شادی گل جنجالی مهدی ترابی + فیلم و عکس

شادی گل جنجالی مهدی ترابی در بازی پرسپولیس با پیکان مورد استقبال بینندگان قرار گرفت. در این مطلب فیلم و عکس شادی گل جنجالی مهدی ترابی را مشاهده می فرمایید.

مهدی ترابی شادی گل جنجالی مهدی ترابی

مجله اینترنتی پارسی گو: شادی گل جنجالی مهدی ترابی در بازی پرسپولیس با پیکان مورد استقبال کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. در این مطلب فیلم و عکس شادی گل جنجالی مهدی ترابی را مشاهده می فرمایید.

ماجرای شادی گل جنجالی مهدی ترابی چیست؟

دیروز در جریان مسابقات لیگ برتر خلیج فارس دو تیم پرسپولیس و پیکان به مصاف یکدیگر رفتند. در این دیدار گل اول پرسپولیس به پیکان توسط مهدی ترابی به ثمر رسید. ماجرای شادی گل جنجالی مهدی ترابی پس از گل اول پرسپولیس به پیکان آغاز شد. مهدی ترابی پس از باز کردن دروازه پیکان پیراهنش را بالا زد که زیر پیراهن مهدی ترابی نوشته شده بود: تنها راه نجات کشور = اطاعت از رهبری.

فیلم شادی گل جنجالی مهدی ترابی

فیلم گل اول پرسپولیس به پیکان که توسط مهدی ترابی به ثمر رسید و شادی گل جنجالی این بازیکن را مشاهده بفرمایید:

عکس شادی گل جنجالی مهدی ترابی

عکسی که مشاهده می کنید، شادی گل مهدی ترابی است که در فضای مجازی مورد استقبال قرار گرفت. ترابی اولین گل تیمش را مقابل پیکان به ثمر رساند و پرسپولیس موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ پیکان را در ورزشگاه آزادی شکست دهد:

شادی گل مهدی ترابی در بازی با پیکان

شادی گل مهدی ترابی در بازی با پیکان

شادی گل مهدی ترابی درباره اطاعت از رهبری

شادی گل مهدی ترابی درباره اطاعت از رهبری

شادی جنجالی مهدی ترابی پس از گل به پیکان هشدار به مسئولان درباره اطاعت از رهبری

شادی جنجالی مهدی ترابی پس از گل به پیکان هشدار به مسئولان درباره اطاعت از رهبری

گفتنی است مهدی ترابی بازیکن با اخلاق و مذهبی کشورمان است که پیشتر نیز با خوشحالی خود خبرساز شده بود. وی در یکی دیگر از شادی های گلش زیر پیراهن خود نوشته بود: منم گدای فاطمه

مهدی ترابی منم گدای فاطمه مهدی ترابی تنها راه نجات کشور اطاعت از رهبری

مهدی ترابی منم گدای فاطمه مهدی ترابی تنها راه نجات کشور اطاعت از رهبری

جزئیات شادی گل مهدی ترابی در ورزشگاه آزادی

دو تیم فوتبال پرسپولیس و پیکان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس از ساعت ۱۸ روز گذشته به مصاف یکدیگر رفتند؛ در اواسط نیمه نخست این دیدار، مهدی ترابی، بازیکن جوان تیم فوتبال پرسپولیس دروازه پیکان را باز کرد.

طبق معمول پس از به ثمر رسیدن گل، هواداران فوتبال شاهد شادی پس از گل توسط زننده گل بودند؛ اما این بار دیدگان تماشاگران و رسانه‌ها نظاره‌گر حرکتی متفاوت بود. مهدی ترابی بعد از گلزنی با حرکت به سمت دوربین‌های تلویزیونی، ضمن بالا زدن لباس تیم پرسپولیس، نوشته‌ای را که در تیشرت زیرین آن بود به معرض دید رسانه‌ها و تماشاگران گذاشت؛ بر روی تیشرت مهدی ترابی این عبارت که “تن‌ها راه نجات کشور = اطاعت از رهبری” نقش بسته بود.

واکنش کاربران به شادی گل جنجالی مهدی ترابی

این اقدام بازیکن تیم پرسپولیس در مدت زمانی کوتاه، موجی از واکنش‌های مثبت از سوی کاربران فضای مجازی را به دنبال داشتکه در ادامه برخی از توئیت‌های کاربران با هشتگ‌ #مهدی_ترابی را مشاهده می‌کنید:

واکنش حسینعلی حاجی دلیگانی به شادی گل جالب مهدی ترابی درباره اطاعت از رهبری

واکنش حسینعلی حاجی دلیگانی به شادی گل جالب مهدی ترابی درباره اطاعت از رهبری

شلیک دقیق مهدی ترابی با شادی گلش درباره اطاعت از رهبر انقلاب

شلیک دقیق مهدی ترابی با شادی گلش درباره اطاعت از رهبر انقلاب

وقتی مهدی ترابی پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد را به روزرسانی می کند

وقتی مهدی ترابی پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد را به روزرسانی می کند

وقتی مهدی ترابی دروازه براندازها رو باز می کنه

وقتی مهدی ترابی دروازه براندازها رو باز می کنه

مهدی ترابی وظیفه شو درست انجام داد شما مسئول جمهوری اسلامی وظیفتو درست انجام میدی

مهدی ترابی وظیفه شو درست انجام داد شما مسئول جمهوری اسلامی وظیفتو درست انجام میدی

مصاحبه عادل فردوسی پور با ظریف سیاسی نیست اما شادی مهدی ترابی سیاسی است

مصاحبه عادل فردوسی پور با ظریف سیاسی نیست اما شادی مهدی ترابی سیاسی است

پرچمت بالاس آقا مهدی ترابی

پرچمت بالاس آقا مهدی ترابی

واکنش مهدی ترابی به شادی گل جنجالی اش

ترابی در واکنش به جنجال های ایجاد شده درباره شادی گلش گفت: شادی بعد از گلم دلی بود و هدفم فقط گوشزد کردن یک نکته به مسؤولان بود. بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شادی پس از گل من کاملا دلی بود و می‌خواستم به مسؤولان گوشزد کنم که تنها راه نجات کشور، اطاعت از رهبر انقلاب است.

به نوشته فارس مهدی ترابی بعد از پیروزی ۲ بر یک مقابل پیکان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدوارم در بازی‌های آینده این روند خوب‌مان را ادامه دهیم. البته با گل‌های بیشتری حریف را شکست بدهیم چون در زدن ضربات آخر کم دقت هستیم.

وی در مورد اینکه این دیدار اولین بازی فصل بود که پرسپولیس ۲ گل زد و آیا مشکل گل‌زنی این تیم حل می‌شود، اظهار داشت: قطعاً این مشکل حل خواهد شد. نباید این همه موقعیت را از دست بدهیم. موقعیت گلزنی ایجاد می‌کنیم اما آنها را از دست می‌دهیم. امیدوارم در بازی‌های بعد این مسئله حل شود.

ترابی در مورد اعتراض‌های زیاد به داوری در این مسابقه گفت: ابتدا باید از سیدعلی عذرخواهی کنم. او حق داشت زیرا در آن صحنه خطایی رخ نداد. من به صحنه قبلی کمی معترض بودم. در بازی‌های بعدی مسلماً این مسئله را کنترل می‌کنم.

بازیکن پرسپولیس در مورد بازی در ورزشگاه خالی گفت: ورزشگاه خالی انگیزه را از بازیکنان می‌گیرد. امیدوارم با همت تماشاگران در دیدار بعدی پیروز مسابقه باشیم.

وی در مورد وضعیت مصدومیتش گفت: مصدومیت خاصی نبود. دو روز قبل از بازی، کمرم درد گرفت؛ اما شرایط خوبی داشتم و می‌توانستم بازی کنم.

بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه چرا به تیم ملی دعوت نشده است، گفت: این تصمیم سرمربی است. ویلموتس بازی‌های داخلی را رصد می‌کند و امیدوارم که در مسابقات آینده دعوت شوم.

ترابی درخصوص شادی پس از گلش در این مسابقه عنوان کرد: این حرکت کاملاً دلی بود. می‌خواستم به مسئولان گوشزد کنم که تنها راه نجات کشور اطلاعات از رهبری است. این کارم اصلاً سفارشی نبود، بلکه خواسته خودم و دلی بود. من آدم سیاسی نبوده و ورزشی هستم.

پرویز مظلمومی مربی و پیشکسوت استقلال

پرویز مظلمومی مربی و پیشکسوت استقلال

حمایت پیشکسوت استقلال از شادی گل جنجالی مهاجم پرسپولیس

پرویز مظلومی از حرکت مهدی ترابی و شادی گلش حمایت کرد و گفت: حرکت ترابی نشان‌دهنده وطن‌دوستی‌اش بود. به او افتخار می‌کنم که دغدغه کشورش را دارد. سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی بازیکنی مثل مهدی ترابی دغدغه‌اش این است که مملکتش با چه شرایطی روزگار می‌گذراند، جای تبریک دارد.

پرویز مظلومی در گفت‌وگو با فارس، ضمن تقدیر از حرکت مهدی ترابی بعد از گلزنی به پیکان و نشان دادن نوشته روی پیراهنش به دوربین‌های تلویزیونی، اظهار داشت: هر بازیکنی اعتقادی دارد و می‌تواند آن را به جوانان دیگر منتقل کند. فکر نمی‌کردم ترابی اینقدر رفتار پخته داشته باشد و اینگونه پشت مملکت و رهبرش باشد ولی نشان داد در عین جوانی، بازیکنی با تجربه‌ است. انصافاً از حرکت او لذت بردم.

وی افزود: وقتی یک بازیکن دغدغه‌اش این است که مملکتش با چه شرایطی روزگار می‌گذراند، جای تبریک دارد. حرکت او باعث فرهنگ‌سازی و الگوسازی است. اعتقاد دارم ایران به یکدلی و اتحاد نیاز دارد. ما باید پشت یکدیگر باشم و از حکومت و رهبرمان حمایت کنیم.

سرمربی سابق استقلال عنوان کرد: در یک سال اخیر دیدید که مردم چه فشارهایی را تحمل کردند و از لحاظ اقتصادی در مضیقه بودند. اما به خاطر علاقه به کشورشان نه تنها تسلیم نشدند؛ بلکه مقاومت کرده و از مملکت‌شان حمایت می‌کنند. اگر این فشارهای اقتصادی در کشورهای دیگر باشد، مردمش برنتابند و می‌بینید که در خیلی از کشورها تظاهرات هم می‌شود.

مظلومی متذکر شد: متأسفانه آمریکا تحریم‌های ناجوانمردانه‌ای را علیه کشورمان به راه انداخته؛ اما خوشحالم که مردم سر خم نکردند و از رهبر و مملکت‌شان حمایت کردند. صحبت‌هایم را از ته دلم می‌زنم؛ مثل کاری که مهدی ترابی انجام داد. معتقدم بازیکنان زیادی داریم که مثل ترابی هستند و به ائمه توسل می‌کنند یا اعتقادات خود را به جوانان دیگر منتقل می‌کنند.

وی خاطر نشان ساخت: شاید خیلی‌ها بگویند مظلومی استقلالی است و چرا از ترابی حمایت کرده اما من از حرکت بازیکن تیم ملی کشورم حمایت و به او افتخار می‌کنم. حرکت او قشنگ بود و من هم همیشه حقیقت را گفته و می‌گویم. خوشحالم که ترابی بعد از بازی هم مصاحبه کرد و اعلام کرد که حرکتش دلی بوده است.

سرمربی سابق استقلال تأکید کرد: ترابی را یک بازیکن با اخلاق می‌دانم. من به بقیه بازیکنان توصیه می‌کنم اگر چنین علاقه‌هایی دارند، مخفی نکنند و علاقه به رهبر و مملکت چیزی نیست که آن را پنهان کرد.

وی در پایان گفت‌وگو با فارس گفت: همیشه در راهپیمایی‌ها حضور داشته و این کار را قلبی انجام داده‌ام چون مملکتم را دوست دارم. همیشه هم سعی کردم این موضوعات پنهان بماند. ولی وقتی می‌بینم یک جوان در عین پختگی، علاقه‌اش را به جوانان دیگر منتقل می‌کند، به خودم می‌بالم و از مهدی ترابی تشکر می‌کنم.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *