اول را بدون هيچ تمايلي در جنسيت او دوست دارند. ولي ممكن است در مورد فرزند دوم اينگونه نباشد و پدر و مادر بخواهند فرزند دوم جنسيت مورد نظر آنها را داشته باشد.

حتما بخوانید

چگونه در ارتباط زناشویی یکدیگر را ببخشیم؟

بعضي از والدين دوست دارند فرزندان آنها هم جنس باشند تا تربيت و پرورش آنها آسان تر و بهتر صورت گيرد. يعني دوست دارند همه فرزندانشان دختر يا پسر باشند. در مقابل بعضي از والدين دوست دارند تجربه داشتن هر دو جنس فرزند را داشته باشند يعني هم فرزند دختر داشته باشند هم فرزند پسر تا از هر دو نعمت برخوردار باشند. يا حتي ممكن است بعضي از والدين در مورد فرزند اول هم جنسيت خاصي را آرزو داشته باشند و بهر حال به هر دليلي كه باشد افراد زيادي هستند كه مي خواهند خودشان انتخاب و تعيين كنند كه فرزندشان چه باشد، دختر يا پسر.

بسياري از ما از بزرگتر ها توصيه هاي زيادي شنيده ايم پدربزرگ ها و مادربزرگ ها هميشه درمورد اين مساله چيزهايي مي گفتند كه بعضي از آنها اساس علمي دارد و بعضي بي پايه و اساس است و شايد تجربه يا گماني بيش نباشد.

فرزند دختر فرزند پسر تعیین جنسیت فرزند

فرزند دختر فرزند پسر تعیین جنسیت فرزند

در اين مجال قصد داريم بخشي از اين نصايح مادرانه و پدرانه را در مورد تعيين جنسيت فرزند بيان كنيم، بي ترديد مطالعه آن خالي از لطف نيست.

در ادامه چند توصيه برای مذکر شدن جنسيت فرزند یا پسر شدن فرزند را بيان می كنيم و مشخص است كه برای مونث شدن جنسيت فرزند یا دختر شدن فرزند بايد عكس آن عمل كرد:

  1. خوردن كاسني. توصيه مي شود مرد خود را به خوردن عرق كاسني يا خود كاسني عادت دهد. خوردن كاسني توسط مرد باعث مي شود اسپرم نر سريع تر حركت كند و خود را به تخمك رسانده و فرزند پسر تشكيل شود. معمولا تعداد اسپرم هاي نر كمتر از اسپرم ماده است و سرعت حركت آن نيز كندتر است به همين دليل تعداد فرزندان دختر بيشتر از پسر است. اين توصيه در كتاب قانون ابو علي سينا نيز وجود دارد.
  2. بين دو تا پنج روز پس از پايان يافتن عادت ماهانه زن باروري صورت گيرد. در روزهاي ابتدايي پس از پايان يافتن قاعدگي زن، رحم توانايي بيشتري براي باروري دارد و تخمك مي تواند قدرتمندتر عمل كند.
  3. نوشيدن دم نوش هايي با مزاج گرم. مادربزرگ ها هميشه دختران را در ايام عادت ماهيانه به خوردن دم نوش هايي با مزاج گرم تشويق مي كردند. اين كار هم درد قاعدگي را كاهش مي دهد و هم به اصطلاح همان مادربزرگ ها رحم زن را گرم مي كند و احتمال پسر شدن فرزند را افزايش مي دهد. دم نوش هايي مثل بابونه، و يا اضافه كردن بهارنارنج و هل و دارچين به چاي و …
  4. خوردن گوشت قرمز. بهتر است هم زن و هم مرد گوشت قرمز خورده باشند.
  5. خوردن ميگو. ميگو اسپرم مرد را بيشتر و قوي تر مي سازد و حتي به افرادي كه به دليل كم بودن اسپرم مرد بچه دار نمي شوند توصيه مي شود ميگو را در برنامه غذايي خود بگنجانند.
  6. ورزش كردن. ورزش باعث قوي شدن قواي جنسي مرد مي شود و سلامت بدني او را بهبود مي بخشد. و چون نطفه عصاره وجود زن و مرد است مسلما بدن سالم تر نطفه سالم تري نيز خواهد داشت.
  7. خوردن ميوه هايي با طبع گرم در ايام بارداري. خوردن ميوه هايي مثل آناناس، انبه، خربزه، سيب، انجير و … به زن باردار توصيه مي شود.
تولید مثل فرزند آوری تعیین جنسیت فرزند فرزند پسر فرزند دختر

تولید مثل فرزند آوری تعیین جنسیت فرزند فرزند پسر فرزند دختر

به طور كلي از قديم خوراكي هاي مقوي و گرم را سبب افزايش احتمال پسر شدن فرزند مي دانسته اند و برعكس خوراكي هاي سرد را سبب دختر شدن فرزند مي دانستند.

حتما بخوانید

اگر احساس زشت بودن می کنید بخوانید!

دانستن اين نكته نيز جالب است: علم ثابت كرده كه جنسيت فرزند توسط اسپرم مرد تعيين مي شود زيرا كروموزوم هاي تخمك زن xx  هستند كه در نطفه پسر يا دختر ثابت است و اين اسپرم مرد است كه داراي كروموزوم x y  است كه كروموزوم x  جنسيت دختر و كروموزوم y كروموزوم پسر را تعيين مي كند و تعداد كروموزوم هاي x  و y در اسپرم مرد مساوي است پس احتمال دختر يا پسر شدن فرزند مساوي است و البته كه اين مساله به خواست و مشيت الهي و به صلاح و مصلحت زوجين است و جنسيت از همان لحظه تشكيل نطفه مشخص است اما ما توان پي بردن به آن را نداريم و فقط خداست كه مي داند.

و در نهايت اينكه سلامتي بزرگترين نعمتي است كه ارزش دعا كردن و آرزو كردن دارد. آرزو مي كنيم فرزنداني سالم در پناه خداوند منان داشته باشيد.

نویسنده: فاطمه طحانی. (اختصاصی پارسی گو)

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:

یک دیدگاه در “چگونه جنسيت فرزند خود را تعيين كنيم؟

  1. ژ.ن

    سلام. ممنونم. خیلی استفاده کردم. بخش آخر نوشته شما رو هم قبول دارم که تعیین جنسیت فرزند دست خداست. ما تلاش می کنیم. سعی می کنیم. رژیم غذایی را رعایت می کنیم. اگر خدا خواست می شود. باز هم تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *