فیلم ترور شدن ابوعزرئیل و لحظه انتقالش به بیمارستان!

ابوعزرائیل ترور شد؟ + فیلم

اخیرا در فضای مجازی ویدئوی کوتاهی منتشر شده است که خبر از ترور شدن ابوعزرائیل تک تیرانداز محبوب جبهه مقاومت می دهد. آیا واقعا ابوعزرائیل ترور شده است؟

ابوعزرائیل شکارچی داعشی ها در کنار سردار سلیمانی

مجله اینترنتی پارسی گو: کسانی که اخبار مربوط به داعش را پیگیری می کنند ابوعزرائیل را می شناسند. ابوعزرائیل تک تیرانداز محبوب جبهه مقاوت است که به تنهایی صدها تکفیری و داعشی را از پا درآورده است. اما اخیرا در فضای مجازی ویدئوی کوتاهی منتشر شده است که خبر از ترور شدن ابوعزرائیل تک تیرانداز محبوب جبهه مقاومت می دهد. آیا واقعا ابوعزرائیل ترور شده است؟

فیلم: ترور شدن ابوعزرائیل و لحظه انتقالش به بیمارستان

همانطور که مشخص است، در فیلم فوق، شخصی که به لحاظ ظاهری تشابه بسیاری به ابوعزرائیل دارد، غرق در خون در حال انتقال به بیمارستان است. این فیلم و فراگیر شدن آن در فضای مجازی این سوال را در ذهن بسیاری از علاقه مندان جبهه مقاومت به وجود آورده است که آیا ابوعزرائیل ترور شده است؟

آیا ابوعزرائیل ترور شده است و اگر ترور شده آیا زنده مانده است؟

پاسخ هر دو سوال در حال حاضر مبهم است. فیلم منتشر شده در رسانه ها و فضای مجازی حکایت از ترور شدن ابوعزائیل دارد. اما در همان فیلم ها و اخبار مخابره شده، تیتر «ترور ناکام» استفاده شده است. یعنی ابوعزرائیل ترور شده اما فقط آسیب جسمی دیده و جان سالم به در برده است. باشگاه خبرنگاران جوان نیز فیلم را منتشر کرده و صرفا نوشته است: «گفتنی است این خبر در برخی رسانه‌ها منتشر شده اما صحت آن هنوز از سوی مقامات عراقی تایید نشده است.»

در حقیقت هنوز هیچ مرجع رسمی خبر را تأیید یا تکذیب نکرده است. اوضاع عراق در پی ناآرامی های اخیر چندان مساعد نیست. اگرچه با تصمیم دولت و مجلس عراق، وضعیت این کشور در حال کنترل است. اما به هر حال کشوری که هنوز مدتی کوتاهی نیست که موضوع داعش را از سرگذرانده، حالا درگیر مشکلات اقتصادی و اعتراضات مردمی شده است. طبعا پادوهای استکبار و جریان سعودی، از هر تجمع مردمی نهایت استفاده را می ببرند تا آن تجمعات را به سمت درگیری و آشوب منحرف کنند. اگر خبر صحت داشته باشد؛ ابوعزرائیل نیز در این تجمعات و در این هیاهو ترور شده است. بنابراین باید منتظر تأیید یک منبع رسمی ماند.

پوستر ابوعزرائیل قهرمان مبارزه با داعش و شکارچی داعشی ها

پوستر ابوعزرائیل قهرمان مبارزه با داعش و شکارچی داعشی ها

ابوعزرائیل کیست؟

ابوعزرائیل در رسانه ها لقب شکارچی داعشی ها را به دست آورده است. او مرد محبوب محور مقاومت است. به نوشته ویکی پدیا ایّوب آل ربیع یا ایّوب فالح حسن ربیعی شُهره به ابوعزرائیل (متولد ۱۹۷۸ میلادی – بغداد) رزمنده و از فرماندهانِ نبردهای بسیج مردمی عراق (حشد الشعبی) در عراق و سوریه است که با نیروهای داعش می‌جنگد. او در فرایندِ آزادسازیِ مناطقِ مختلفی در استان صلاح‌الدین عراق نقش داشته‌است و در دفاع از حرم زینب کبری در سوریه جنگیده‌است.

او پیشتر با توجه به تخصص و تحصیلاتش در تربیت بدنی در دانشگاه تدریس می‌کرد و کارمند وزارت ارتباطات عراق بود. اما پس از فتوای آیت الله العظمی سید علی سیستانی به نیروهای بسیج مردمی عراق پیوست تا به نیروهای ارتش این کشور در مبارزه با داعش کمک کند. ابوعزرائیل علاوه بر تکواندو در تیراندازی نیز مهارت دارد.

ابوعزرائیل مسئولِ گروه کتائب امام علی است و دارای پتانسیل‌ها و قابلیت‌های ویژه‌ای است. او نقش مهمی در آزادسازی استان «صلاح‌الدین» و در نبردِ آزادسازی تکریت در عراق داشته و در جنگ‌های خیابانیِ اطرافِ تکریت باعثِ ایجادِ رعب و وحشت در میانِ مبارزان داعش شد. ابوعزرائیل با انواع سلاح‌های سبک و سنگین کار کرده و با فنونِ نبرد، آشنایی دارد.

پایگاه الحدث نیوز (به نقل از میزان) نوشت: “ابو عزرائیل” یا “ابو ربیع” به اسطوره ای برای کسانی که با گروه تروریستی داعش می جنگند، تبدیل شده است. این پایگاه “ابو عزرائیل” را مردی تنومند توصیف می کند که فرماندهی گردان های امام علی (ع) عراق را برعهده دارد و به “رامبوی عراقی” نیز مشهور است.

ابوعزرائیل ترور شد

ابوعزرائیل ترور شد

بنابر گزارش ها، “ابوعزرائیل” ۴۰ ساله توانسته است به تنهایی ۱۵۰۰ نفر از عناصر داعش را به هلاکت برساند. همرزمان “ابوعزرائیل” در صلاح الدین می گویند که برخلاف چهره و نام ترسناکی که دارد، در ملاقات و صحبت با او، با لبخندی دلنشین مواجه می شوید.

ابوعزرائیل پیشتر با توجه به تخصص و تحصیلاتش در تربیت بدنی، در دانشگاه تدریس می کرد. اما پس از فتوای مرجعیت عراق به نیروهای بسیج مردمی پیوست تا از نیروهای ارتش این کشور در مبارزه با داعش پشتیبانی کند. برخی مجلات خارجی نیز این روزها با انتشار عکس‌هایی از “ایوب” از او به عنوان استاد دانشگاهی یاد می‌کنند که در حال مبارزه با تروریستها است.

جالبتر آنجاست که ابوعزرائیل در پاک سازی خیابانی مناطق حومه تکریت شمشیر و تبر در دست گرفته است. او یک بار هم از ناحیه دست مجروح شده اما چنین زخم‌هایی نتوانسته او را از میدان نبرد علیه ظلمت و دفاع از مقدسات اسلامی بازدارد.

پس از پخش شدن تصاویر و فیلم‌هایی از ابو عزرائیل حالا او علاقه‌مندان زیادی دارند که می‌خواهند او را بشناسند.وی قهرمان تکواندو و استاد در تیراندازی با کمان است. پس از اخذ مدرک کارشناسی ارشد در تربیت بدنی در دانشگاه مشغول تدریس است. او پس از حمله تروریست های داعش به سوریه برای دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) به جمع مدافعان حرم پیوست.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *