مسمومیت غذایی بالغ بر 70 نفر از دانشجویان دانشگاه علم و صنعت تهران!

علت مسمومیت بالغ بر ۷۰ دانشجوی دانشگاه علم صنعت چیست؟

متاسفانه در اتفاقی عجیب بالغ بر ۷۰ دانشجوی دانشگاه علم و صنعت تهران دچار مسمومیت غذایی شدند و تعداد ۱۱ نفر از آنها برای درمان به بیمارستان منتقل شده اند.

مسمومیت دانشجوی دانشگاه علم و صنعت مسمومیت غذایی دانشجویان

مجله اینترنتی پارسی گو: متاسفانه در اتفاقی عجیب بالغ بر ۷۰ دانشجوی دانشگاه علم و صنعت تهران دچار مسمومیت غذایی شدند که تعداد زیادی از آنها در محل مداوا شده و تعداد ۱۱ نفر از آنها برای ادامه مداوا به بیمارستان های تهران منتقل شده اند.

مسمومیت بیش از ۷۰ دانشجوی دانشگاه علم صنعت تهران

به گزارش پارسی گو و طبق اعلام اورژانس تهران بالغ بر ۷۰ نفر از دانشجویان دانشگاه علم و صنعت مسموم شده اند. به گفته رئیس مرکز اورژانس تهران، این دانشجویان دچار مسمومیت غذایی شده اند. پیمان صبریان با بیان اینکه این دانشجویان شب دچار مسمومیت غذایی شده اند اظهار کرد: حدود ساعت ۲۳ دیشب اعلام شد که تعداد قابل توجهی دانشجو مسموم شده اند و ما سه دستگاه آمبولانس و یک موتورلانس به محل اعزام کردیم.

رئیس اورژانس تهران بزرگ همچنین اعلام کرد: خدمت رسانی به این دانشجویان تا ۸ صبح امروز ادامه داشت و تعدادی از دانشجویان جهت ادامه مداوا به بیمارستان های طالقانی و امام حسین (ع) منتقل شده اند.

گفتنی است همه این دانشجویان مرد بوده اند و ظاهرا دانشجوی دختری دچار مسمومیت غذایی نشده است.

به گفته صابریان تعداد زیادی از دانشجویان در محل مداوا شده اند اما ۱۱ نفر از آنها برای ادامه مداوا به بیمارستان منقل شده اند.

رئیس اورژانس تهران بیان کرد تشخیص تکنسین های اورژانس مسمومیت غذایی بوده است و مراجع متولی باید بررسی های بیشتر را انجام داده و نتیجه را رسما به مردم شریف ایران اعلام کنند.

حجازی مدیر روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت بی خبر از مسمومیت دانشجوی دانشگاه علم و صنعت

حجازی مدیر روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت بی خبر از مسمومیت دانشجوی دانشگاه علم و صنعت

دانشگاه علم و صنعت تهران که در منطقه نارمک قرار دارد تاکنون با چنین حجمی از مسمومیت دانشجویان ساکن خابگاه مواجه نشده است. جالب اینکه سید جواد حجازی که از ماجرای مسمومیت دانشجویان بی خبر بوده است مسمومیت دانشجویان را رد می کند.

سید جواد حجازی که مدیر روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت ایران است در گفتگو با خبرنگار فارس درباره مسمومیت دانشجوی دانشگاه علم و صنعت می گوید: هیچ کدام از دانشجویان دانشگاه علم و صنعت دچار بیماری یا مسمومیت نشده اند.

مدیر بی خبر روابط عمومی دانشگاه همچنین بیان می کند: اگر دانشجویان دچار مسمومیت شده اند رسانه هایی که این خبر را منتشر کرده اند اعلام کنند که دانشجویان در کدام درمانگاه یا بیمارستان بستری شده اند!

حجازی در بی خبری کامل ادامه می دهد: دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ایران در سلامت کامل به سر می برند و هیچ کدام از آنها دچار بیماری یا مسمومیت نشده اند!

علت مسمومیت دانشجویان دانشگاه علم و صنعت چیست؟

اگر علت مسمومیت دانشجویان دانشگاه علم و صنعت هنوز رسما اعلام نشده است، اما بنا به گفته رئیس اورژانس تهران احتمالا عامل و علت مسمومیت دانشجویان، مسمومیت غذایی بوده است.

همچنین یکی از مسئولان دانشگاه با اعلام اینکه در حال حاضر بررسی های اولیه از منابع غذایی دانشگاه سلامت مواد موجود غذایی را تأیید می کند در گفتگو با شبکه خبر اعلام کرد باید بررسی های لازم صورت گیرد تا در نهایت مشخص شود که خطای انسانی، نحوه طبخ یا مسمومیت منابع اولیه غذایی، کدامیک عامل مسمومیت دانشجویان شده است.

گفتنی است خوشبختانه حال هیچکدام از دانشجویان مسموم شده دانشگاه علم و صنعت وخیم نیست و اگرچه ۱۱ نفر از دانشجویان در بیمارستان بستری شده اند، اما روند بهبودی آنها کاملا مثبت است و جای نگرانی وجود ندارد.

طبعا رسانه ها منتظر اطلاع رسانی دقیق این موضوع و برخورد قاطع با مسبب یا مسببان حادثه می مانند تا با اطلاع رسانی دقیق، خانواده هایی که حاصل عمرشان را در بهترین دانشگاه های کشور ثبت نام می کنند، از نگرانی خارج شوند و سلامت جسمی فرزندانشان تضمین شود.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو.
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *