قلعه نویی: فحاشی علیه من سازمان یافته است!

فحاشی علیه قلعه نوعی سازمان یافته است؟

فحاشی علیه قلعه نوعی به جز اصفهان و ورزشگاه سپاهان، در اکثر ورزشگاه ها اتفاق می افتد. اما آیا توهین و فحاشی علیه قلعه نوعی سازمان یافته و هدایت شده است؟

امیر قلعه نوعی مربی امیر قلعه نوعی سرمربی

مجله اینترنتی پارسی گو: امیر قلعه نوعی سرمربی با سابقه کشورمان، این روزها مورد کم لطفی عده ای تماشاگر نما قرار گرفته است. فحاشی علیه قلعه نوعی به جز اصفهان و ورزشگاه سپاهان، در اکثر ورزشگاه ها اتفاق می افتد. اما آیا توهین و فحاشی علیه امیر قلعه نوعی سازمان یافته و هدایت شده است؟ بخوانید:

قلعه نویی: فحاشی علیه من سازمان یافته است

امیرقلعه نویی سه روز بعد از مصاحبه جنجالی اش پس از تساوی هفته هشتم برابر سایپا در نقش جهان بیانیه دیگری در تکمیل حرف هایش منتشر کرد. به نوشته ورزش سه مصاحبه جنجالی امیرقلعه نویی بعد از تساوی بدون گل برابر سایپا ک با واکنش های زیادی از سوی رسانه ها و کارشناسان و کابران فضای مجازی همراه بود و حالا او در اینستاگرامش بیانیه تازه ای را منتشر کرده که به نوعی در ادامه همان مصاحبه است.

او در صفحه شخصی اش نوشت: این روزها فضای ورزشگاه‌ها آزاردهنده شده. نه فقط به خاطر این‌که من (قلعه‌نویی) هدف فحاشی سازمان‌یافته‌ی عده‌ای شده‌ام. هواداران واقعی تیم‌ها به دلایل مختلف و از جمله همین فضای ناپاک فحاشی ترجیح می‌دهند به ورزشگاه نروند و این باعث شده عملاً‌اختیار سکوها به دست عده‌ای فحاش بیفتد. این‌ها هوادار نیستند. بنده‌ی پولند و هر روز ممکن است به یک سمت بچرخند.

عده‌ای در یک باشگاه، از زمانی که تیم من تبدیل به رقیب اصلی‌شان شد، اتاق فکری تشکیل داده‌ند تا با فحاشی به ناموس و خانواده‌ی من سپاهان را از دایره‌ی رقابت خارج کنند. بیایید سابقه‌ی این جریان اخیر را مرور کنید. این جریان از قائم شهر شروع شد. شما می‌توانید از رییس کانون هواداران نساجی بپرسید. در آن روز فحشهای سازماندهی شده شکل گرفت و تا امروز در تمام ورزشگاها – بجز اصفهان- ادامه دارد.

هیچ کس پیگیر نیست که فحاشی ها از کجا ریشه دارد

از مسئولین ورزشگاه خرم‌آباد بپرسید. قبل از بازی به ما گفتند جایگاه فلان، منتسب به یک باشگاه خاص است و از آن‌جا به شما توهین می‌شود و کاری هم از ما برنمی‌آید. در سایر ورزشگاه‌ها هم به همین ترتیب. هربار هم ناظر بازی گزارش می‌کند اما واکنشی از کمیته‌ی اخلاق و انضباطی که به کوچک‌ترین مسائل مثل عکس پروفایل بازیکن‌ها ورود می‌کنند، نمی‌بینیم. هیچ‌کس هم پی ماجرا را نمی‌گیرد که این فحاشی گسترده و سازمان‌یافته از کجا ریشه دارد. نه رسانه‌ها و نه همین صدا و سیما.

من بابت لغزش کلام و خارج شدنم از دایره‌ی ادب شهامت و شجاعت عذرخواهی را دارم. اما آیا مدیران آن تیمی که هوادارانش نود دقیقه بدترین الفاظ را به من نسبت دادند هم حاضرند از من عذرخواهی کنند؟ آیا فدراسیون، کمیته های اخلاق و انضباطی در این جفایی که به من و خانواده ام شده و خواهد شد واکنشی خواهند داشت. این جریان اگر جلویش گرفته نشود به روزی می‌رسیم که هیچکسی از این فحاشی سازمان‌یافته در امان نخواهد بود.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *